Den 27 Juli klockan 18:00 då smäller det!

Permalänk
Medlem

small det??

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

Någon mer en jag som får dc stup i kvarten

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mini-ryttge:

Någon mer en jag som får dc stup i kvarten

Från Sweclockers?
Nej, inte så värst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3mpuh:

Från Sweclockers?
Nej, inte så värst.

SC2, spelat 5 games fått dc inom 5 min på alla 5

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft ett enda problem och jag har spelat ca 20 games. Nån som vill btw?

Permalänk
Medlem

Blev lite frestad så köpte ett Collector's Edition igår även om det var lite dyrt. Hade tur, de hade några inne trots att jag inte bokat i förväg. Men som jag förstår är inte CE begränsad, den är i alla fall inte numrerad som jag kunde se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Blev lite frestad så köpte ett Collector's Edition igår även om det var lite dyrt. Hade tur, de hade några inne trots att jag inte bokat i förväg. Men som jag förstår är inte CE begränsad, den är i alla fall inte numrerad som jag kunde se.

Ha ha, nää... CE och LE nuförtiden är ju inte vad dom heter, man får se det som ett mervärde för sig självt mer än som något exklusivt.. Lär ju ha tillverkats ett par hundra tusen SC2 CE..... all boout the $$$$$

Permalänk
Medlem

Jo, precis. Vanliga boxen har ju ett rekommenderat pris på €60 om jag förstått det rätt, men nästan alla affärer säljer mycket billigare vilket antagligen beror på rabatter de fått. Blizzard/Activision vill höja priserna på sina stortitlar på PC (likadant med MW2). Mr Kotick vill göra aktieägarna glada.

Nåja, spelet var värt ett fetare utlägg ändå, men lite kan man klaga

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

619 kronor för ett CE, nackdelen var att det skickats idag, borde dyka upp imorgon eller torsdag

Va? Vart nånstans? Billigaste jag hittar på Prisjakt är 749kr

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Sorry för OT, men nån som vet hur prisläget ligger på MM/elgiganten i Barkarby?
Har eventuellt lite andra ärenden som skulle kunna lösas där men känns ovärt att bränna ut med bilen om det visar sig att det är "normala" priser igen

Permalänk
Medlem

Om de håller normala Elgiganten-priser så ligger det på 400:- det var vad det kostade här i stan. Vet inte hur det är med prisvariationer, men det går nog att ringa och fråga också (tror tom deras huvudkontor kan gå in och kolla vad de kostar och hur många de har i lager lokalt).

Permalänk
Medlem

678kr med frakt för CE, Dustin. Jag var snabb när jag såg det priset, hade först bokat från Komplett men avbokade det. Detta var dock i Maj.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av dmr:

678kr med frakt för CE, Dustin. Jag var snabb när jag såg det priset, hade först bokat från Komplett men avbokade det. Detta var dock i Maj.

CE finns inte ens upplagt hos dustin längre

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

CE finns inte ens upplagt hos dustin längre

Nä, det tog slut fort.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Hade man vetat de hade man helt klart beställt en CE..

Permalänk
Medlem

Kan man köpa spelet nedladdat genom någon distrubutör? Eller måste man köpa det som fysisk skiva?

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Kan man köpa spelet nedladdat genom någon distrubutör? Eller måste man köpa det som fysisk skiva?

Svarar på min egen fråga. Finns på Battle Net. För 59.99 €

Frågan är om det finns andra ställen också. Billigare

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Kan man köpa spelet nedladdat genom någon distrubutör? Eller måste man köpa det som fysisk skiva?

100-400 kr hos de flesta butikerna jag sett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

100-400 kr hos de flesta butikerna jag sett.

Nedladdningsbart? Isåfall sköt jag mig i foten för jag tog blizzstores variant för 60dollar;D

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Nedladdningsbart? Isåfall sköt jag mig i foten för jag tog blizzstores variant för 60dollar;D

Detta var på skiva. Iof kan man ju alltid ladda ner det efter man lagt in koden på sitt konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Va? Vart nånstans? Billigaste jag hittar på Prisjakt är 749kr

Dustin Home och sen student för att få gratis frakt, tog slut för rätt länge sedan, har dock inte fått det ännu. Bör dyka upp imorgon.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

På blizzards hemsida kan man köpa en digital kopia för 60€, rip off tycker jag men vafan, morsan betalde ju ;D