Bloodline Champions beta key

Permalänk
Medlem

Trillade ner i min email idag. Hade inte skrivit upp mig för sånt eller något sånt och har mest klagat på Age of Conans forum och buggar och skit
Roligt att man får en key iaf.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Jag vill gärna ha en key om någon har en över!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjollboll:

Jag vill gärna ha en key om någon har en över!

jag har en key fjollboll, pma om du fortf vill ha

edit
keyn e nu borta, dock bör han som fick den ha 2 friend-keys att ge

Permalänk
Skrivet av Linus85:

jag har en key fjollboll, pma om du fortf vill ha

Tack, jag fick tag på en ändå! Ganska roligt spel att köra med polarna!

Permalänk

Skulle gärna ta emot en beta key om det är någon som har en över. Är några kompisar som fått tag på spelet så skulle gärna vara kul att få testa det med dem.

PM:a eller skicka till engstrom.v@gmail.com

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Jag skulle verkligen inte tacka nej till en beta key! om ni har en över så pma gärna

Permalänk

Jag har ett antal beta keys att ge ut, skicka ett PM om någon är intresserad, betan är slut 31 Januari så jag har ingen större nytta av dem ändå.

Visa signatur

Programmerande får mig att tänka friskt och klart! Mitt nya liv blir underbart!

Permalänk
Medlem

Here is your exclusive beta key:
5B8S83SCF8QA3464

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Here is your exclusive beta key:
5B8S83SCF8QA3464

Beta keyn tagen, tack så mycket anthons

Permalänk
Skrivet av Slacker89:

Jag har ett antal beta keys att ge ut, skicka ett PM om någon är intresserad, betan är slut 31 Januari så jag har ingen större nytta av dem ändå.

skickade ett pm men fick ingen nyckel

Permalänk
Medlem

Hejsan skulle vara jätte glad om jag skulle kunna få en key riktigt sugen på att testa spelet det ser sjukt kul ut!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Skrivet av defaultbooi:

skickade ett pm men fick ingen nyckel

Fick nyckel tack så mycket

Permalänk

Fick en nyckel men kommer inte spela spelet. Någon som är intresserad så ger jag till den första som frågar.

Permalänk
Medlem

jag har 2 keys om nån vill ha.

sämsta spelet. roligt i ett par timmar men sen känns det som det är samma sak som händer hela tiden..

Visa signatur

NZXT 810 Switch, Corsair AX860i, Maximus V Formula, I7 3770K ,Asus GTX 680, Corsair vengance 1866Mhz 32gb Ram, Samsung 850 Pro 256Gb, Samsung 840 basic 500Gb, WD 2Tb Caviar Green,120GB, Komplett vattenkylning

Permalänk
Medlem

jag vet en sida som har runt 4000 beta keys eller något, ska se om jag hittar igen den

EDIT:dom har 4700st kvar Bloodline Champions Beta Key Giveaway - Free MMORPG and Free MMO Games - FreeMMOGamer.com

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Medlem

Nå vad tyckte ni om spelet?

Har suttit med den ett par timmar och det var kul men vet inte om hållbarheten är så värst stor.

Permalänk
Medlem

Ungefär lika intressant som LoL, fast lite mer variation på alla "Champions".

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Here is your exclusive beta key:
S3HX6SBRTVN4C5E5

PM:a om ni vill smaska på fler, har så det räcker laget runt!

Permalänk
Medlem

=D

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

tack så mkt för key =D

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Skulle vara finnt om det var någon mer som har en BETA key till detta,
bara att maila!

tack i förhand !*

linustell@hotmail.com

Permalänk
Skrivet av Aod1987:

Skulle vara finnt om det var någon mer som har en BETA key till detta,
bara att maila!

tack i förhand !*

linustell@hotmail.com

Går in och skickar en till dig nu ^^
EDIT: eller inte.. har dom tatt bort alla konton elleR? XD ska ha någon liggandes på min mail så skriver den här istället.

6R2C-GUXQ-7L43-X8J5-U8DY

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk

Delade ut runt 15000nycklar under DH tror dom ingår med 1-2 buddy invites.
Det plus denna topicen. Så lär du kunna hitta en nycke.
Bloodline Champions Community Forums • View topic - Get Your 'Bloodline Champions' Beta Key HERE!

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Medlem

Dum som jag är tog jag inga keys på Dreamhack. Skulle vilja testa med brorsan och en kompis. Någon som har 3 keys över?

Permalänk
Medlem

SJJG4PJAYU9B59AN

Skriv gärna här i tråden om nu tar den

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

SJJG4PJAYU9B59AN

Skriv gärna här i tråden om nu tar den

__________________________________________________________________________

Man tackar! key tagen

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta emot en beta key, har testat det här spelet och jag älskar det. Vill gärna ha en egen beta key så jag kan sitta på skype o spela samtidigt med polarna.

Permalänk
Medlem

Om folk fortfarande är sugen på att testa och inte har fått tag på en beta nyckel så har spelet gått in i öppen beta nu, håller på och installerar nu och har inte stött på några behov alls av beta keys. Så är ni sugna är det bara att tuta och köra!