Permalänk

Köp av ny mobil.

Hejsan!

Jag hade tänkt köpa en ny mobil nu inom 2 månader (beroende på Lön)

Men jag kan tyvärr inte så mkt om mobiler så tänkte ställa den ultimata frågan?`

Vilken mobil är idag mest prisvärd? Jag vill helst ha med pekskärm och med en hyfsad kamera. Jag kommer inte att använda den så mycket till Wap eller något i den stilen.

Har kollat lite på dom olika HTC mobilerna och tycker att dom verkar vara ett bra köp, men som sagt så vet jag inte så mycket om mobiler.

Prisklass mellan 2-5000:-

Tack för hjälpen i förväg =D

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Medlem

Samsung i8910 Omnia HD lär du bli nöjd med(Symbian, filma i HD, OLED-skärm m.m.), men du bör nog vänta ett tag då den antagligen kommer gå ner i pris!

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk
Medlem

Omnia HD är i mitt tycke lätt den grymmaste allround mobilen just nu. När du ej är ute efter surf mobil eller dylikt (n900 skulle isf vara bäst) så skulle jag nog säga den när den går ner i pris.

Själv kommer jag köpa en N900 till jul, lätt intressantaste mobilen just nu med sitt nya grymma Maemo os

Visa signatur

Acer Predator G5-793 - [17.3" IPS][i7 6700HQ][GTX1060][16GB DDR4 ram][500GB SSD]

Permalänk

Man tackar för hjälpen, jag har kollat in omnia lite och den verkar vara riktigt bra.
Då blir de att vänta på att lönen kommer sen blir de att beställa en sådan =D

Visa signatur

"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - A.E

Permalänk
Avstängd

Kan bara hålla med dom andra.
Omnia HD är enligt mitt tycke den bästa mobilen nu

Visa signatur

[email="tjockisen@live.se"]E-POST[/mail]