Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Är det bara jag som ser en iphone i spegelbilden på näst sista kortet? :3

Jag ser definitivt den också^^ Det är boxen som iPhonen kom i.

Permalänk
Medlem

Snyggt byggeDu skrev att du sänkt tempen med 10c efter lappningen:O Vad är dina temps på precessorn nu då?:P

Blev själv sugen på att lappa min true efter att läst denna=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mufflen
Snyggt byggeDu skrev att du sänkt tempen med 10c efter lappningen:O Vad är dina temps på precessorn nu då?:P

Blev själv sugen på att lappa min true efter att läst denna=)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zerophax
Innan så låg jag uppåt 80C och lite över. Nu kommer jag aldrig över 71C. Det är inte en d0:a jag har faktist, det är en C0/C1:a. Jag är riktigt glad att den presterar så bra, även att den inte är en d0:a.

Permalänk
Medlem

10p för fin kabeldragning, praktiskt moddande, vackra bilder, och sist men inte minst det klassiska citatet från farbror vattenmelon! <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zerophax
Jag kör den i 4Ghz som sagt, jag känner inte att det behövs mer än så.
Och om du syftar på den silvriga saken på bordet så är den en WD My Book Studio II 1TB.

Detta slip-papper använde jag: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=56237957
Jag skrev det i beskrivningen om du missade det^^

Ok, tack för tipset. Jag ska testa vad jag tappar för luftflöde och temperatur innan jag gör något sådant. Jag vill ju behålla min prestanda

Jo jag har funderat på det. Jag har ju inte världens största skrivbord för jag har inte så stor lägenhet. Men sen sitter reglarna i väggen så dumt så jag får väl använda molly-skruv. Jag vet inte rikrigt om jag orkar det

Innan så låg jag uppåt 80C och lite över. Nu kommer jag aldrig över 71C. Det är inte en d0:a jag har faktist, det är en C0/C1:a. Jag är riktigt glad att den presterar så bra, även att den inte är en d0:a.

Det är värt mödan, hade också litet skrivbord innan, satte skärmen på väggen och fick VÄLDIGT mycket mer plats över. Har dock hålstensväggar, så här får man ta till med slagborr ;D.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Är det bara jag som ser en iphone i spegelbilden på näst sista kortet? :3

jo vi ser den.. dock är det bara glin som blir imponerade i dessa dagar..

OT: fina grejjer

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raQzo
10p för fin kabeldragning, praktiskt moddande, vackra bilder, och sist men inte minst det klassiska citatet från farbror vattenmelon! <3

Haha, kul att någon märkte det!

Permalänk

Du MÅSTE fixa din dator hörna, så det är städat och ordnat, och samt dölja kablarna. Då ger jag dig 10.

Permalänk
Skäggig legend

våtpapper från clasohlson vet vi ju nu. Men vilka? alla eller bara 400 och 1200?

Jag ska lappa min x2 och min zalman

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razorbladee
våtpapper från clasohlson vet vi ju nu. Men vilka? alla eller bara 400 och 1200?

Jag ska lappa min x2 och min zalman

Jag använde ett som heter P SORT ("Sortiment" står det på hemsidan) hos Clas Ohlson, i det ingår 180, 240, 400, 600 och 1200 papper. Så jag började med så lågt som 240, annars hade det tagit jättelång tid, min kylare var verkligen mycket tjockare på mitten. Sen körde jag 400, 600 och till slut 1200.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Du MÅSTE fixa din dator hörna, så det är städat och ordnat, och samt dölja kablarna. Då ger jag dig 10.

Jo, den bilden är tagen precis när jag byggt ihop datorn för första gången, alltså ett par veckor innan albumet, så därför är det lite stökigt ut.
Till mitt försvar ser det bättre ut nu, jag kan lägga upp en ny bild senare om du vill Dessutom har jag även funderat på att köpa kabelkanaler om jag hittar några bra och hyfsat tjocka. Tips någon?