Permalänk

De var ju grymt jävla billigt för en ssd och allt Graffet och prollen var ju ksk inte dom bästa men dom får man byta ut lita senare

Permalänk
Medlem

Grafikkort nästa vecka plox.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av HMB:

Jag köpte en, blir tradera eller blocket eller nått

Vat fan inte om det är så lätt att tjäna på det? Du kanske får 500kr extra eller nått men. Jag tänkte samma sak men kännde att jag inte hade orken att ta risken och lyckas själa den.

Permalänk
Medlem

Vem är det som har byggt ihop det där egentligen? Hur kan man över huvud taget sätta prio på att ha dubbla SSDs framför att ha t. ex. 4GB RAM, bättre processor och liknande.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra erbjudande! Synd att man inte behöver ny burk ännu. Hade jag legat i gränslandet för byte av burk hade jag slagit till direkt.
Edit: Hellre dubbla ssd's än mer minne som billigt kan köpas till. Nu var det dock bara en ssd.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

va fan hände med den andra ssd:en??? dax o ringa komplett.

Permalänk
Medlem

Jag impulsköpte...igen, trevligt med alla dessa deals
Hittar man massa saker man inte visste att man behöver

På min order ligger det 2 st SSD, gay om de tar bort 1 :/

Väntar bara på bekräftelsemail, beställde innom 2 min tror jag
Hoppas det räckte.

Hur gick det för er andra?

Permalänk
Medlem

Först var det ju 2 st SSD nu är det bara en...

Permalänk
Medlem

Hehe, Där försvann den andra ssdn

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

glömde bort erbjudandet men det är ju somvanligt inget man vill ha:P

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Vem är det som har byggt ihop det där egentligen? Hur kan man över huvud taget sätta prio på att ha dubbla SSDs framför att ha t. ex. 4GB RAM, bättre processor och liknande.

Sälj en ssd och grafikkortet och köp ett 5850

edit: Såna här 1337-deals brukar vara ett ihopplock av saker de har på lager. Dom har länge gjort reklam för den där ssd:n men kanske utan framgång. Så nu blir det en ûberultrablackdemon1337-dator istället

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

det var 2 st ssd diskar i specifikationerna först, men det stod bara att det ingick en i texten om man läste den.

Permalänk
Medlem

yeah lite billigare gick om man tog bort allt skräp som gick att ta bort
http://img15.imageshack.us/img15/5163/screenshot20100617at211...

Permalänk

Pinsamt komplett, pinsamt..

Permalänk
Medlem

La en beställning, men när man gått igenom vad som följer med så avbeställde jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2infinity:

Vat fan inte om det är så lätt att tjäna på det? Du kanske får 500kr extra eller nått men. Jag tänkte samma sak men kännde att jag inte hade orken att ta risken och lyckas själa den.

jag tror det är rätt lätt, du har ji fått den för halva priset så för även ett rimligt utsatt begagnatpris skulle man tjäna på. Jag skulle köpa den, sedan ta ut SSD'n o använda den o sätta i nån gammal typ 250GB hårddisk. Vanligt folk fattar ändå inte vad SSD är för nåt så det gör inte priset speciellt mycket högre. Jag har sett många överprissatta datorer som blivit sålda (begagnade).

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Tyckte det var ett helschysst erbjudande även med bara 1 ssd. Dock inget man behöver, men kan fortfarande tänka mig flera som skulle kunna behöva en. Det swec medlemmar bara ignorerar i blindo är att det fortfarande medföljer 2 spel och montering, w7 med installering m.m Såna kostnader drar i väg. Och det är inte alla som har kunskap eller ork att bygga i hop sin egna dator, dock så är detta såklart inget problem för "sweclockers" medlemmar. Anyways keep it up komplett!

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk
Medlem

De som beställde medan annonsen visade 2 st SSD har rätt att få det också.

Skärmdumpar finns om någon vill ha.

Visa signatur

Z87-PRO|4770K/NH-D14|24GB DDR3|EVGA780ti|120GB Samsung840|W7x64
P6X58D-P|I7-950/NH-U12P|24GB DDR3|HD5870|128GB Samsung830|W10x64
Clevo W110ER|i7-3632QM|16GB DDR3|GT650M|250GB Samsung840Pro|W7HPx64
M4A79XTD EVO|Phenom X4 965/Thermalright HR-01 Plus|12GB DDR3|HD5450|60GB Vertex2|W7Pro x64

Permalänk
Medlem

ser i mitt konto på komplett att det är har listat 2 st ssd i ordern. där får ringa och dubbel kolla så det stämmer!

Permalänk
Medlem

Helt ok burk men hadde hellre sett i35 paketet för 50% istället, då hadde det kliat i köptarmen rejält.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

I min order står två stycken SSD-diskar med!

Helt klart värt. Funderade på att ta bort w7, men antar att datorn kommer installerad och klar osv med w7?
Fast det är ju bara Home.
Tips?

Permalänk
Medlem

Denna tråd gick just från 380 till 460 inlägg på några minuter? wtf?

Permalänk

Är det Athlon- eller Phenom- processor, det står olika "överst" och i spec:en

Permalänk
Medlem

Jag gjorde en beställning, men vafan, är förvirrad angående allt, är det 2 ssd eller är den en ssd på 60 eller 64gb? Isåfall om mekanisk hur stor är den ?:O

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Medlem
Skrivet av irkasmork:

Är det Athlon- eller Phenom- processor, det står olika "överst" och i spec:en

Enligt min order;
AMD Phenom II X2 550 DK/SE
Dual Core, 3.1Ghz, AM3, 6MB, 80W, Boxed

Permalänk
Skrivet av herbert68:

Pinsamt komplett, pinsamt..

+1

Såååå otroligt klantigt och ohyggligt pinsamt Komplett.... TVÅ ssd:s blev helt plötsligt EN förutom för dem av oss som fångade det hela på bild/skärmdump, se ex vis här http://dl.dropbox.com/u/4367348/Komplett%20orderform%202010-0...

En knivig situation för Komplett att reda ut på ett smidigt sätt...

Permalänk
Medlem

*problem löst på ett bra sätt*

Permalänk
Medlem

snackade med supporten och han skulle snacka med sin chef och sen blev jag bort kopplad, får se nu vad chefen säger står i kö igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av putana:

snackade med supporten och han skulle snacka med sin chef och sen blev jag bort kopplad, får se nu vad chefen säger står i kö igen.

Hoppas du får två SSDs

Visa signatur

Asus M4N72-E // Corsair HX 620W // Corsair 8GB // AMD Phenom2 X4 940 // Zalman CNPS-9900 // Intel SSD G2 120 // PowerColor HD6950(1536) Shaders // Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av putana:

Jättebra, rapportera vad de säger.

Någon som vet hur det gäller med sånt här?
Vet att den finns friskrivningsklasuler mot fel-prissättning m.m., men hur gäller det när man fått ordern bekräftad?