Permalänk
Robot

Min "Hörna"

Det är så populärt med bilder av datorhörnor. Här kommer min! Det är bara en bild, det säger det mesta.

Dator: MacBook 2,16Ghz, 3GB RAM, 160GB HD.
Tangentbord: Från Apple, dyrt som tusan men skönt att använda.

Skärm: Samsung 226BW

Bak laptopskärmen står det en WD 1TB extern disk, ovanpå den, mottagaren till MX 1000 musen.

Så.

Besök albumet: Min "Hörna" av Strukt

Permalänk

Whyyyy? whyyyy?? Galleriet e till för intressanta saker...

Visa signatur

Cmon lets have soma sex?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaptenkaos
Whyyyy? whyyyy?? Galleriet e till för intressanta saker...

Varför besöker DU galleriet då?

Permalänk
Avstängd

men vad är det här, är det ett skämt eller?
Macar passar inte in här, du får nog uppsöka appleforum.com eller något i den stilen.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

"min hörna" är raka motsatsen till populärt, alla hatar "min hörna" så skit i att smutsa ner galleriet!

OnT: mer bilder

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

Verkar som om man bara måste ha det värsta av det värsta av datorer som en mutherfuckin quad qore och fetaste Geforce 8800 Ultra lr ngt annat fet bara för att dt ska bli godkänt på detta galleri... min uppfattning iaf. Gillar o se andras krypin o så. bara kul.

Diggar din hörna! 10p

Visa signatur

It's time to kick ass and chew Bubble Gum. And i'm all out of gum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M1SH3
Verkar som om man bara måste ha det värsta av det värsta av datorer som en mutherfuckin quad qore och fetaste Geforce 8800 Ultra lr ngt annat fet bara för att dt ska bli godkänt på detta galleri... min uppfattning iaf. Gillar o se andras krypin o så. bara kul.

Diggar din hörna! 10p

Jo fast po dom flesta får man bara se systemet

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

Äh inget fel med denna!
Stilrent och bra! You've got my vote !

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk

Rent och cleant
5p:)

Visa signatur

Cpu: E6750 @ 2,67 GHz @ 3,0GHz (Max 3,2GHz) Mobo: Gigabyte p35-ds3 GFX: 1900xt RAM: 2gb Corsair HDD0: Seagate 250gb HDD1: Samsung 250gb Nätagg: be quiet! 650w Chassi: Rebel9 Value Edt. Skärm: HP w2207h
3D mark 06: 6439p

Permalänk
Medlem

Vadå bara en bild? waste

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Inaktiv

Jag gillar det. Har också bärbar, och har funderat på hur de vore att koppla en "riktig" skärm till den, 1280x800 är lite väl lite. Du har övertygat mig om att de funkar=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnia
Vadå bara en bild? waste

En bild säger mer än tusen ord, right?

Visa signatur

It's time to kick ass and chew Bubble Gum. And i'm all out of gum.

Permalänk
Medlem

Haha !

Jag kan ta flera bilder från fler olika vinklar om ni absolut vil ha ÄNNU mer bilder på min "perfekta" hörna.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Haha !

Jag kan ta flera bilder från fler olika vinklar om ni absolut vil ha ÄNNU mer bilder på min "perfekta" hörna.

Inte undra på att du är så kreativ vad gäller musik, du har en vrålmysig hörna!

Går det att spela diverse spel med det där tangentbordet?! ;D Funderar på ett själv

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blomqvist
Inte undra på att du är så kreativ vad gäller musik, du har en vrålmysig hörna!

Går det att spela diverse spel med det där tangentbordet?! ;D Funderar på ett själv

Jag spelar inte så värst mycket, men WoW händer det att jag loggar in på lite då och då, funkar bra med det tangentbordet för min del. Tycker det är skönt att skriva på, och använda.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

9p eftersom du använder sam tgbord som jag! .. hade blivit 10 om du haft en mightymouse

Visa signatur

hahahahahahahahahsdhah

Permalänk
Medlem

Apple keyboard så skönt tangentbord