Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Man vet inte hur vinklat det är.

Dock så tycker jag besättningen är rätt dumma i huvudet. liksom får man anrop på anrop så svarar man väl fan ändå i telefon/komradio etc?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

tycker det e kul o se iaf, sen om det e ont om valar eller inte har jag ingen koll på. serien e ju vriden till sea sheppards fördel. sen deras inkompetens på hur dem hanterar saker o ting. ex man tar inte en klen båt som inte kan klara is särskilt bra, o kör den mot is , det e ju som att köra med sommardäck på vintern, Spännande men inte spec smart.

Men som sagt det är underhållning.
jag tycker dock om kaptenen på nått underligt sätt han verkar så jäkla lugn o trött.

Men den jag gillar mest e mekanikern , han säger inte mycket men han gör ett jädrans jobb

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,

Permalänk
Medlem

Den där serien gör mej sugen på att äta val.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Medlem

jag blir mer sugen att köra fartygsspel, typ shipsimulator, lr deadliest catch, vet inte varför vattner lockar. trevlig helg på er

Visa signatur

Asus P5Q-E,XFX ATI 5770,4GB 800MHz corsair,Q9550 3 GHz, corsair 650W,Antec three hundred,Samsung T220 syncM,