Permalänk
Medlem

hm bra tråd de lättaste sättet o hitta en brud e väl genom internet snacka mä henne där fråga chat , msn ,fb när ni har pratat ett tag 1v -1mån fråga ifall hon vill gå ut ta en fika lr gå på bio ,bowla sen märker man ifall de kan bli nått av de hela. När ni e väl ute o träffas försök flörta lite mä tjejen om hon tycker om de är de en bra sign prova ta fysiskt kontakt dvs håll i händerna lr lägg en arm runt om henne , försök att prata om intressant saker dvs något som hon tycker om att höra , då o då skämta lite få henne att skratta (inte för ofta då kan hon se dig som ett skämt clown ) när du kommer hem sen ta kontakt sms eller msn ,telefonen kolla hur de har gått oftast bruka man få reda på om de gått bra lr dåligt o gör de inte direkt för de kan anses för desperat

metod 2 e väl krogen som många andra påpekat försök att gå o festa mä några kompisar ser du en fin tjej ta ögonkontakt sen le , svarar hon tillbaks fråga dvs gör samma sak så gå fram bli inte röd fråga ifall hon vill ha nått att dricka lr dansa mä henne , sitter hon ner kan du sätta dig brevi o prata lite ta varandras nr .
sen kan man också gå fram till tjejer som redan dansar på dansgolvet o försöka joina ser du 2 tjejer som dansar kan du prova ta den ena o din kompis den andra genom att dansa mä dem märker du att dem backar så e gå på nästa va inte rädd att misslyckas försök flera ggr. de lättaste e om du ser att din kompis tagit en brud o hennes kmipis e ensam e de lätta byten ...

ja har använd dessa två metoder och allt beror på va man vill ha , har lyckats helt ok mä att fånga brudar kan inte klaga har iaf funkat för mig.. sen gäller det at ha tålamod , självfortroende på top alltid när de gäller brudar. hoppas ja hjälp lite.

Visa signatur

5820k 4.6ghz (1.26v) // 980TI // 16GB DDR4 // 500 SSD SAMSUNG // CHASSI FD R5 // 850 W CORSAIR RMX

Permalänk

Nu luktar det fisk på gräsmattorna. Parkhängssäsongen är här. Ut med er! Studenten verkar ju vara runt nu också så där har vi en del lättfotade fruntimmer.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Och med lättfotade menar du fulla och glada

Märkte det igår när jag var i sthlm till sveavägen.. gick "med" ett par flak och folk bara skrek, drack hinkvis med öl och va väldigt glada.
Många söta tjejer också:) som man inte kan/kommer få men iaf, jag tog ett bar bilder från flaktåget igår.

Också märkt att augusti närmar sig rätt fort, tjejen flyttar snart hit, ska la bli trevligt hehe.

Permalänk
Medlem

Syrrans kille jobbar som OV på en nattklubb här i Stockholm. Han bekräftar att det är många snygga och fulla tjejer ute och firar studenten nu! Nästa fredag lär det vara drag!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Oja det kryllar av snygga, glada och fulla tjejer (kan och kommer utnyttjas vilket är tragiskt)...

Var jävla drag i sthlm igår som sagt, nån tjej ville att ja skulle gå till henne (woho tänkte jag men icke), hon var bara tvungen å pissa, vilket hon och ytterligare 6-7 tjejer gjorde vid en in/utgång till gallerian tror jag :P....

var trevligt iofs nöär jag blev inbjuden att åka med på flaket, hade dock laptopväskan så ja hängde inte med tyvär, dock fick jag iaf öl av en tjej.. på mig och i ögat.

Permalänk
Medlem

Mm, bra drag igår också. Var på chaplins, fanns riktigt snygga brudar där, många också. Sen kom kissie och skulle träffa bobby hahhaha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Var jävla drag i sthlm igår som sagt, nån tjej ville att ja skulle gå till henne (woho tänkte jag men icke), hon var bara tvungen å pissa, vilket hon och ytterligare 6-7 tjejer gjorde vid en in/utgång till gallerian tror jag :P....

