Permalänk
Medlem

värt att köpa cold cathodes?

tjenar jag funderar att köpa en del saker vid jul till min nya dator tex fläkt på sidan av mitt antec 902 och en 8pin atx förlägning. och sen funderar jag på att köpa cold cathodes.
är det värt att köpa cold cathodes till antec 902?
tack på förhand för svar.

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz |Gigabyte GA-870A-UD3 | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ 4GB DDR3 Platinum | 500GB Western Digital Caviar Blue | antec ninehundred two

Permalänk
Medlem

Bättre att köpa LEDs, dom lyser med ett mycket härligare ljus och håller också längre (y)

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Hedersmedlem

Nej, det är inte värt det. Iallafall inte i mitt tycke.

Hade ett gäng röda sådana, de lyser i en otrevligoch blaskig orange-röd färg. Deras stora och klumpiga och relativt ogenomtänkta låda som följer med är ocksp ett stort problem. Att fästa knapparna i ett par rangliga PCI-slots i chassit är också en sjukt krånglig lösning.

Jag tycker du borde köpa lysdioder istället. Om inte färdiga lysdiodfläktar, så köp högintensiva lysdioder, räkna ut hur mycket mostånd som behövs, och löda ihop egna slingor! Det blir sjukt snyggt, och dessutom unikt!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

vart kan man köpa leds?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz |Gigabyte GA-870A-UD3 | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ 4GB DDR3 Platinum | 500GB Western Digital Caviar Blue | antec ninehundred two

Permalänk
Hedersmedlem

Kjell o company! (Kjell & Company - Nordens bredaste sortiment av tillbehr fr hemelektronik) De säljer allt du behöver i sladd, LEDs, motstånd etc.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

vilken typ av led är det man ska han?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz |Gigabyte GA-870A-UD3 | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ 4GB DDR3 Platinum | 500GB Western Digital Caviar Blue | antec ninehundred two

Permalänk
Hedersmedlem

Högintensiva 5mm brukar funka bäst. Färg väljer du!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.