Kan inte se replays (Starcraft II)

Permalänk
Medlem

Kan inte se replays (Starcraft II)

Ja, nu är jag här igen..

Jo när jag ska ladda en replay fil (*.SC2Replay) så laddar den enda tills innan sjävla videon ska visas då den säger: Unable to load map, där jag har alternativet OK och Cancel.
Vad kan detta bero på? Finns det andra program man kan använda för att läsa in en Starcraft replay på?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem

Om det är en replay från en annan version av betan. T.ex. Replayen är Patch 12 och betan är Patch13 så kan du tyvärr inte titta på den.

Permalänk
Medlem

Jo men finns det ingen lösning? Körde Metapolis och kan inte se på den... ngt är ju fel.

Provade köra med Beta klienten och starta replayen med den och sedan öppna den med lazylauncher. Men båda ger samma error. Spela mapen går klockrent.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

Jo men finns det ingen lösning? Körde Metapolis och kan inte se på den... ngt är ju fel.

Provade köra med Beta klienten och starta replayen med den och sedan öppna den med lazylauncher. Men båda ger samma error. Spela mapen går klockrent.

Har inte sett någon fix för det. Men lite sökningar på Google kan fixa ditt problem.

Permalänk
Medlem

Grejen är den att jag kör med Beta versionen vilket gör att jag alltid kör med en och samma version (jag har inte bokat och fått beta key). Vilket gör att mina replays inte kan vara fel format eller kodats fel i jämförelse med en uppdaterad sc2 replay player.. vilket gör mig fundersam på varför jag inte kan se dom.. är det pga betan?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40