Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Med andra ord så är det ingen ide man försöker igen inloggad med samma konto om man redan lyckats vid en tidigare paketsläpp... eller?

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
1 per konto tror jag eftersom när man har beställt har man ju kvar julklappen i kundvagnen så om det inte var 1 per konto skulle jag kunna beställa hur många som helst

plus att dom nog har fixat så dom kan kontrollera lite så folk som fixar 2st inte får något alls eller liknande..

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Med andra ord så är det ingen ide man försöker igen inloggad med samma konto om man redan lyckats vid en tidigare paketsläpp... eller?

Du kan ju tänka lite på andra folk som inte fått en enda?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Ett är vad som gäller och vi tillåter ingen diskussion om hur man fuskar! Det bara leder till att folk blir arga så inget sådant i år.

Det var absolut inget prat om fusk, frågan var om det går att få två paket med samma konto eller om det är max en per kund/konto i år...

Jag fuskar inte, jag kör F5 som de flesta andra gör..

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

tangentbord vore den perfekta klappen då F5 efter 3 års julklappsjagande glappar betänkligt

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Det var absolut inget prat om fusk, frågan var om det går att få två paket med samma konto eller om det är max en per kund/konto i år...

Jag fuskar inte, jag kör F5 som de flesta andra gör..

Men det är med sådana frågor det lätt går snett så jag motar i grind som det heter. Så ha så roligt det bara går med F5 fingret med oss andra.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

"Dustin home
Jag kan nämna att det är 500+ julklappar som kommer delas ut. Exakt hur många får ni spekulera i :-)" Från deras grupp på facebook.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Vad är det här för hype? Julklapps utdelning? vad hur när?

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis hinner man se blomman denna gång iaf!

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 7600 3.8 GHz | Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse | Gigabyte B650 Gaming X AX | 32GB Corsair Vengeance | MSI MAG A850GL PCIE5 850W | be quiet! Pure Rock Slim 2 | Corsair 3000D Airflow | Argon FENRIS A55 |

Permalänk
Hedersmedlem

500+! Måste varit ett riktigt trögt år för stackarna.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

JA fick en julklapp nu

Permalänk
Medlem

Vad f-n var detta 11:00...

Permalänk

klickade på den men försvann som vanligt:(

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gah, tryckte en gång men det hände inget. Blev otålig och tryckte igen.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Tänkte förra gången att 10:25 var tiden. Nu tänkte jag att nu blir det säkert tidigt 11:00. Hade rätt. Men det hjälpte ej.

Visa signatur

OS: macOS Ventura v13.6.6
Hardware: iMac 27", 3.8GHz Intel Core i5, Radeon Pro 580 8GB, 24GB 2400MHz DDR4, 512GB SSD

Permalänk

YES Äntligen fick man en

Permalänk
Medlem

finns det nåt kvar elle rär det helt slut? står bara nästa omgång... isf missade man i år ochså...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Fick en 11.00. Glad som fan. Är en stammis där med men har aldrig lyckats innan.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk

Tjohoo!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Såg blomman och klickade på den direkt, men slant lite med musen, så jag antar att jag var lite sen.
Jaja, bara att satsa på nästa timme!

Permalänk
Medlem

Haha, kom upp en liten text och ingen bild, fattar inte varför jag inte tryckte på länken direkt?

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

Fick en 10:59:20 eller nåt, klickade slumpmässigt en gång på refresh 'bara för att' och tajmade in det tydligen. Lucky

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Fick en ja med kl11.00. Nu lägger ja ner o firar jul ist. God Jul

Permalänk
Medlem

Najs fick en också nu slipper man sitta bänkad här.

Permalänk

Gött, efter en halvtimmes slit så

Permalänk
Medlem

synd bara att alla giriga människor ska komma och förstöra det hela.

"Jag ska regga konto åt hela familjen"

"Jag ska fuska mig till julklapparna"

etc etc etc....

Det är bara att kolla vidare på FB forumet så sitter alla snorvalpar och skriker efter fusk och att hunden ska ha julklapp med..

Det var smart av dom att flytta runt blomman i år men det som saknas är max 1 per hushåll/adress och att man måste ha handlat nåt från dustin under 2009 för att kunna delta

Permalänk
Medlem

Blomma ? Vadå för blomma ?

Permalänk

Det vore ju en fördel om det fungerade också?
Har fan fått upp den där j*vla blomman tre gånger nu, men samtliga gånger har det stått "Ett fel har uppstått - var god försök igen" eller något i den stilen.

Gah, blir så sur

Aja, God Jul gott folk!

Visa signatur

Antec Sonata III | Gigabyte P45 DS4 | Intel C2D E8400 @ 3.00 GHz | Asus HD4850 | Corsair 2X2GB 800MHz DHX | WD 640GB

Permalänk
Medlem

taget från FB:

Skrivet av Benjy_:

8:10
9:20
10:25
11:00

Är julklapparna som kommit hitintills.. Själv har man scorat på 3 av dem :evilgrin39: