Permalänk
Skrivet av xZistence:

tjenare inet.
Beställde en dator som för en vecka sen och brorsan öppnade komponenterna idag.. Allt gick bra, till skärmen var kopplad och startade datorn..
Det visade sig vara en död pixel på den.. Något som går på garanti eller återköp?

God jul ännu en gång

http://www.inet.se/info/12/pixelpolicy

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB

Permalänk
Medlem

Ville bara påpeka detta

det står inte samma pris i annonsen på corsair hydro h70 core

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

tjenare inet.
Beställde en dator som för en vecka sen och brorsan öppnade komponenterna idag.. Allt gick bra, till skärmen var kopplad och startade datorn..
Det visade sig vara en död pixel på den.. Något som går på garanti eller återköp?

God jul ännu en gång

Skicka tillbaka den på ångerrätten så länge paket och dokumentation är i bra skick.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pollt:

Det beror på tillverkare, men med EN död pixel på en skärm som klarar 1080p eller bättre tror jag inte att någon tillverkare byter ut den.

Det är en BenQ skärm

Länken du skickar funkar men just den sidan är nere :/

Skrivet av FireFox:

Skicka tillbaka den på ångerrätten så länge paket och dokumentation är i bra skick.

Tänkte också på något sådant.. Men ville först kolla med inet hur det ligger till.

Försökte ringa deras support men det är också stängt idag :P.. Får ringa imorgon om jag inte får svar här

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Inet

God jul på er alla! Hoppas ni har haft en bra julafton med många hårda julklappar

Skrivet av blade80:

Jag har lagt in en ny fela på en SSD alldeles nyss. Disk nummer två som är paj nu. Höll 2 månader igen ungefär...
Förra gången så önskade jag en annan modell och märke men fick inget gehör alls. Har önskat samma sak igen nu.
Hur fungerar sånt, får man en annan om det är utbyte som blir åtgärd på felan?

Inte hinner man få någon disk innan nyår va? Eller hinner ni det?

Adata SP900 128GB är det för övrigt. Jäkla skitdisk. Två diskar döda på mindre än ett halvår. Mina tre ssd-inteldiskar har inte strulat en gång.

Felanmäl disken och skriv att du haft problem med den och vill gärna byta märke/modell så borde vi lösa det åt dig.

Det blir nog dessvärre tajt med tid. Vi behöver ha in din disk för att verifiera felet etc och det är mycket röda dagar nu.

Skrivet av flani:

Hej Inet, beställde en dator hos er med montering den 16:e (december). Killen jag hade mail kontakt sa att de hade som mål att datorn skulle vara utlevererad innan jul. Nu blev det ju tyvärr inte så, får vell antagligen datorn den 27:e. Men något som jag är oerhört besviken och förvirrad över är följande:

- Min kompis och jag beställer exakt samma dator den 16/12( jag beställer 1-2 timmar före).
- Igår får jag mail om att mitt paket har skickats från erat lager, med koll-id osv.
- Inser att mitt paket har blivit skickats som hempaket, vilket är väldigt underligt med tanke på att jag beställde det som postpaket.
- Först blir jag glad och tänker att de är schysst av inet att fixa hempaket, men sen inser jag att med hempaket kommer jag inte ju inte få min dator innan jul.
- Min polares packet skickas dock med Mypack (den vanliga postpaket leveransen, han var och hämta ut sin dator idag)

Jag och min polare bor 100 meter ifrån varandra, vi beställde exakt samma dator samma dag, trots det kommer jag få min dator minst 5* dgr senare.
Killen som jag hade kontakt med skickade ett mail strax efter jag fick första mailet om att min dator var skickad (min kompis fick inget sådant mail), där han säger att vikten på datorn överskrider viktvillkoren på postpaket och den ska skickas som hempaket därför kommer jag inte få den innan jul.

Har för mig att maxvikten på postpaket är 20kg, min dator väger 18.8 enligt posten.