Ska alltså hålla mig borta från galleriaingången på väg till jobbet imorn då

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Derox:

Ska alltså hålla mig borta från galleriaingången på väg till jobbet imorn då

haha tycker jag också

Lite kul var det iaf, stank öl här och där men vafan, händer bara några dar om året:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Han gissade att jag var lesbisk i början, något jag inte riktigt bekräftade eller dementerade. Sen var han aldrig den som inledde msn-konversationer, slutligen svarade han inte ens så han fick vara, jag gav upp ganska fort mao.

Vänta, nu tar vi det lilla lugna här. Är du tjej?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Loaded:

Åjo visst är hon det
iaf om man ska tro det hon skriver, hon skriver ju hela tiden "han, han, han" osv.

Även sweclockers har tjejer

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Åjo visst är hon det
iaf om man ska tro det hon skriver, hon skriver ju hela tiden "han, han, han" osv.

Även sweclockers har tjejer

Det är jag medveten om, vad jag inte hajar är hur hon i så fall har kunnat flyga under min tjejradar under alla dessa år.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Skrivet av Loaded:

Sluta ragga på brudarna va

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Sluta ragga på brudarna va

Haha, som om jag behöver ragga på swecbrudarna, alla vet att de kommer till mig självmant.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Träffade en görtrevlig tjej igår som faktist efter att ha pratat ett tag verkar vara nånting som känns riktigt bra, snackade lite på telefonen idag, ska träffas imorn. Får se om det kan bli nånting eller om det blir ännu en kompis. Skulle vara sjukt bra att få ha ett förhållande igen efter 4 års singelliv

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Det där låter ju skoj P-NILZ

var ligger gräddhyllan förresten?

Fan jag får ju bara tag på lite udda tjejer som aldrig har körkort och tänkt skaffa de flera år efetr de fyllt 18 ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Loaded:

Det är jag medveten om, vad jag inte hajar är hur hon i så fall har kunnat flyga under min tjejradar under alla dessa år.

Det däremot är inte ok!

Skäms på dig

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Det där låter ju skoj P-NILZ

Fan jag får ju bara tag på lite udda tjejer som aldrig har körkort och tänkt skaffa de flera år efetr de fyllt 18 ^^

Då ska du inte dejta mig, det kan jag lova..

Planerar att inte skaffa körkort alls

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Lustigknopp i Falun, det är där 10 mille villorna ligger iaf.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ja alltså med tanke på utseendet kanske det här inte heller är den vanligaste tjejen, men hon verkar ha hjärnan och hjärtat på rätt ställe iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

mhm :>

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Pics or it didn't happen.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sphr:
Skrivet av Loaded:

Coudnt agree more

Permalänk
Medlem

Väckte en tjej som nästan låg i sätet på spårvagnen med en tallrik pommes med ketchup bredvid sig. Väckte henne precis innan en hållplats och frågade henne var hon skulle och att det var bäst att hon var vaken så att hon inte missade den. Kviberg sa hon och försökte le lite. .- Okej då är det bara 2 hållplatser kvar efter denna. Då sprang hon ut ur spårvagnen precis när den stannade och spydde vid SKF. Så snygg va jag.

Ne tror nog att det fanns andra orsaker. Ska allt frska komma ihåg hur hon såg ut så att jag kan säga till henne att inte somna på vagnen igen om jag ser henne^^ Mobbas lite.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

roterade bilden så texten på grafikkortet blev läsbar, "swec ASUS 6/6-10"

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk

Tycker tjejer om när man sladdar med bilen?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MIFFo_BEast:

Tror säkert sphr tycker det är kul

sphr: oväntat med en till tjej, vet att det finns tjejer här men inte så många av säkerligen förklariga anledningar:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Bara att titta på profilbilden. (Det är iaf en tjej där)

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Undrar hur många pms som har flugit in i inboxen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Pms

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

noll, är det bra eller dåligt?

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av MIFFo_BEast:

Inga jag känner, men jag håller med sladda är roligt

Permalänk
Medlem

FU, min tilltänkta blivande fru skickade ett sms idag om att jag borde gå och kolla mig för klamydia.

Visa signatur