Permalänk
Medlem

Problem med Razer Copperhead

Jag har börjat få problem med min Razer Copperhead-mus. Jag har haft den sedan julen 2004 så den kanske börjar bli gammal helt enkelt? De problem som uppstår är att den har svårt att fokusera på en bestämd plats, t.ex. när man ska stänga ner ett fönster så står den och fladdrar. Ibland hänger den heller inte med när man drar omkring musen på mattan. Man kan väl inte "rengöra" laser-musar på något sätt antar jag? Är det nån som vet om det går att lösa detta problem, eller verkar den helt enkelt vara sönder?

Permalänk

Kolla om du har MYCKET skit på sensorn ''ögat'',
Har du drivrutiner till den??
Den är faktiskt 4år gammal så jag skulle köpt ny.

Permalänk
Medlem

Jag laddade hem senaste drivrutinen till den idag. Läste förresten om en annan person här på forumet som hade problemet att mus-pekaren var fast varje gång man startade upp datorn. Den funkar dock bra om man tar ut den ur usb-uttaget och sätter in den igen. Det skulle tydligen hjälpa om man fixade nyaste drivrutinen. Jag har samma problem, men det kvarstår även fast jag har nyaste drivrutinen nu =(
Vad jag kan se är det ingen skit vid "ögat" heller.. Ska man räkna med att en mus är slut efter 3,5 år alltså?