Butik som säljer promo only skivor

Permalänk

Butik som säljer promo only skivor

Som topic säger, igår impulsköpte jag soul calibur 3 till ps2, kom hem och allt var frid och fröjd, öppnade förpackningen och i den låg en promoversion av spelet. Så på skivan står det promo only not for resale etc etc etc. Dessutom fattas det instruktionsbok och lådan jag fick det i var en "endast butiksexemplar" låda.

Brukar sånt hända ofta? Kan jag gnälla i butiken så jag kanske kan få en instruktionsbok eftersom jag gillar att sitta o småbläddra i dom, eller är det straffet för att jag är en snål jäkel som bara köper gamla spel?

I övrigt borde inte dom skivorna kunna nå samlarvärde betydligt snabbare än retailversionen?

Spelet i övrigt verkar vara komplett

Permalänk
Medlem

nej såna där promos är inte till för salu, hur komplett kan sälja såna är ju märkligt. Hör av dig och säg att du fått fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
nej såna där promos är inte till för salu, hur komplett kan sälja såna är ju märkligt. Hör av dig och säg att du fått fel.

Hur fick du det till att komplett sålt spelet?

Permalänk

Illa att sälja promo-spel. Ibland är det bara beta-version av spelet. Som ett avancerat demo. Fick själv med ett par promo-spel när det blev strul med leveransen av mitt PS2. Fast då fick jag dem gratis som en ursäkt.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

En lokal butik här i hudik säljer demo skivor från tex pc gamer osv.
Ingen som kollar sånt där tror jag.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Hur fick du det till att komplett sålt spelet?

oj läste komplett som butiken, fel av mig..