Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Är varje timma dem delar ut`?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nektar
synd bara att alla giriga människor ska komma och förstöra det hela.

"Jag ska regga konto åt hela familjen"

"Jag ska fuska mig till julklapparna"

etc etc etc....

Det är bara att kolla vidare på FB forumet så sitter alla snorvalpar och skriker efter fusk och att hunden ska ha julklapp med..

Det var smart av dom att flytta runt blomman i år men det som saknas är max 1 per hushåll/adress och att man måste ha handlat nåt från dustin under 2009 för att kunna delta

Blomman har de inte flyttat på....

Permalänk
Medlem

YES, got it! Tack Dustin!

God jul på er alla, och lycka till.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
finns det nåt kvar elle rär det helt slut? står bara nästa omgång... isf missade man i år ochså...

Bry dig inte om den texten utan de har en utlottning i timmen tills 23:00 men riktigt när vet man inte så uppdatera flitigt.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Men det är med sådana frågor det lätt går snett så jag motar i grind som det heter. Så ha så roligt det bara går med F5 fingret med oss andra.

Det heter det inte Mota olle i grind är det.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mota_Olle_i_grind

Själv har man inte sett blomman ens. Men jag tänker inte frenetiskt uppdatera sidan, får man inget i år så blir man ivf inte för missnöjd att hela julafton gick på F5-tangenten.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

fann.. som vanligt får man aldrig vinna något... Tryckte men då försvann den bara

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Medlem

Får väll nörda lite ikväll istället god jul på er:=)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Det heter det inte Mota olle i grind är det.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mota_Olle_i_grind

Själv har man inte sett blomman ens. Men jag tänker inte frenetiskt uppdatera sidan, får man inget i år så blir man ivf inte för missnöjd att hela julafton gick på F5-tangenten.

Nä ingen blomma här heller fast jag är lite dålig på att uppdatera och tycks missa varje gång det är dags. Nu behöver jag inga extra prylar så det är mest för skojs skull man sitter här.

Vem vill döpa någon till Olle om stackaren skall motas i grind för? Nä det får förbli namnlöst...:) Ingen aning att olle betyder tjur dock.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Nej, nu skiter jag i detta och försöker lite senare ikväll . Drar hem till morsan och käkar lite gott istället

God jul på er och lycka till

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Jahop då får man vänta tills paketet kommer på posten da
Lycka till och God Jul på er

Permalänk
Medlem

Hmm. Vad ska man göra? Ska man få blomman iår också?

Samt fungerar det minst lika bra med dustinhomes "studentkonto"

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk

vad kan man vinna :)? och när lottar dom ut :)? varje gämn timme :)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av volfram
Blomma ? Vadå för blomma ?

Mm jag tryckte vid 11 tiden, Men det dök inte upp nån blomma. Eller så kollade jag lira för snabbt

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av duehackadnu
vad kan man vinna :)? och när lottar dom ut :)? varje gämn timme :)?

Det varierar. Prylar värda några kronor till flera tusen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
Hmm. Vad ska man göra? Ska man få blomman iår också?

Samt fungerar det minst lika bra med dustinhomes "studentkonto"

Jag fick upp blomman vid 10:25 med studentkontot men den försvann när ja tryckte på den, kan ha tryckt på F5 en gång för mycket med:(

Visa signatur

l Lian Li O11 Evo l Ryzen 7800x3d l Asus Rog Strix B650E-F l Lian Li Galahad SL 360 l 32GB G.Skill Trident Z5 6000Mhz cl30 CL9 l MSI 1080TI Gaming X l Samsung 970 evo plus 2tb l WD Black SN850X 2tb l Corsair TX750M 750w l

Permalänk
Medlem

Var det någon som fick halv? Inte jag iaf Pallar inte mer nu lycka ni andra

Permalänk

var kommer blomman upp :S? asså över paketet nåpn stans eller blir man linkad till nån anan sida :S?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av duehackadnu
var kommer blomman upp :S? asså över paketet nåpn stans eller blir man linkad till nån anan sida :S?

Läs hela tråden, någon postade en bild på hur den ser ut.

Permalänk
Medlem

Gah mitt internet har inte fungerat sedan igår kväll tills nu så har missat några utdelningar antar ja.

är det varje heltimme dom delar ut nya eller?

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Json@Jonas

är det varje heltimme dom delar ut nya eller?

Nä, det kommer lite olika...:)

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 7600 3.8 GHz | Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse | Gigabyte B650 Gaming X AX | 32GB Corsair Vengeance | MSI MAG A850GL PCIE5 850W | be quiet! Pure Rock Slim 2 | Corsair 3000D Airflow | Argon FENRIS A55 |

Permalänk

när lottar dom ut igen :O?

Permalänk
Medlem

vart hittar man blomman? vid kundvagnen eller?

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

vilken webbläsare bör man använda?,
någon som har koll på om det är prick på slaget eller om deras server
går någon min fel?

Visa signatur

E8500 @ 3.8Ghz 1.23V | 4gig Corsair 8500 @ 5-5-5-15 1066 | GTX260 | Corsair F60 | Antec 1200 low | Thermalright ultra 120-extreme | 550w Corsair

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mippz
vilken webbläsare bör man använda?,
någon som har koll på om det är prick på slaget eller om deras server
går någon min fel?

De skriver inte när de delar ut alls. Hittills har det varit varje hel 10minutare åtminstone. Men det verkar inte som de på sekunden släpper x antal klappar då och de första att uppdatera sidan får dem utan det släpps på några över några minuter. Var väl ett påsläpp 10.20 eller så fast någon fick 10.25 också

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ares93
vart hittar man blomman? vid kundvagnen eller?

Titta tillbaka i tråden så finns det en som vågade på sig en screenshot.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mippz
vilken webbläsare bör man använda?,
någon som har koll på om det är prick på slaget eller om deras server
går någon min fel?

Netscape 1.0 kör jag på

Edit: HAHHA där krashade dustinhome exakt 12:00

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Julklappen ser ut som en vanlig artikel i kundvagnen när man tryckt på blomman:) Fast det står julklapp:)

Permalänk

vad vann du :P?

Permalänk
Medlem

Man vet inte förns dem börjar dyka upp hos folk, då kan man räkna ut genom vikt och sådant och info från dem som får först

Permalänk
Medlem

fin krash...

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk

a fan... varför :S