Allt detta är ett enda stort WTF för mig och är oerhört besviken att man inte får datorn innan jul. Tycker även det är dåligt av snubben jag hade mailkontakt med ljög för mig (eller bara klanta sig vad vet jag).

TL;DR Jag och kompisen beställde exakt samma dator samma dag, min dator skickas som hempaket pga överstigande maxvikt inte hans, han får sin dator innan jul, inte jag....

Hemskt ledsen för att du inte fick din dator före julafton. Exakt varför din dator blev skickad som hempaket medan din väns inte blev det är svårt att svara på just nu utan kan finnas många olika orsaker. Vi hade ett extremt tryck hos oss förra veckan och har aldrig tidigare byggt så många maskiner under så kort tid och även fast era beställningar kom in ungefär vid samma tidpunkt så är det för oss två helt individuella ordrar.

Hempaket är mycket dyrare för oss att skicka så det är nog helt enkelt den mänskliga faktorn här som gjort att vi, någonstans i ledet, har råkat märka din dator som att den är över 20kg.

Skrivet av Mrfohlin:

Tjenare igen!
Satt och kollade på mina gamla inköp sedan tidigare och ramlade in på grafikkort i möjlig plan att någon gång köpa ett till för SLI.
När jag scrolla runt på korten märkte jag att det inte stod någon rekommenderad Watt på MSI's GTX670 som ni kan se i bilden här nedan:

http://img338.imageshack.us/img338/299/frinet.png

Kan vara bra att ändra till!

Mvh mrfohlin

Fixat nu - tack!

Skrivet av KaakaaN:

http://phanteksusa.com/PH-TC12DX.html

Ni ska inte satsa på först i Sverige med denna kylaren?
Sen får ni jättegärna ta in deras fläktar också.

Har tipsat inköpsavdelningen!

Skrivet av Shoppey:

Hmmm Inet sweclockers special kampanj grejsen slut? Har för mig det stod fram till julafton? :S
http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj/?utm_so...

Skulle ju köpa mig en Transformer för 2499:- mm idag. :'( :'( :'(

Skicka oss ett PM så ska vi se om vi kan lösa det åt dig.

Skrivet av SempreCPU:

Jag har beställt några komponenter till datorn till ett sammanlagt värde av 6-7k. Detta var i lördags, med alla röda dagar och helgdagar, när kan jag förvänta mig en avisering från posten?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är svårt att svara på tyvärr. Du ska ha fått kolliid med Posten där du kan spåra paketet.

Skrivet av exone:

Någon som har erfarenhet av vad det brukar vara rea på under mellandagsrean?
Är det mer eller mindre allt eller bara några få produkter? (Sitter och kollar julklappar till mig själv, och undrar om det är värt att vänta!)

Skrivet av Shoppey:

Undrar samma sak faktiskt. Förra året gjorde jag misstaget att ge CDON mina pengar då swec rabatten gav mig ett billigt 580 till.

Kommer bli lite blandat! Sidan går live 00:01 inatt så bara hålla utkik på inet.se

Skrivet av xZistence:

tjenare inet.
Beställde en dator som för en vecka sen och brorsan öppnade komponenterna idag.. Allt gick bra, till skärmen var kopplad och startade datorn..
Det visade sig vara en död pixel på den.. Något som går på garanti eller återköp?

God jul ännu en gång

Skrivet av FireFox:

Skicka tillbaka den på ångerrätten så länge paket och dokumentation är i bra skick.

En död pixel är tyvärr inget som brukar gå på garantier men du har ångerrätten som du kan utnyttja om skärmen fortfarande i i nyskick med alla tillbehör etc som Firefox skriver.

Skrivet av Deatlev:

Ville bara påpeka detta http://s14.postimage.org/6zapfb59t/Screenshot_2012_12_25_11_2...
det står inte samma pris i annonsen på corsair hydro h70 core

Har tagit ner den nu! Var en gammal banner som låg uppe av misstag - tack för att du sa till.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

God jul på er alla! Hoppas ni har haft en bra julafton med många hårda julklappar

En död pixel är tyvärr inget som brukar gå på garantier men du har ångerrätten som du kan utnyttja om skärmen fortfarande i i nyskick med alla tillbehör etc som Firefox skriver.

