Permalänk
Medlem

Måste vara mitt senaste vettiga köp

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Köpte mig en 03ans Saab 9-5 Aero.

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Stycke Casio Sportstimer DBC

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Ett stycke objektiv

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En Marmot Nano Jacket - Vattentät(goretex)

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Skrivet av Xplod:

Ser gediget ut. Vad är det för ett?

Permalänk
Medlem

ser ut som ett 70-200 vr.

Permalänk
Medlem

Fick hem Dirt 2 , 160kr inkl frakt.
Gillar ej platinum fodralen så jakten på vanligt tog sin tid.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Squier Classic Vibe Stratocaster 50's

Vox VT30

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Och en lite större systemkamera. 135-film istället för 110.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Första inköpen i min nya hemstad Dublin,
Cola, Hanky Dory's Buffalo(smakar exakt som grillchips^^), Rizzla filter, Drum(tobak) och rullpapper(Paket med cigg är snordyrt, dags att börja rulla igen ^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Cool ^^ Får man fråga vad den gick på?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Cool ^^ Får man fråga vad den gick på?

Den kostade ungefär 3000kr.

Visa signatur

| Antec p183 | Intel i7 920 |Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 750w | PowerColor 4890 Plus | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB CL9 | Western Digital Caviar Black 640GB |

Permalänk
Medlem

fick mina tischor idag. woot!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt GTX 480 idag

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt moderkort nu när det gamla brände. Lite segt att spela Starcraft på ett internt grafikkort när mitt vanliga även det är inlämnat för reperation!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

Slänger upp en bild på en hög av grejer jag köpt senaste tiden.

Underst finns en HP server som jag precis plockat upp, inget super high end men klart mer kräm än vad routern som jag ska använda den till kräver.
Sedan har vi en netgear switch (GS108) tror att den blir utmärkt, förhoppningsvis får jag sinnessjukt stabil uppkoppling (så bra man nu kan få med felia).
Sedan har vi ett sött DFI UT P35, håller på att testar det men det känns helt trasigt, trist som fan då jag letat i år efter det kortet.
Ett R2E som jag fyndade på ebay, funktionen är tveksam tydligen men jag tror att min trevliga kontakt hos ASUS kan göra RMA åt mig.
Sedan är det en lappad 920 samt en flaska hallonsaft.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

HP 625

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

(så bra man nu kan få med felia)

Vi har telia 8mbit med bredbands tv, hur stabilt som helst. Får ut all bandbredd även med tvn på. Bor även på "landet" 3 mil från göteborg. Dock hade vi ett halvt brott på kabel från stationen som gjorde att det la av för några år sedan, med sedan det är fixat så har vi endast haft några få avbrott.

ON: Fick bli en sådan

sorry för produktbild men kamera batteriet ligger på laddning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Köpt vart?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Recall:

Köpt vart?

eftersom han skrev woot! så antar jag att det är på Woot® : One Day, One Deal?

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Blev en ny arbetsplats.
Ska fixa brytarna som hamnade bakom hyllan,ena strömsladden gör att hyllan fick flyttas ut så den täcker den

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Vi har telia 8mbit med bredbands tv, hur stabilt som helst. Får ut all bandbredd även med tvn på. Bor även på "landet" 3 mil från göteborg. Dock hade vi ett halvt brott på kabel från stationen som gjorde att det la av för några år sedan, med sedan det är fixat så har vi endast haft några få avbrott.
.

Mitt Telia 8mb funkar också bra, fick dock 24mb gratis i 18(?) månader så det är nice

Köpte hem lite choklad från Tyskland och Österrike, förutom Pandan som är från grannlandet.

Mina Krombacher fick inte plats på bilden dock

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jävlar vad cleant den såg ut att vara!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Skrivet av H3Nc3:

Mitt Telia 8mb funkar också bra, fick dock 24mb gratis i 18(?) månader så det är nice

Köpte hem lite choklad från Tyskland och Österrike, förutom Pandan som är från grannlandet.

http://i36.tinypic.com/s274vq.jpg

Mina Krombacher fick inte plats på bilden dock

Ett av dom bästa köpen jag kan se på dessa 400 sidor

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Ser gediget ut. Vad är det för ett?

Som HazZarD sa, 70-200/2,8 VR

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blev ett Vidvinkelobjektiv idag.

Tamron SP AF 10-24/3,5-4,5 Di II

Köpte även ett Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS förra månaden

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Inför nästa års USA-resa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Första inköpen i min nya hemstad Dublin,
Cola, Hanky Dory's Buffalo(smakar exakt som grillchips^^), Rizzla filter, Drum(tobak) och rullpapper(Paket med cigg är snordyrt, dags att börja rulla igen ^^)
http://i432.photobucket.com/albums/qq45/rullarn/inkp-1.jpg

pft, skitsnack. du ska mecka en..

Visa signatur

Operativsystem: En bootbar Linux-container baserad på Fedora Kinoite som byggs av Github actions och kontrolleras av bootc på host! ---> github.com/sleepyoh/divine-desktop

Permalänk
Skrivet av Leeloo:

Jävlar vad cleant den såg ut att vara!

Jodå, väldigt clean och städad dator på utsidan, tyvärr kan jag inte säga detsamma om det förinstallerade OS'et...

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar