POSTA ! - Tillförlitlighetsövervakaren (Vista stabilitet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weedel
Jag hade nog runt 2 som sämst på laptopen, innan jag bytte till XP, och inte en enda blåskärm eller krasch sen dess...

Samma här nästan, fast jag var nere i 1.1 . Average var ca 2. Den enda gången den var över 6 var när den var helt ominstallerad.

XP går helt felfritt å andra sidan.

Permalänk
Medlem

Re: POSTA ! - Tillförlitlighetsövervakaren (Vista stabilitet)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triton.se
lol, min är körd i botten efter 1 mån oc på grafikkort, samt nu 2v oc med E8400, har just nu index 1.58.....

Mitt index låg på nära 7 och hade INGA riktiga probs (RivaTuner, Logitech LCD, samt SUPER PI1 32M kan/brukar stängas o ger sämre index) med gamla hårdvaran (E6850 o GTS 640MB)

Mitt index torde vara det sämsta, men kommer jobba upp mig mot 7-8..gällar att veta vilka apps som KAN tänkas krascha.

Ni hittar det på Kontrollpanelen->Administrationsverktyg->Tillförlitlighets- och prestandaövervakaren->Tillförlitlighetsövervakaren

Jag hittar den inte med engelskt xp? Kan inte hitta den nånstans?

Permalänk

6,89 med 2 dagars vista installation på min senaste dator en Vaio

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
Jag hittar den inte med engelskt xp? Kan inte hitta den nånstans?

Som det står i trådrubriken, det är för Windows Vista.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: POSTA ! - Tillförlitlighetsövervakaren (Vista stabilitet)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
xp

Där har du nog felet.

Permalänk
Medlem

8.54! Vista ultimate 64-bit. Fungerar kanon förutom när man ger sig på OC-delen:/

Visa signatur

Antec P180B | Corsair HX620W | Asus P5P55D | Core i7 860 | 4Gb Corsair Dominator 1600mhz | 1TB Seagate 7200.11 | GeForce GTX285 |
Vattenkylning: MCR220, MCR320, MCP355 (XSPC-top), DD Dual-bay Res | EK Wave, EK S-max NB | MCW60

Permalänk

Min Windows Vista-installation är från 2008-06-21 (2 månader gammal då ungefär), och jag har ett index på 7.06.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem

9.66 har jag under Vista Ultimate 32-bitars. Varit installerat i två månader kanske.

Permalänk
Medlem

8.05 och på väg upp
HL2.exe är ett problem, upphör att fungera när man stänger av det, ibland.
Efter att inte lirat det på några dagar går det stadigt upp nu

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

9.01 - Dator med 32-bitars Business SP1. En gammal P4 på 3 GHz. Har inte varit utsatt för så mycket experiment och installationen är exakt ett år gammal.

8.46 - 64-bitars Business SP1. Klart mer utsatt dator men den har mest kört XP ett tag. Ibland får Explorer.exe av någon anledning för sig att sluta fungera strax efter inloggning. 4-5 månader gammal installation.

Permalänk
Hedersmedlem

8.59 - Vista 64bit SP1. Installationen är ~ en vecka gammal ungefär.