Tyvärr blev det inga klappar alls för mig.. Men det gör nog inget.. Har nog vant mig vid det här laget :/
Lillbrorsan fick en del som sagt

Jag har alla tillbehör tror jag.. Det enda jag kastat är nog påsen som själva skärmen var inslagen i och lilla påsen för sladden.. Borde dock inte vara några problem? :/

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Kan ni justera priset på denna produkt?
Ni ligger 110kr (~15%) över Kompletts pris.
Jag vill mycket hellre handla från Inet, och jag brukar göra det, men inte när prisskillnaden är ~15%.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Lite segt nu på sidan men jag kunde iallfall ladda de första på listan, där var ett litet fel

Prishöjning:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Kommer inte ens in på sidan:( vill fynda

Permalänk
Medlem

Jag hoppas ni skäms över er så kallade "mellandagsrea"
Riktigt besviken

Permalänk
Skrivet av thexps:

Jag hoppas ni skäms över er så kallade "mellandagsrea"
Riktigt besviken

Kan inte hålla med mer. Inga fynd där inte, känns nästan som falsk marknadsföring det där..

Permalänk

Eran mellandagsrea var ju inget att hänga i julgranen... inga nya datorkomponenter där nu i mellandagarna iallafall.

Visa signatur

Fractal Design Define Nano S - Intel i7 8700k - Asus RX 580 OC 8GB - Corsair Venegeance 16GB DDR4 3000MHz - Samsung 970 Pro 500GB SSD - Fractal Design Integra M 650W - Be Quiet! Dark Rock Pro 4 - Samsung 27" C27FG70F Curved

Permalänk
Medlem

Går inte förvänta sig extrema erbjudanden från Inet längre, då de vet att folk kommer att handla hos dem oavsett. De känner sig nog väldigt bekväma efter 5 årets datorbutiken i rad.

Visa signatur

MSI B650 Gaming Plus WIFI - Ryzen 7 7800X3D - XFX 7900 XT - Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL36 - Fractal Design Meshify 2 Compact - Gigabyte Ultra Durable 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beji:

Kommer inte ens in på sidan:( vill fynda

Fynda kommer du allt göra! Fast det du kommer fynda är besvikelse...

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk

Årets datorbutik och det blir såna här erbjudande? Är sugen på en surfplatta men galaxy tab för 2.5? finns fan på prisjakt för 2 lax.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk

Nästan ingen pris skillnad på vissa produkter...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mormis:

Går inte förvänta sig extrema erbjudanden från Inet längre, då de vet att folk kommer att handla hos dem oavsett. De känner sig nog väldigt bekväma efter 5 årets datorbutiken i rad.

Dom gräver bara sin egen grav. Har varit nöjd kund i ett par år men det är slut med det nu.
Senaste tiden har bara präglats av dåliga saker. Dåligt bemötande i kundtjänst, okunnig personal i Malmö butiken som gissar sig fram och idag den sämsta mellandagsrean jag varit med om. Riktigt irriterad blev jag och bägaren rann fan över idag.
INET ni har tappat mig som kund i fortsättningen, och jag är jäkligt långsynt.
Ni behöver inte besvära er med att svara på detta inlägget varesig här eller i ett pm.
Tack för mig Inet, hej då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Dom gräver bara sin egen grav. Har varit nöjd kund i ett par år men det är slut med det nu.
Senaste tiden har bara präglats av dåliga saker. Dåligt bemötande i kundtjänst, okunnig personal i Malmö butiken som gissar sig fram och idag den sämsta mellandagsrean jag varit med om. Riktigt irriterad blev jag och bägaren rann fan över idag.
INET ni har tappat mig som kund i fortsättningen, och jag är jäkligt långsynt.
Ni behöver inte besvära er med att svara på detta inlägget varesig här eller i ett pm.
Tack för mig Inet, hej då!

