Permalänk

Haha.. liksom? bara ring henne o hoppas hon svarar med namn eller låna hennes mobil o kolla igenom lite tills du hittar hennes namn.. allt kolla på dörren där hon bor eller vad föräldrarna tilltalar henne som

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mafnus:

Ring henne från skyddat nummer och hoppas att hon svarar med sitt namn.

Försökt men hon svarar alltid hallå, blir väll stalka upp henne på fejjan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Browing:

Försökt men hon svarar alltid hallå, blir väll stalka upp henne på fejjan.

Har du varit hos henne lär du ju ha adress? Hennes email? Telefonnummer? ganska lätt att få folks namn om man kan nått av det ovanstående.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Har du varit hos henne lär du ju ha adress? Hennes email? Telefonnummer? ganska lätt att få folks namn om man kan nått av det ovanstående.

Word! Detta är ju trots att Swec Trodde folket var nog teknikkunniga för att använda hitta.se ;D

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Skrivet av Browing:

Och jag som inte äns kan namnet på henne jag dejtar, umgåts i 5 dagar å hon har sovit över 2 kvällar. Jag vågar inte fråga heller utan säger alltid du till henne :/

Hatar när sådant händer.

Värsta för mig var när jag jobbade med en snubbe på ett lager i fem veckor utan att veta hans namn. Självklart presenterade han sig men jag glömde av det så vi gick runt och städade gångar och packade grejer i fem veckor då jag bara kunde säga du till honom. =/

Efter några dagar kan man ju inte fråga efter namn utan att känna sig redigt efterbliven. =(

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag har blivit tillsammans med en underbar tjej som jag fick kontakt med på en dejtingsida.
Det känns extra skönt att vi blev ihop just nu också eftersom jag hade förberett mig på en sommar med förnedrande krograggande i hopp om att träffa någon, nu kan jag istället hitta på saker med henne.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Förbannade kärring....

Kärring kanske är att ta i tycker vissa men det är inte ett fult ord..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas:

Jag har blivit tillsammans med en underbar tjej som jag fick kontakt med på en dejtingsida.
Det känns extra skönt att vi blev ihop just nu också eftersom jag hade förberett mig på en sommar med förnedrande krograggande i hopp om att träffa någon, nu kan jag istället hitta på saker med henne.

Vilken sida? Funderar på att ge mig in i träsket, vore bra med en sida som har empiriskt stöd

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrc:

Vilken sida? Funderar på att ge mig in i träsket, vore bra med en sida som har empiriskt stöd

Dating.se men jag kan inte påstå att man skulle ha större chans där än på någon annan sida, det gäller bara att ha tur och hitta den tjejen som är rätt för just dig.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Browing:

Och jag som inte äns kan namnet på henne jag dejtar, umgåts i 5 dagar å hon har sovit över 2 kvällar. Jag vågar inte fråga heller utan säger alltid du till henne :/

Bara du brunvingen. Bara du kan lyckas med något sådant.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Hatar när sådant händer.

Värsta för mig var när jag jobbade med en snubbe på ett lager i fem veckor utan att veta hans namn. Självklart presenterade han sig men jag glömde av det så vi gick runt och städade gångar och packade grejer i fem veckor då jag bara kunde säga du till honom. =/

Efter några dagar kan man ju inte fråga efter namn utan att känna sig redigt efterbliven. =(

Har hänt mig med, hade jobbat med snubben i typ 2 - 3 veckor utan att veta vad fan han hette, men så en dag blev jag ställd mot väggen när jag skulle ringa chefen och säga att jag var klar med de arbetsuppgifter jag fått, och killen ställer sig i dörröppningen och ber mig säga till att han också är klar medan jag har chefen i örat... Blev till att tänka snabbt, som tur var hade jag personalschemat framför mig och kunde köra uteslutningsmetoden på några namn och sen gissade jag på ett av de som blev över, gissade rätt som tur var, lol.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagle:

Bara du brunvingen. Bara du kan lyckas med något sådant.

Jo det är ju det, till slut fick allt fråga lite lätt vad hon hette, hon tog de inte så hårt osm ja trodde

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Om vi vänder lite på trådens funktion, tycker ni killar att det är er eller tjejens uppgift att fixa till första träffen?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sphr:

Om vi vänder lite på trådens funktion, tycker ni killar att det är er eller tjejens uppgift att fixa till första träffen?

