Battlefield 1943 [XBOX 360 & PS3]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
En kompis laddade ner detta till sin PS3an, o när han klicka quick play så kmr det upp en ruta där det står att han ska skriva in sin mail för att logga in. Han skriver in det som han har som lösenord på ea men det står bara can't create account:S

Han kan ju gå in på datorn och tillverka ett EA account oxå...

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det går med tillägget att nya servrar? För det är just nu är spelet inte så stabilt precis.

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
Han kan ju gå in på datorn och tillverka ett EA account oxå...

De sjuka är att han har ett konto, men det funkar inte av någon anledning:S

Kanske va överbelastat eller något för nu funkar det helt plötsligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Någon som vet hur det går med tillägget att nya servrar? För det är just nu är spelet inte så stabilt precis.

Hmm. spelar du på 360? Jag lirade i förrgår på Playstation 3 och hade inga som helst problem då.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Finns väll 4-5 banor? Vet inte om man levlar eller liknande men man kunde då ha låst den delen. Så är det med bland annat Warhawk och alla andra demos jag känner till som har multiplayer.

Inte första gången EA gör så med demos. I Mirrors Edge var man tvungen att förboka spelet för att ens få testa hela demot.

Finns tre men kommer en till efter 200 000 frags tror jag.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Finns tre men kommer en till efter 200 000 frags tror jag.

200000 frags? ^^

Nej du, 43.000.000 frags sen släpper dom nästa bana, dom trodde det skulle ta ungefär 2 veckor

Permalänk
Inaktiv

Spelar på 360 sjukt kul inte för att det borde vara någon skillnad mellan 360 o ps3..

Någon som har "hela" som vet om det finns helikopter på spelet?

Grymt bra spel!!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emery
Spelar på 360 sjukt kul inte för att det borde vara någon skillnad mellan 360 o ps3..

Någon som har "hela" som vet om det finns helikopter på spelet?

Grymt bra spel!!

Helikopter 1943?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Hur fungerar "tävlingen" egentligen? Är det bara prestige för den konsol som först får 43 miljoner kills eller kommer den få banan tidigare?

Förövrigt - Kickass game (vill dock ha bort allt konsolfördummande till pc-versionen)

Permalänk
Medlem

Xbox har ju en dags försprång
sjukt roligt spel iaf! bästa 120 kronorna jag någonsin har spenderat!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Inaktiv

haha tänkte inte så långt men när kom helikoptern då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Emery
haha tänkte inte så långt men när kom helikoptern då?

Citat:

First flights

In 1906, two French brothers, Jacques and Louis Breguet, began experimenting with airfoils for helicopters and in 1907, those experiments resulted in the Gyroplane No.1. Although there is some uncertainty about the dates, sometime between 14 August and 29 September 1907, the Gyroplane No. 1 lifted its pilot up into the air about two feet (0.6 m) for a minute.[3] However, the Gyroplane No. 1 proved to be extremely unsteady and required a man at each corner of the airframe to hold it steady. For this reason, the flights of the Gyroplane No. 1 are considered to be the first manned flight of a helicopter, but not a free or untethered flight.
Paul Cornu's helicopter in 1907

That same year, fellow French inventor Paul Cornu designed and built a Cornu helicopter that used two 20-foot (6 m) counter-rotating rotors driven by a 24-hp (18-kW) Antoinette engine. On 13 November 1907, it lifted its inventor to 1 foot (0.3 m) and remained aloft for 20 seconds. Even though this flight did not surpass the flight of the Gyroplane No. 1, it was reported to be the first truly free flight with a pilot.[n 1] Cornu's helicopter would complete a few more flights and achieve a height of nearly 6.5 feet (2 m), but it proved to be unstable and was abandoned.[3]

http://en.wikipedia.org/wiki/Helicopter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazuo
Hur fungerar "tävlingen" egentligen? Är det bara prestige för den konsol som först får 43 miljoner kills eller kommer den få banan tidigare?

Förövrigt - Kickass game (vill dock ha bort allt konsolfördummande till pc-versionen)

När en konsols spelare når 43 milj. frags låses banan upp på den konsollen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_beast*
http://en.wikipedia.org/wiki/Helicopter

Betyder dock inte att den var optimerad för ett slagfält

Xbox har inte alls försprång, mätarna nollställdes och startades fredag kväll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
Xbox har ju en dags försprång
sjukt roligt spel iaf! bästa 120 kronorna jag någonsin har spenderat!

Nej de har de ju inte, de startade ju inte räknaren föränn någon dag sen, samtidigt på båda konsollerna.

Permalänk
Medlem

Finns det någon sida där man kan se hur xbox 360 och ps3 ligger till i tävlingen? Inte hittat ngn där man ser..

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allix
Finns det någon sida där man kan se hur xbox 360 och ps3 ligger till i tävlingen? Inte hittat ngn där man ser..

http://www.battlefield1943.com/
Står på förstasidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Nej de har de ju inte, de startade ju inte räknaren föränn någon dag sen, samtidigt på båda konsollerna.

aha. hur fan kan ps3 ligga back 19 miljoner? :S fan kämpa! iofs var vår counter nere i en dag, vet inte om den stannade då eller om den räkna ändå. 19 miljoner före är fan mkt.

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
aha. hur fan kan ps3 ligga back 19 miljoner? :S fan kämpa! iofs var vår counter nere i en dag, vet inte om den stannade då eller om den räkna ändå. 19 miljoner före är fan mkt.

Men det finns så otroligt många som spelar 360 över Atlanten om man jämför med PS3 användare.

Permalänk
Medlem

Finns det någon som vet hur man ska göra för att fixa Couldn't connect to EA server problemet?

Har hört att man ska registrera sin Gamertag till ett EA konto, men på EAs sida så står det att Gamertagen inte kan hittas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XaaR
Finns det någon som vet hur man ska göra för att fixa Couldn't connect to EA server problemet?

Har hört att man ska registrera sin Gamertag till ett EA konto, men på EAs sida så står det att Gamertagen inte kan hittas.

Jag hade samma problem som dig. Det slutade med att jag var tvungen att låna ett annat EA-spel av en kompis för att kunna registrera mig via det spelet istället.

Jäkligt dumt system från EA om du frågar mig...

Permalänk
Medlem

Xbox är ju klara och har fått Coral Sea nu.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Inaktiv

Ja det är klart det är EA som har ett dåligt system och inte att det finns dom som inte bara klarar att registrera sig på det simplaste sättet.

Permalänk
Medlem

Jag och några kompisar tänkte starta en klan när pc-spelet kommer ut. Tror ni att det kommer att bli roligt att spela seriöst eller är det bara ett spela-någon-timme-sen-lessna-spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a_p_l_k
Jag och några kompisar tänkte starta en klan när pc-spelet kommer ut. Tror ni att det kommer att bli roligt att spela seriöst eller är det bara ett spela-någon-timme-sen-lessna-spel?

Det kan nog funka, mkt mkt roligare att spela med polare och då kan man spela i flera timmar

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem

Allright! Tycker du att banorna är tillämpade för strategiskt spelande då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a_p_l_k
Allright! Tycker du att banorna är tillämpade för strategiskt spelande då?

Ja det tycker jag

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a_p_l_k
Allright! Tycker du att banorna är tillämpade för strategiskt spelande då?

kanske för en klan, men nja kanske inte för 14spelare eller vad man nu får ha i ett lag

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Okej låter bara bra. Om någon vill joina så pm:a gärna

Permalänk
Medlem

vad tyckte ni om coral sea då?