Inet har en dålig mellandagsrea (precis som Komplett/Webhallen/CDON, m.fl) och den lilla bagatell blir droppen som får bägaren att rinna över för dig?
Du låter som en riktigt jobbig kund om jag ska vara ärlig.
Jag försvarar inte Inets dåliga mellandagsrea (för den är dålig), men märker du inte själv hur extremt löjligt ditt inlägg låter?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Instämmer totalt med tidigare talare. Riktigt besviken över mellandags rean. Ni har alltså blivit årets dator butik för femte året i rad, men kan ändå inte fixa till bättre erbjudanden. Börjar kännas lite "Infinity Ward"/"Apple" över det hela. Ni känner er helt enkelt för bekväma. Hade verkligen trott att det skulle komma riktiga chockpris som t.ex. en SSD för 499 riksdaler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Inet har en dålig mellandagsrea (precis som Komplett/Webhallen/CDON, m.fl) och den lilla bagatell blir droppen som får bägaren att rinna över för dig?
Du låter som en riktigt jobbig kund om jag ska vara ärlig.
Jag försvarar inte Inets dåliga mellandagsrea (för den är dålig), men märker du inte själv hur extremt löjligt ditt inlägg låter?

Ja den lilla bagatellen fick bägaren att ringa över, helt riktigt! Som sagt det var en utav många dåliga upplevelser på inet senaste tiden.
Och Inet är ganska ensamma om en dålig mellandagsrea!
Cdon har haft riktigt många och bra erbjudande, likaså komplett. Webhallen kan jag inte uttala mig om då jag inte kollat.

Tycker att man som. Sveriges bästa datorbutik kan ge sina trogna kunder mer. Jag har alltid handlat alla mina datorprylar där, även om de inte var billigaste. Det skulle jag vilja kalla en BRA kund!
Så nä, jag tycker inte mitt inlägg var löjligt. Jag förväntade mig mycket mer bara, en "belöning" för man alltid varit butiken trogen.

Och tillsist, till skillnad från dom andra kedjorna så hypade inet sin mellandagsrea, det hade dom inte behövt göra om dom vetat med sig att den var dåligt.
Och jag såg i en annan tråd att du försvarade inet där också, du kanske jobbar där??

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Håller med om att Inets mellandagsrea var en besvikelse. Får hoppas ngn därifrån läser reaktionerna här och gör lite ändringar. Hade hopapts fynda ssd-disk och mekaniskt t-bord. Nu får jag leta vidare. Ngn som kan tipsa på bra deals för just ssd-diskar och mekaniska t-bord i mellandagsrean?? Skicka gärna pm då tack.

Permalänk
Medlem

Inte så genomtänkt att börja rean en dag senare än alla andra samtidigt som man inte har några rikta kap (förutom TP kabel dvs)
Jag förstår att marginalerna är små men att senarelägga rean skapar bara en hype som ni inte kunde leva upp till. Så till nästa gång, börja samma tid som alla andra eller kör en rejäl rea.

PS. Er melllandagsrea var inte sämre än konkurenternas utan problem var hypen som skapades DS.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Har ni möjlighet att ta in fler vita "Färdigsleevade" AX750 kablar?

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare,

Vi vill först och främst be om ursäkt till de som inte är nöjda med vår mellandagsrea, vi försöker inte på något sätt ”lura” någon genom att höja priser i förhand för att sedan sänka eller liknande. Vi försöker alltid hålla så lågt pris som möjligt och alltid erbjuda absolut bästa möjliga kundservice. Detta är vår första mellandagsrea någonsin och vi har fokuserat på att ta fram ett antal riktigt bra och kraftigt prissänkta varor som annonserats och gott om i lager.

16GB USB-minne, 49kr (halva priset)
Acer Aspire V3, 4.999kr (1000kr rabatt)
TP-kabel, 1kr
Logitech G105, 199kr (halva priset)
Epson XP-202, 299kr (halva priset)
Far Cry 3, 199kr (nästan halva priset)
Asus GTX 660Ti, 2499kr (14% rabatt)
Pixma MG5250, 499kr (33% rabatt)

Sen har vi kryddat med att sänka priset på massa andra produkter där vi visar korrekta lagersaldon och det gäller så länge som lagret räcker. Däremot tar vi till oss av kritiken att vi listat en del varor som vi redan haft prissänkta och sänkt ytterligare så det ser ut som det bara är några kronors prissänkning, dessa ska nu vara ännu mer prissänkta alternativt borta från listan.