Tycker som så att om killen är intresserad av en tjej ska han ta hand om dejten och är det tjejen som är intresserad av en kill så är det hennes uppgift att ta hand om dejten.

Men visst kan man också tycka att tjejen som frågar ut en på dejt så är det inte hon som ska pröjsa utan det är ju hands uppgift i alla lägen hehe.

Lite svårt det där... Jag tycker lite av båda

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tycker som så att om killen är intresserad av en tjej ska han ta hand om dejten och är det tjejen som är intresserad av en kill så är det hennes uppgift att ta hand om dejten.

Men visst kan man också tycka att tjejen som frågar ut en på dejt så är det inte hon som ska pröjsa utan det är ju hands uppgift i alla lägen hehe.

Lite svårt det där... Jag tycker lite av båda

Jo fast om killen raggar upp och sen blir lite av nobbad, är det ändå han som tog första attacken va? Vet inte hur jag ska göra då han raggade upp och gav mig mobil och msn...

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sphr:

Jo fast om killen raggar upp och sen blir lite av nobbad, är det ändå han som tog första attacken va? Vet inte hur jag ska göra då han raggade upp och gav mig mobil och msn...

Jo klart det är han som tog första steg, blir han avnobbad så får han väl försöka igen eller på annan tjej, blir sen du (om du nu e tjej:p) intresserad av honom så får väl du ta första..

Han gav dig telefonen (eller du menar telefonnumret), tja då är det upp till dig att snacka med honom eftersom du säkert inte gav honom ditt

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Varför ska alla göra det så svårt för sig?
Är du intresserad av att träffa personen igen, ta tag i det och hör av dig. Om du inte är det så strunta i det. Svårare än så är det inte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hollywoodstar:

Tänkte skriva "WTF?!", men sen såg jag att du bodde i Bålsta.

Spillde nästan ut mitt kaffe XD *petar på "Plats" under sitt namn*

Skrivet av sphr:

Hur blev du nobbad då, menar du? Sa han nått eller känner du dig bara ignorerad? Du kan ju inte sitta och lämna "hej" ut i tomma intet utan svar på msn för evigt menar jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kidd:

Spillde nästan ut mitt kaffe XD *petar på "Plats" under sitt namn*Hur blev du nobbad då, menar du? Sa han nått eller känner du dig bara ignorerad? Du kan ju inte sitta och lämna "hej" ut i tomma intet utan svar på msn för evigt menar jag.

Han gissade att jag var lesbisk i början, något jag inte riktigt bekräftade eller dementerade. Sen var han aldrig den som inledde msn-konversationer, slutligen svarade han inte ens så han fick vara, jag gav upp ganska fort mao.

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Medlem

Var på en fest modell större och snappade upp en tjej som jag umgicks med hela natten tills festen var slut. Fick hennes nummer och så. Lite kul att man iaf får et nummer när man raggar på någon typ första gången på väldigt länge^^ Dock verkar hon lite off just nu då hon ska ha tenta men jag hopas att hon vill träffas igen när den är över. Man gick och fick en liten fylleförälskelse:D

Får väl se om den håller i sig när man träffas igen. Alltid kul att vara med på banan igen när man inte riktigt haft intresse för att ragga på länge.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Alltid kul om nån tjej pratar med en som mig.. men det händer inte ofta dock.

Är inte den som är ute på krogen typen heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Alltid kul om nån tjej pratar med en som mig.. men det händer inte ofta dock.

Är inte den som är ute på krogen typen heller.

Klart inte brudar snackar med en om man inte rör sig i svängen.
Såvida det inte är tjejpolare eller om något extra ordinärt händer ;D
Fram o snacka själv vet ja!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sphr:

Han gissade att jag var lesbisk i början, något jag inte riktigt bekräftade eller dementerade. Sen var han aldrig den som inledde msn-konversationer, slutligen svarade han inte ens så han fick vara, jag gav upp ganska fort mao.

