Mozilla 1.1 släppt!

Permalänk
Medlem

Mozilla 1.1 släppt!

Weee, dom har fixat buggen så att "svara-rutan" på forumet är mycket större nu

Snabbare känns det också..

Hämta på www.mozilla.org

Permalänk
Medlem

Jag är myclet nöjd. Uppgraderade igår och det funkar mycket bättre. Jag tycker även att det går mycket snabbare att starta och använda nu.

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk

Mozilla är kung och verkar ha blivit ännu "kungare" nu i 1.1. Håller med om att det känns snabbare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Måste man avinstallera Betan först? eller är det bara köra in den över?

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

Mozilla den kan man väl inte surfa integrerat i browsern eller? Som går på Opera.
Så länge det inte går kommer jag alldrig skaffa det.
Någon som vet?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Med "surfa intergrerat i browsern" menar du då att den inte använder IE som grund?? (Det gör den inte vad jag tror...den är väl baserad på netscape eller nått?)

ps.
Aldrig stavas aldrig med två L

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XTRO
Måste man avinstallera Betan först? eller är det bara köra in den över?

Helst skall du slänga den gamla innan, spara gärna pluginskatalogen dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Mozilla den kan man väl inte surfa integrerat i browsern eller? Som går på Opera.
Någon som vet?

Menar du med tabbar? Om det är det du menar så funkar det alderles utmärkt.

Permalänk
Medlem

OK... ska göra det när jag kommer hem.....

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
Någon som vet?

om du menar så att du får flikar så att du väljer sidorna du är inne på där istället för att få öppna mozilla flera gånger så går det. Starta Mozilla och tryck CTRL+T

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nonajme

om du menar så att du får flikar så att du väljer sidorna du är inne på där istället för att få öppna mozilla flera gånger så går det. Starta Mozilla och tryck CTRL+T

Yes damit precis vad jag menar allt i ett vilket är helt omöjligt att leva utan efter att kört det med Opera.
Får väl kanske testa mozilla igen någon gång men tror inte den bräcker Opera.
Opera äger. Typ som på bilden högst upp menar jag med flikarna/sidorna.
http://w1.521.telia.com/~u52115023/shothome.jpg

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|