Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Efter lite googlande så finner jag att MilkDrop är ett visualiseringsplugin.
Det kommer vara problem med det, då detta API vad jag kan se inte tillåter programmen att ta hand om ljudströmmen, utan den skickas direkt till ljudkortet.

Jag vet, men det vore grymt. Man kan ju alltid drömma...

Permalänk
Medlem

vill ha en equlizer!

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

vill ha högre bitrate.. bredare urval av artister/band från HELA världen. annars kvittar allt annat..

inga fler som tycker ljudet suger genom spot(t)ify?

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delok
inga fler som tycker ljudet suger genom spot(t)ify?

Jo ljudkvaliten är rätt låg.

Permalänk
Medlem

Konstigt, min kompis sa att det nästan var det bästa ljudet, CD kvalité. Jag tyckte att det lät lite för bra för att vara sant med tanke på att laddningstiderna är obefintliga.
Jag tycker att ljudet är okej men inte så bra.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Används Spotify tillsammans med en bra ljudanläggning så hör man att ljudkvalitén tryter.

Permalänk
Medlem

Ljudet låter helt ok om man ja ställer in EQ:n till ljudkortet efter Spotify, men då låter också andra program rättså överdrivna:( blir typ, överdrivet förvrängt Så CD kvalitet är de inte.

Lite högre bitrate samt en EQ står högst på min Spotifyönskelista:P

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Skulle sitta fint till squeezebox.

Permalänk

Bah!

Det här är vad som gäller om man vill ha spotify på brödrosten eller tvättmaskinen:

http://despotify.se/

Själv är jag rädd att spotify utarmar utbudet av mer obskyr musik genom att göra övriga, mer nischade, distributionskanaler överflödiga. Snart är skivsamlande lika kufiskt som frimärkssamlande. *kramar vinylsamlingen hårt*

Visa signatur

your lichen-covered corpuscles are filthy to my fist
infection is your finest flower mildewed in the mist

Permalänk

vad roligt. kan snart använda spotify till mitt ubuntu då ju

Permalänk

Jotify ser rätt så intressant ut!
http://jotify.felixbruns.de/

unfhampus:
Du kan redan använda det genom wine, men förmodligen visste du redan det

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk

“Approved Device” means desktops, laptops and netbook PCs and such other devices that we permit as notified to you from time to time. Approved Device does not include any mobile wireless handset or any other internet-enabled device that is designed to be handheld.

Står under "Definitions" i deras Terms of use.

Själv vill jag också gärna ha en ps3klient.

Permalänk
Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Inaktiv

Man har kunnat köra via wine sedan hedenhös, old news...