Permalänk
Medlem

CS 1.6 kraschar...

Hej!

Har installerat både Catalyst 10.4 och 10.5 men CS 1.6 kraschar bara då jag startar det. Det konstiga är att det funkar då jag inte har igång programmet Voiplay som PlayZeek använder sig av då man ska spela på deras hemsida och det är där jag spelar om dagarna.

Någon som vet en lösning på problemet. Lösningen ska INTE vara att installera catalyst 10.3 igen för då laddar BFBC2 så segt som jag också spelar.

Datorn i sign

MVH

Permalänk

Har samma Problem!

Visa signatur

Asus P7P55D LE | Asus Ati Radeon HD 5850 | fractal design define r2 | Intel Core i5 750 | Corsair TX 750W | Dell U2412M IPS | Windows 7 Ultimate 64 bit | 4 GB Corsair XMS3 ddr3 | Corsair SSD Force Series 60GB | Corsair Cooling Hydro H40

Permalänk
Medlem

Verkar som att ingen vet...

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft det problemet
Senaste VOIPlay?

Permalänk
Medlem

Jag har senaste voiplay. CS funkar med 10.4 och 10.5

Men de är då jag har igång voiplay och ska spela som de kraschar

Permalänk
Medlem

Avinstallera Catalyst v10.4 och installera Catalyst v10.3 istället. VoIPlay verkar inte stödja v10.4 eller v10.5 än.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Som jag skrev från början vill jag inte använda 10.3 eftersom BFBC2 laddar as segt då...

Permalänk
Medlem

Då får du leva med att inte kunna köra Counter-Strike med VoIPlay tills dom har fixat buggen. GLHF!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Då får du leva med att inte kunna köra Counter-Strike med VoIPlay tills dom har fixat buggen. GLHF!

Hur är det nu man gör för att gå tillbaka från 10.5 till 10.3 ?

Är noob så hoppa inte över något steg även om du tycker att det är uppenbart : )

Tack på förhand

//Fontic

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen