Permalänk

Front Panel-på Moderkortet

Hejsan!! jag har nu letat och letat efter manualer och skit men hittar inget.

Jag vet inte var power sw,reset sw,power LED + och Power LED- ska sitta?

här är en länk så ni ser hur det ser ut http://forumbilder.se/show.aspx?iid=a1202010341528412]

[/URL]
Ni kan visa i paint elr ngt annat, jag har ett Intel H57 express

Vore riktigt tacksam om ni kan hjälpa mig har nu testat och testat men inget funkar

mvh jakob

Visa signatur

JS

Permalänk
Skrivet av .:JakoB:.:

Hejsan!! jag har nu letat och letat efter manualer och skit men hittar inget.

Jag vet inte var power sw,reset sw,power LED + och Power LED- ska sitta?

här är en länk så ni ser hur det ser ut http://forumbilder.se/show.aspx?iid=a1202010341528412]http://forumbilder.se/thumbs/a1202010341528412.jpg
[/URL]
Ni kan visa i paint elr ngt annat, jag har ett Intel H57 express

Vore riktigt tacksam om ni kan hjälpa mig har nu testat och testat men inget funkar

mvh jakob

Vad är det för tillverkare av moderkortet (Asus, MSi, Gigabyte, Abit?). Jag kollade min manual för mitt moderkort och det stämmer inte överens med din bild så hur kontakterna sitter på mitt kort hjälper tyvärr inte dig.

edit: sedan funkar inte länken till din bild heller, du måste ta bort en ] på slutet som hamnat på fel plats.

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Asus Z97-PRO (Wi-fi) | Corsair Carbide 330R | Fractal Design Newton R3 600W | 12GB Corsair Dominator 1600MHz | MSi GTX 1060 GamingX | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 SSD 256 GB + Intel 520 SSD 160 GB + Western Digital Red 3 TB | LG 24" IPS 16:10 | Windows 10 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av distortion10000:

Vad är det för tillverkare av moderkortet (Asus, MSi, Gigabyte, Abit?). Jag kollade min manual för mitt moderkort och det stämmer inte överens med din bild så hur kontakterna sitter på mitt kort hjälper tyvärr inte dig.

edit: sedan funkar inte länken till din bild heller, du måste ta bort en ] på slutet som hamnat på fel plats.

Ja precis, skicka exakt vad du har för moderkort så hjälper vi dig då.

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Skrivet av VolvoSwe:

Ja precis, skicka exakt vad du har för moderkort så hjälper vi dig då.

om jag läser på moderkortet så står det bara intel h57 express sen en massa siffror. men jag TROR att det är ett asus

Visa signatur

JS

Permalänk
Medlem
Skrivet av .:JakoB:.:

om jag läser på moderkortet så står det bara intel h57 express sen en massa siffror. men jag TROR att det är ett asus

har du tagit dig tid att goggla det du kan avläsa på moderkortet så du kanske kan hitta modell?

det låter otroligt att du inte kan hitta i manualen hur dina switchar ska sitta. sen är det asus så brukar det följa med en sån där plastgrej man kopplar in sladdarna i och sen hela den i moderkortet..

av bilden och det jag kan avläsa ser det inte ut som ett asus..

intel h57 express som du säger.. det är ett chipset..

Intel H57 Express Chipset - Overview

*edit
är det ett hemmabygge eller ett datorpaket du köpt typ dell eller nåt sånt?

Visa signatur

NZXT 810 Switch, Corsair AX860i, Maximus V Formula, I7 3770K ,Asus GTX 680, Corsair vengance 1866Mhz 32gb Ram, Samsung 850 Pro 256Gb, Samsung 840 basic 500Gb, WD 2Tb Caviar Green,120GB, Komplett vattenkylning

Permalänk
Skrivet av Akarr:

har du tagit dig tid att goggla det du kan avläsa på moderkortet så du kanske kan hitta modell?

det låter otroligt att du inte kan hitta i manualen hur dina switchar ska sitta. sen är det asus så brukar det följa med en sån där plastgrej man kopplar in sladdarna i och sen hela den i moderkortet..

av bilden och det jag kan avläsa ser det inte ut som ett asus..

intel h57 express som du säger.. det är ett chipset..

Intel H57 Express Chipset - Overview

*edit
är det ett hemmabygge eller ett datorpaket du köpt typ dell eller nåt sånt?

jag trodde det var ett asus men de va de tydligen inte. ja jag köpte datorn ihopbyggd den heter acer aspire m5811

vore mkt snällt av dig om du kunde hitta hur dom ska sitta vill gärna få igång datorn

Visa signatur

JS

Permalänk
Medlem

Här har du lösningen. Det är bara att googla! Hoppas det löser sig nu!

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Skrivet av VolvoSwe:

Här har du lösningen. Det är bara att googla! Hoppas det löser sig nu!

http://forumbilder.se/images/392120102000820a8.jpg

Ett riktigt stort tack till dig

Visa signatur

JS