Hoppas du inte tog det för hårt, bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kidd:

Hoppas du inte tog det för hårt, bara

jag var helt förstörd av alla känslor först, men när intresset dalade så ebbade det bara ut, skönt att bara kliva rakt ur det

Visa signatur

(\_/)
(")-(")

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av sebbeharry:

Klart inte brudar snackar med en om man inte rör sig i svängen.
Såvida det inte är tjejpolare eller om något extra ordinärt händer ;D
Fram o snacka själv vet ja!

Tycker lite som så att om de är intresserade får de gå fram och prata, om vi är det tar vi initiativet..
Men självklart förstår jag vad du menar:)

Händer knappt med tjejkompisar (de få man har) samt att man inte är en så intressant person själv hehe.

Skulle jag intressera mig alltför mkt skulle tjejen slå ner mig (she's asian, they work 18 hours/day and solve conflicts with kung-fu :/).

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tycker lite som så att om de är intresserade får de gå fram och prata, om vi är det tar vi initiativet..

Tja, det där blir lite dubbelmoralaktigt. Eller inte direkt, men det är lite åt det hållet. Systemet säger ju typ att killar ska gå fram till tjejerna och "visa sig värdiga". En attraktiv man är en som är avslappnad, lätt att prata med, självsäker och som inte är rädd för dig - mannen ska visa att han duger och göra ett bra jobb på det.

Tjejer å andra sidan blir väldigt, väldigt lätt sedda som desperata eller åtminstone billiga om de går fram. En tjej som tar initiativ skickar väldigt lätt ut signaler åt killar att hon inte duger på något sätt eftersom hon tydligen inte har nog med karlar efter sig som det är, och därför behöver leta upp män på egen hand. Då tänker killen att hon är typ inte värd att lägga någon tid på - kanske dra över men det blir då allt - en riktig tjej som är värd att ha är ju något han vet att han ska behöva visa lite social dominans för att få tag i.

Så hur mycket killar än sitter och pratar om "skönt med tjejer som tar initiativ" när de inte är i situationen själva så är det tyvärr inte alltid så sant att de känner så när det kommer till kritan.

Ja, jag borde inte läsa datinglitteratur mer x)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Kidd:

Tja, det där blir lite dubbelmoralaktigt. Eller inte direkt, men det är lite åt det hållet. Systemet säger ju typ att killar ska gå fram till tjejerna och "visa sig värdiga". En attraktiv man är en som är avslappnad, lätt att prata med, självsäker och som inte är rädd för dig - mannen ska visa att han duger och göra ett bra jobb på det.

Tjejer å andra sidan blir väldigt, väldigt lätt sedda som desperata eller åtminstone billiga om de går fram. En tjej som tar initiativ skickar väldigt lätt ut signaler åt killar att hon inte duger på något sätt eftersom hon tydligen inte har nog med karlar efter sig som det är, och därför behöver leta upp män på egen hand. Då tänker killen att hon är typ inte värd att lägga någon tid på - kanske dra över men det blir då allt - en riktig tjej som är värd att ha är ju något han vet att han ska behöva visa lite social dominans för att få tag i.

Så hur mycket killar än sitter och pratar om "skönt med tjejer som tar initiativ" när de inte är i situationen själva så är det tyvärr inte alltid så sant att de känner så när det kommer till kritan.

Ja, jag borde inte läsa datinglitteratur mer x)

Väldigt sant!.
Å andra sidan tjejer som kanske tycker så här kanske är svårare att få (om nu killarna är lite tillbakadragna)

Gonatt på er tjejer och killar.

Edit: fan va de regnar här i salem då.. vore fint med juffs nu hehe.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Men självklart förstår jag vad du menar:)

Händer knappt med tjejkompisar (de få man har) samt att man inte är en så intressant person själv hehe.

Skulle jag intressera mig alltför mkt skulle tjejen slå ner mig (she's asian, they work 18 hours/day and solve conflicts with kung-fu :/).

Å andra sidan får du spö av en liten asiatisk brud på 35-40kg så säger väl det rätt mycket om hur manlig du är med

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av nidas:

Å andra sidan får du spö av en liten asiatisk brud på 35-40kg så säger väl det rätt mycket om hur manlig du är med

Hehe, kanske inte får stryk på det sättet och hon väger faktiskt runt 5 kg .....