A Game of Thrones (TV-serie)

Permalänk
Medlem

Slog inte förra årets final, men den var inte dålig.

Visa signatur

"The voice of insanity and reason"

Permalänk
Medlem

Vet inte hur många här som läst böckerna men jag har läst alla fem som finns ute och kan till viss del förstå TV-makarna som struntar helt i bokmanusen. Tycker bok 4 o 5 är kassa jämfört med bok 1 - 3. Däremot måste jag säga att trots att man tagit sig stora friheter vad gäller storyn och olika karaktärer är säsong 5 klart sämst hittills. Många karaktärer finns inte ens med och dom som gör det får sina storys sönderryckta och i många fall känns deras handlingar direkt korkade. Att sedan avsluta med världens cliffhanger gör inte saken bättre direkt. Nej hoppas verkligen HBO rycker upp sig tills nästa säsong.

Permalänk
Medlem

Tungt avsnitt, väldigt mycket som hände på kort tid.
Dom borde ha spridit ut det lite över hela säsongen tycker jag.
Kan knappt bärga mig till S6.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Att sedan avsluta med världens cliffhanger gör inte saken bättre direkt. Nej hoppas verkligen HBO rycker upp sig tills nästa säsong.

Detta gör man ju i princip alla serier när det är säsongsavslutning eller sommaruppehåll.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.