Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

HAr någon handlat av Aretthom.com? (alkohol)

Permalänk
Medlem

HAr någon handlat av Aretthom.com? (alkohol)

en mycket svårplacerad tråd som kanske egentligen inte har på sweclockers att göra.

Har länge funderat på att åka en sväng till Tyskland föra att fylla på spritförådet men då tid och pengar är något av en bristvara så blir det aldrig av. Har nu fått upp ögonen för "internet sprit" som det så vackert brukar kallas när det når löpsedlarna.

Finns massor av butiker och av dem så verkar aretthom.com passa mig bäst. Men jag hittar ingen som hälls information om butiken från köpare, hittar inte en ända kommentar på nätet vilket känns lite som en risk.

Så vad säger ni, någon som har handlat?

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Om någon undrar så fungerade det väldigt bra!

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

intressant. Ska nog testa att lägga en beställning efter jul

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk

Hur funkar det med såndana internet butiker? Kan inte människor under 20 köpa massa sprit?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

Hur funkar det med såndana internet butiker? Kan inte människor under 20 köpa massa sprit?

Har läst lite om lagligheten och så i det och vad jag förstod så ska man bara verifiera sin ålder via någon slags blankett eller något?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av Pinkspear:

Har läst lite om lagligheten och så i det och vad jag förstod så ska man bara verifiera sin ålder via någon slags blankett eller något?

Svårt att förfalska/beställa i päronens namn?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biohazard:

Svårt att förfalska/beställa i päronens namn?

Problemet är när du ska hämta ut det, då det antagligen är legkontroll på paketet

Visa signatur

//Axeteg

Permalänk
Medlem
Skrivet av biohazard:

Svårt att förfalska/beställa i päronens namn?

Nej?

Men då får du också be mamma/pappa hämta ut spriten hos ombudet som den hamnar

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

En lite absolut för 150 spänn?! What the fuck...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Hur är det med frakten på sådana där ställen? (kan inte kolla sidan pga proxy på jobbet) De gånger jag har kollat på att köpa via nätet så har frakten alltid blivit så dyr att man lika gärna kunnat gå till systemet.

Glasflaskor med vätska i väger ju trots allt en hel del.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastforward:

Hur är det med frakten på sådana där ställen? (kan inte kolla sidan pga proxy på jobbet) De gånger jag har kollat på att köpa via nätet så har frakten alltid blivit så dyr att man lika gärna kunnat gå till systemet.

Glasflaskor med vätska i väger ju trots allt en hel del.

Vet inte men mängden får ju vara ganska stor om det ska löna sig

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!