Permalänk
Medlem

Vet inte, den är ju snabb, problemfri och tyst.

Kanske att den andra SSD'n nästan inte gav nån prestandaökning alls i verkligheten, utan bara i testprogram. Eller att den är så stabil att det är tråkigt, krånglar ALDRIG.

Inte mycket att klaga på.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Att den är stationär och otymplig. Annars lyder min dator mig ganska så bra faktiskt.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600 XT | RAM: 16GB 3200MHz | MB: Asus Prime B350-Plus | GPU: Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse | PSU: EVGA 650 GQ | Chassi: Fractal Design Define C | SSD: Intel 600p 512 GB

Permalänk
Medlem

Mitt chassi, Antec 900. Skulle skaffat mig ett bättre. Den låter som en dammsugare och fungerar som en också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av lassekongo83:

Mitt chassi, Antec 900. Skulle skaffat mig ett bättre. Den låter som en dammsugare och fungerar som en också.

+1
Har ett CM Storm Sniper och det är nog det ända jag ångrar på min dator.

Permalänk
Medlem

att plasten på min bärbara blir väldigt varm vid tangentbordet om man inte har en kylare till den, det blir nog iallafall 40grader varmt om inte mer (man bränner sig nästan...)

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Kan det vara GPU-accelerationen som introducerades i den nya versionen av Flash? Flash-annonser är ju väldigt vanliga, i synnerhet på sidor som Sweclockers.

Hmm, låter ganska rimligt faktiskt. Tack!

Märker man någon större skillnad med och utan GPU-accelerationen? När det gäller prestandan alltså.

Permalänk
Medlem

Att det inte går att komma åt nätverkshårddisken och att det inte går att stänga av datorn efter att man har testat att gå in på denna hårddisk.
BTW får gärna nån titta in i min tråd och komma med tips på hur man kan lösa detta problem.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffipoff:

att den värmer upp rummet ännu mer

bra på vintern, mindre bra på sommaren

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Det jag stör mig mest på med datorn? Fan när alla fläktar ligger på 100% samt att 5870's varvar till 100% låter fan till Våningen under, ja om man lyssnar. Jävla dammsugare.

Samt att mitt antec twelve hundred är gigantiskt, tung samt att man knappt kan få in 5870's i det som jag blev näst intill chockad, köper ett chassi stort som ett hus, så får man knappt plats med korten, nu tar korten up hela längden som det har + 2 disk platser...

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
SpelClockers

Att jag köpte ett dyrt GIGASKIT kort.

Permalänk
Medlem

För mig är det nog att jag tror mitt moderkort krånglar, alla drivrutiner kraschar rätt som det är så jag måste starta om datorn.

Formatering hjälper inte mot det heller.

Annars är det också en fläkt som "tickar" en massa efter det att datorn har varit avstängd under natten, håller på i få 2-3 timmar innan det lägger av...

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Hade gärna haft ett itx system istället för mitt nuvarande, men det skulle aldrig fungera.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Att den saknar SSD Disk just nu, plus att ända sättet jag vet att den är igång är led fläktarna

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Lite störigt att jag lyckats komma åt Powerknappen på mitt Raven 02 några gånger (står på golvet under skrivbord) när jag inne och rotat + att den som designat hårddiskburen borde haft fängelse och böter.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffipoff:

att den värmer upp rummet ännu mer

Helt klart detta, har inte haft igång den på nästan hela sommaren, kör på bärbara istället.

Permalänk
Inaktiv

Att man inte kan starta om sin dator!!!
Det är väldigt störade och behöva stänga av och trycka på den igen manuellt när man behöver starta om -.-*

Permalänk
Medlem

Att jag saknar 2st moderkorts tumskruvar för att låsa fast fläktvaggorna på fronten (fractal r2).

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem

Att grafikkortet blir över 100 grader när jag spelar spel (CS är ett undantag) med fläkten på 55%. Sen att det presterar sämre än min kompis svagt överklockade 4830 som är 30 grader svalare gör ju inte saken bättre.

Permalänk
Medlem

ända jag stör mig på är min äckliga G9 mus, bara längtar till den dör så jag kan köpa en mionix noas 5000!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Det som stör mig är att jag inte kan monter cpu kylaren 90 grader mer åt sidan ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Pepper:

Det mesta jag stör mig på med min dator är att det är en Dell och att jag inte kan klocka processorn :/

Tja tvilling!.. Köp aldrig en märkes dator, varnar er

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av anon149931:

Att man inte kan starta om sin dator!!!
Det är väldigt störade och behöva stänga av och trycka på den igen manuellt när man behöver starta om -.-*

varför fixar du inte bara reset knapp?

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kinnunen4321:

varför fixar du inte bara reset knapp?

Har inte tänkt på det
Fast jag ska ändå ha nya saker snart så det spelar ingen roll ;D

Permalänk
Medlem

Att Antec P182 inte klarade av 5970 och jag därmed fick plocka bort 3.5"-dockan och lägga min gamla systemdisk i 5.25"-facket löst. Numer har jag 2 Corsair Force 120 Gb som ligger utanför datorn i brist på tid att göra något snyggt av det hela, det är semester och då går öl före allt vad hemma och dator heter.

För övrigt har jag nog den längsta boot-tiden på forumet innan windows börjar laddas men jag överlever.

Visa signatur

För mycket custom för att skriva.

Permalänk
Medlem

Att min noctua nh-d14 går ut över en dimm-slot, även när fläkten är flyttad, vilket gör att jag endast kan ha två stickor i (då jag kör dominator-minnen)

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus III Formula | Processor: Intel i7 860 @ 3.82GHz | Minnen: 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Grafikkort: XFX 5870 1GB | Kylare: Noctua NH-D14 | Nätagg: Corsair HX850W
Moderkort: MSI 880GMA-E45 | Processor: AMD Athlon II x2 245e | Minnen: 4GB Dominator GT 1600MHz | Kylare: Scythe BIG Shuriken | Nätagg: Seasonic X-Fanless 400W | 12TB

Permalänk

Att jag inte har fler utsug än h50n + en fläkt jag satt i fronten som får suga ut och bakom garfikkortet. Har grymt flöde ändå går grafikkortet upp i 95 grader i mw2 Skulle viljat köpt ett chassi med bättre kabeldragnings möjligheter än det jag köpte av en kompis

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErsdaHL06:

Skulle viljat köpt ett chassi med bättre kabeldragnings möjligheter än det jag köpte av en kompis

Så sa jag också med mitt förra chassi, sedan tog jag fram borren och hålsågen och sedan på med lite U-list
Klart!

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av _J_K_92_:

Den laggar ibland lite väl mycket i webbläsare.

Lösning: Chrome!

Permalänk
Medlem

att det är en låst laptop som jag inte kan klocka :/

Permalänk

Att datorn har spontan rebootat om efter flera månaders stabil klock... märkte dock att minst en 80mm fläkt är hel paj. dock inte ett oväsen från den pos/neg...

+ att den känns lite slö kanske

Visa signatur

I am Extrazz.