Återupplivning: Trött på att spela ensam på Multiplayerspel? JAG MED!

Permalänk
Skrivet av woicer:

Bara hoppa in i CS-kanalen (där vi som kör BFBC2 sitter), på kvällen brukar det vara några åtminstone

Pratar vi mumble nu ?? mircen har jag inte sett något bfbc2 prat

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk

Gick med i steamgruppen. Har dock ingen mic.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockesjö:

Pratar vi mumble nu ?? mircen har jag inte sett något bfbc2 prat

19:53:09 ‹Tomtenizze› Vilka är med på Bad company 2 alldeles strax?
20:00:19 ‹Tomtenizze› jagardaniel mAniAk- ?
20:16:07 ‹jagardaniel› jodÃ¥
20:16:53 ‹Tomtenizze› In på mumble

16:51:21 ‹Tomtenizze› Bad Company 2 någon?
18:56:02 ‹Tomtenizze› DIMMAN FeteTony Handa jagardaniel Loxus Lustigkurre mAniAk-

Och så vidare.

Permalänk

skulle du inte kunna ha så att man kan rösta på mognads grad på andra användare typ p12:a omogen och mogen?

Permalänk
Skrivet av Handa:

19:53:09 ‹Tomtenizze› Vilka är med på Bad company 2 alldeles strax?
20:00:19 ‹Tomtenizze› jagardaniel mAniAk- ?
20:16:07 ‹jagardaniel› jodÃ¥
20:16:53 ‹Tomtenizze› In på mumble

16:51:21 ‹Tomtenizze› Bad Company 2 någon?
18:56:02 ‹Tomtenizze› DIMMAN FeteTony Handa jagardaniel Loxus Lustigkurre mAniAk-

Och så vidare.

OK. Har inte varit inne på ett tag så får börja me d så fort d finns tid till d

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ballistik:

skulle du inte kunna ha så att man kan rösta på mognads grad på andra användare typ p12:a omogen och mogen?

Svårt att säga vad du tycker själv eller?

Permalänk

nee var bara en ide och var trött som fan XD

Permalänk
Medlem

Hänger folk fortfarande runt här?
Har varit utan dator några veckor så har inte tittat in något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Hänger folk fortfarande runt här?
Har varit utan dator några veckor så har inte tittat in något.

Lite folk på IRC'n. Oftast tomt på mumble. Inte ofta som jag spelar med någon med Tomtenizze och några fler brukar lira BC2 och något som kallas Killing Floor.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Verkar som att dom flesta mest bara spelar FPS-spel osv. Vore kul med några som gärna lirar RTS eller RPG spel också.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Verkar som att dom flesta mest bara spelar FPS-spel osv. Vore kul med några som gärna lirar RTS eller RPG spel också.

Jag är på RPGs

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Jag är på RPGs

Vilka?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Vilka har du?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Vilka har du?

Uhhm. Har Guild Wars. Och Dragon Age Origins fast det är ju SP men man kan ju spela det och snacka samtdigt ;P

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Pratar vi RTS har jag Company of heroes samt expansioner, alla dawn of war spel utom expansionen till tvåan och wc3. Strategispel har jag även Empire Total war och Medieval 2(man kanske kan köra en och annan online-strid?). De RPG-spelen jag har är dock singpleplayer.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med projektet? Nån som hört nåt från geeken?

Har själv inte haft tillgång till min egen dator på ca två veckor nu så...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Finns ingen sida att gå in på?

Permalänk

Joo, va ett projekt som ligger lite halvt på pause !? Men in på mirc så länge, #teammates.nu Ska själv försöka lite mer nu när sommaren börjar ta slut

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk

Spelar helt ensam i MW2, hade ju självklart vart skoj att spela med lite folk man kan snacka med! När kan detta komma fram ?

Permalänk

2pers som lirar nu i steam gruppen !

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem

någon som vill lira killing floor i veckan?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

någon som vill lira killing floor i veckan?

Är på en stund iaf

Sen om nån spelar AoC och vill ha fler att spela med så är jag och några polare igång och spelar det nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förresten är det någon som spelar Lost Planet 2?

Skrivet av geeken:

glömde säga att jag bygger på sidan lokalt, så webadressen kommer inte att förändras

Tänkte släppa sidan i flera steg, där det första blir en simpel variant med de grundläggande funktionerna utan skypebot, dvs användarregistrering, egen sida med steam/skypeinfo/meddelanden/vilka spel personen äger och självklart funktionen med planerade speltider, fast med epostnotifieringar.

Hur ser det ut med hemsidan? Några framsteg?

Visa signatur
Permalänk

Så hur blir d me sida mm ? något intresse!? Vet att mirc är lite sådär, och min trial låg på 245dagar och vill inte ens starta nu!

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockesjö:

Så hur blir d me sida mm ? något intresse!? Vet att mirc är lite sådär, och min trial låg på 245dagar och vill inte ens starta nu!

Det går att komma runt det om du försöker om och om igen

OnT: Jag undrar också om det blir något av detta eller inte.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Det går att komma runt det om du försöker om och om igen

OnT: Jag undrar också om det blir något av detta eller inte.

Den kommer inte förbi d bara försökt ett par gånger (15försök med 3min vänta typ) och det enda alt som kommer fram är reg/exit. Gissar att jag inte klickat av auto upptade när jag installerat. Ok att installer om ifs men orkar inte mecka med allt som ska göras för att /autojoin /nick ... osv ist sitter jag här o skriver...!

Visa signatur

I7 960 | Gig X58A Ud7 | 5970 Be | 6gig Dom 2000mhz | H50 | Intel 80gig SSD | Win 64 oem | Diverse 1tb hdd, externa | SteelSeries Xai Laser |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jockesjö:

Den kommer inte förbi d bara försökt ett par gånger (15försök med 3min vänta typ) och det enda alt som kommer fram är reg/exit. Gissar att jag inte klickat av auto upptade när jag installerat. Ok att installer om ifs men orkar inte mecka med allt som ska göras för att /autojoin /nick ... osv ist sitter jag här o skriver...!

Ah, okej
Min trial är väl uppe i 400 dagar eller så. Tror fortfarande att jag kan logga in.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Synd att detta inte tar liv, tyckte det var roligt att spela de gånger man hann göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Synd att detta inte tar liv, tyckte det var roligt att spela de gånger man hann göra det.

Kan inte göra annat än att hålla med! Jag och mina polare sitter dock i mumble i princip varenda dag

Min aktivitet i irc är dock under all kritik

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Kan inte göra annat än att hålla med! Jag och mina polare sitter dock i mumble i princip varenda dag

Min aktivitet i irc är dock under all kritik

EDIT: Mumble servern är flyttad till Sverige och pingen därmed halverad Kör dessutom version 1.2.3 så uppdatera helst innan ni kommer in

EDIT2: Sorry tröck på fel knapp...

EDIT3: Och där var väntan över! Vi har nu en hemsida! (Forum)

http://teammates.dyndns.org/index.php

EDIT4: Jag behöver feedback på sidan!

14:34, Lade till fält för Steam, Skype och Spel!

Visa signatur