Permalänk

Spoilertagg kanske?

Permalänk
Avstängd

Oh fy vilken skit rulle tänkte jag skriva men så jäkla dålig var den inte, inte skräck eller rysare heller.

Var klarvaken och inte fan blev jag skrämd någon gång, skruvad film var det... hoppa till en gång, men det var katten som hade krypit under täcket och satte klona i kulorna.. kattungar

"Boy eats girl" har mer skräck, men det är ju årmileniets kalkonrulle.. bara för att kunna hyra ut skiten har svenska utgivaren smart nog bytt namn på filmen till "Scary Video 5" för att folk ska tro att det är del av "scary movie" serien... fan, därför hyrde jag den dyngan

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Filmen är ju inte direkt skräck på samma vis som "House of wax" eller dylika filmer är det.
Mer ren ondska, inte så mycket att skrämma oss tittare som att visa oss hur någon skulle reagera i en dylik situation. Blargh. Jag tyckte om den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Finns ju två olika slut..
Ett där han överlever och ett där han dör ^^

Jo, heh. Såg ena på bio, sedan 'Director's cut' på dvd, och satt där ett tag och undrade hur väck jag varit på bion egentligen : P

Jag tyckte den var..som en Stephen King/ Dean Koontz / James Herbertbok, ungefär. Inte helt subtil, men den trycker på de några..liksom primitiva skräckknappar, eller så.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)