Söker en sista SC2 Spelare till 3v3 Lag

Permalänk

Söker en sista SC2 Spelare till 3v3 Lag

Tjenare Guys

Jag ska göra det kortfattat

Vi söker en sista SC2 Spelare till ett seriöst 3v3 Lag.
Vårt lag kommer lira combot / Protoss / Terran / Zerg /
Vi behöver en Zerg Spelare.
Du ska ha erfarenhet och spelförståelse, kunna hantera eget försvar os.v
Vi kommer lira online i en hög divison senare.
Kommer förmodligen ang en 3v3 Cup och lira flera om det går bra. Vi kommer använda oss av skype senare också.

Om du är intresserad, Svara på följande frågor, tack för oss.

1. Race
2. League
3. Namn på SC2 och Character Code
4. Vad brukar du göra för nåt (Massive Ground, Air, m.m)
5. Berätta hur du startar ett game,
6. Egen kommentar om dej inom spelet.

Inga dumma,idiotiska kommentarer nu grabbar

TrollModZZZZ

Permalänk
Medlem

Finns det 3v3 Cupper i sc2? O_o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Finns det 3v3 Cupper i sc2? O_o

nej.

OP hoppas du är medventen att guld spelare kan nå dia i 3v3 utan problem.
spelet är knappast balanserat för 3v3/4v4, t.o.m. 2v2 är gränsfall.

att spela 3v3 är ju störtlöjligt, bara cheesea så vinner man i ~60% av matcherna, sen är ni rankade dia 25 matcher senare.

kommer aldrig komma upp någon seriös cup eller liga för 3v3, råder dig och din vän att antingen lira 2v2 eller lära er 1v1.

om du verkligen inte kan spela 1v1 så är det bara köra 4gate med toss, du kan komma upp till 1500 dia utan problem på det sättet, och då har du förhoppningsvis lite mer spelförståelse för att sedan prova på annat, var beredd på att ramla ner i plat igen.

alternativt kan du 6poola, banelingrusha eller speedlingrusha med zerg, 3 taktiker som kräver mycket mer skills att försvara sig emot än att göra.
6pool fungerar däremot endast om det inte blir scoutat, så helst då lite större maps, de två andra är oxo svåra att göra om de scoutas.

du kan göra en proxybaneling så sjunker iaf scoutningschanserna på den.
du borde inte behöva banelingrusha emot toss innan högre (top plat och uppåt) då de inte bygger in sig och är skapligt usla, räcker med en ren speedlingrush då, terran brukar göra en wall i silver och upp, och då behöver du banelings, sålänge inte wallen är factory/rax så kan du ta den utan problem.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk

1guy håller med dej, men fortfarande så kommer det bli SC2 Turneringar i framtiden, jag spelar i "Altec E-Sports" och jag har pratat med dem lite, klart att det kan bli obalanserad. Men det kommer bli på skojj.

Jag spelar redan seriöst 2v2, men ville prova på hur det blir med 3v3.
pratade smått med mouzMorrow härom dan. Han säger samma sak, men att det skulle varit roligt att kolla
hur man spelar uppåt en diamant nivå.

Eller?

Permalänk

Tack iallafall

Good Forum

Permalänk

Tropic Closed.