Återupplivning: Trött på att spela ensam på Multiplayerspel? JAG MED!

Permalänk
Medlem

Det var ett tag sedan jag satt i iRCEN/mumble, någon/några som spelar BC2 nuförtiden?

Permalänk
Medlem

Borde det finnas ett fält för ingame nick?

EDIT: Finns nu ett fält för Swec Nick så det går att hitta tillbaka till folk här.

Tomtenizze har även satt upp poster med instruktioner på forumet, titta in!

Visa signatur
Permalänk

låter bra, kommmer kanske börja hänga lite i mirc/mumble, schysst att ha några att lira och snacka med. Får hem mitt BF2 i veckan förhoppningsvis, annars lirar jag mest bfbc2 på datorn, har även 1942 ligger som jag tänkte börja lira, det är ju sjukt kul!

Visa signatur

i5

Permalänk
Medlem
Skrivet av pink-screen:

låter bra, kommmer kanske börja hänga lite i mirc/mumble, schysst att ha några att lira och snacka med. Får hem mitt BF2 i veckan förhoppningsvis, annars lirar jag mest bfbc2 på datorn, har även 1942 ligger som jag tänkte börja lira, det är ju sjukt kul!

Vi är 5-7st som sitter i mumble och spelar Rift men dom andra spelen är det dåligt drag på...
Du är dock väldigt välkommen in och snacka

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Återupplivar tråden ytterliggare en gång!
Hemsidan är uppdaterad med ny design, en logga samt en shoutbox!
Det är fortfarande lite rörigt men det börjar arta sig! Registrera er på sidan och gör ett besök på vår Mumble server!

http://teammates.dyndns.org/index.php

Visa signatur
Permalänk
Medlem

joinat!

Visa signatur

p5edeluxe, 4gb corsair pc8500, q9550 @2.83ghz w Noctua, HIS 4870x2. 750w corsair. p182 antec

Permalänk
Medlem

Blev något strul med mitt dyndns konto, ny adress till mumble!
Adress: teammatesmumble.dyndns.org
Port: 1837

Visa signatur
Permalänk
Medlem

är det några som spelar ihop? känns väldigt dött i steam gruppen

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

är det några som spelar ihop? känns väldigt dött i steam gruppen

Steamgruppen har nog alltid varit död...

Nu när våren/sommaren har kommit så är det rätt dött men kolla in på mumble där kan det sitta nån ibland.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tomtenizze tog lite initiativ så det blir lite BC2 imorgon. Satt upp event så det är bara att hoppa in på Mumble runt 20:00.

Permalänk
Medlem

Kan slå ett slag för http://www.reddit.com/r/Playdate/ som las upp idag. Verkar inte vara så mycket folk från europa ännu men det kommer väl då det bara är första dagen och de flesta européer jobbar (även jag, men inte så hårt ).

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja börja spela ett MMO med någon/några som inte har bråttom! Saker och ting får ta sin tid, läsa lite quests, göra allt runtomkring osv.

Lite casual play med andra ord!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Jag skulle vilja börja spela ett MMO med någon/några som inte har bråttom! Saker och ting får ta sin tid, läsa lite quests, göra allt runtomkring osv.

Lite casual play med andra ord!

Guild Wars 2 när det kommer? Bara springa runt och ha kul och hjälpa till i lite dynamic events och så?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Guild Wars 2 när det kommer? Bara springa runt och ha kul och hjälpa till i lite dynamic events och så?

Jag är sugen på att spela nu inte kanske i december

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Arius:

Jag är sugen på att spela nu inte kanske i december

Hehe, okej

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Undrar om det finns någon rolig själ som fortfarande lirar COD4 på dator? Den får gärna höra av sig så att man kan köra lite matcher tillsammans