Vi vill på inget sätt göra någon besviken utan tvärt om ge många möjligheten att t.ex. köpa en ny bärbar dator till riktigt fördelaktigt pris eller varför inte en ny skrivare, skärm eller tangentbord. Förväntningarna verkar i år vara extremt högt uppskruvade och många hoppades att få just det han/hon är på jakt efter ordentligt mycket billigare och när det inte är just den varan på rea så blir det stor besvikelse. Vi har fokuserat på att ha en bredd från alla segment inte bara komponeter för att tillgodose så många kunder som möjligt, för er entusiaster kanske dessa produkter inte är direkt intressanta och vi borde kanske haft en speciell mellandagsrea med bara komponenter, bara på Sweclockers, det är något vi kommer ha med oss inför nästa år, hoppas ändå ni har förståelse och kan hitta något som ni tycker är värt ett köp.

Vi la precis upp ett 20-tal riktigt snygga Samsung 24” skärmar som varit använda på Dreamhack, 1.190kr (kostar omkring 2.000kr nya), kanske kan vara något?

Vi vill även passa på och önska en god fortsättning!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inetfolket, bara en liten fråga och kanske nåt tips eller nåt... Då jag inte sett dessa http://www.corsair.com/us/headset-earpads-black-leatherette.h... någonstans i sverige, alls. Kanske det skulle vara nåt att ta in i sortimentet? Då jag (och seriöst alla jag känner) som köpt Corsair Vengeance 1500 och 2000 tycker att microfibret blir lite för varmt om man säger så. Bara en tanke. God fortsättning på er!

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Medlem

Tjena igen Inet!
Märkte det här nyss

Blev lite smått förvirrad. Är det inte samma kort? Jag såg att ni hade sänkt priset på ena, och jag hade velat köpa det. Jag vill bara vara säker på att båda är samma kort och att ni bara har strulat till det. Vore tråkigt att få hem "fel" kort så att säga.

Edit: Är MSI z77-gd65 i lager? Det står att ena är inte i lager och det andra kortet (förhoppningsvis samma) är i lager.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Inet
Skrivet av Deatlev:

Tjena igen Inet!
Märkte det här nyss
http://s8.postimage.org/95zsbt6yd/msigd65.png

Blev lite smått förvirrad. Är det inte samma kort? Jag såg att ni hade sänkt priset på ena, och jag hade velat köpa det. Jag vill bara vara säker på att båda är samma kort och att ni bara har strulat till det. Vore tråkigt att få hem "fel" kort så att säga.

Edit: Är MSI z77-gd65 i lager? Det står att ena är inte i lager och det andra kortet (förhoppningsvis samma) är i lager.

Det är samma kort, enda skillnaden är att det ena är på mellandagsrean och av begränsat antal!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är samma kort, enda skillnaden är att det ena är på mellandagsrean och av begränsat antal!

Mvh / Inet

Tack, nu vet jag! Beställde nyss det.

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

Stort och bra gjort av er att förklara hur ni tänker angående hela rea-grejen. Även om jag tycker att det finns rejält med godbitar så är det vissa som ändå måste hålla på och gnälla och trilskas, kanske inte fick några hårda klappar i år ni eller
Fortsätt med det goda och fina arbetet INET

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Ja det blir ju tyvärr alltid en massa gnäll och tårar när folk inte får det dom vill ha.
Men jag tycker att ni gör ett jättebra jobb överlag Inet! Fortsätt så!

Passar även på att fråga;
Kommer ni att få in Antec P280 white edition? Tänkte eftersom ni har den vanliga versionen, så kanske ni kan få in den vita också?

Ha ett gott nytt år iaf!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR