Permalänk
Medlem

KATTEN ÄR I FÖNSTRET!!!

on topic: Snyggt, påminner mig om min första lägenhet. : P

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tror bestämmt att soffbordet är ett LACK från Ikea.

Riktigt fint rum har du måste jag säga, älskar tavlan och tackar så mycket för länken till butiken som sålde den, mycket roliga tavlor där.

Permalänk

vad heter soffan och var är den köpt?:p

Permalänk
Hedersmedlem

Nice ! har samma chassi, det ända jag kan tänka mig är att du borde sätta dit lianli`s täckfront till Dvd´n

Permalänk

Tycker nästan att bara tapeten själv är värd en femma utan resten, med resten så blir det med en femma iofs. Snyggt och stilrent!

Permalänk
Medlem

Måste ju bara fråga vad det är för tapet du har, är ute efter nytt i vardagsrummet

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av frufurtuna:

vad heter soffan och var är den köpt?:p

Vettifan, är nåt billigt skit från Jysk. Vi ska snart flytta till hus plus att katterna var små när vi köpte den så vi ville inte ha nån värsting (den är lite klöst på ena sidan).

Skrivet av Mad64:

Nice ! har samma chassi, det ända jag kan tänka mig är att du borde sätta dit lianli`s täckfront till Dvd´n

Ja, det har du helt rätt i. *beställd*

Skrivet av PanicOutPut:

Tycker nästan att bara tapeten själv är värd en femma utan resten, med resten så blir det med en femma iofs. Snyggt och stilrent!

Tack!

Skrivet av cr1ll3:

Måste ju bara fråga vad det är för tapet du har, är ute efter nytt i vardagsrummet

Kommer inte ihåg alls faktiskt... Ska se om jag kan rota fram nåt gammalt kvitto.

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Medlem

snyggt rum

Visa signatur

CPU: Intel i7 4770K || KYLARE: Corsair H100i || MOBO: Asus Z87-PRO || GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X || RAM: Kingston HyperX 32GB 2400MHZ Savage XMP || PSU: Corsair 850W

Permalänk
Medlem

Grym tavla/tavlor

Permalänk
Medlem

SKA VI BYTA RUM?????

Visa signatur
Permalänk

Vart har du köpt tavlan som är uppdelade i flera små tavlor?

Visa signatur

CPU: i5-200k @3.30GHz, HDD SSD OCZ Agilty... boot failer........
Technical information:
*** STOP: 0x00000019 (0x00000000, 0xC00E0FF0, 0xFFFFEFD4, 0xC0000000) BAD_SSD_DISK
Ps. Alla grammatik polis ombeds ej att hava ett föreskrivit svar, då något ej kommer ges till handa tillbaks.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skogsmulletrance:

Vart har du köpt tavlan som är uppdelade i flera små tavlor?

Artgeist.com som jag skrev tidigare i tråden

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk
Entusiast

Stilrent, underbart skön stol, sköna tapeter, skön tavla...

Ska man vara petig och göra avdrag för nåt så får det bli att insidan av chassit är i "silver"

Solklar 4:a

Permalänk

Gillar översikten av rummet, grymt snyggt

Visa signatur

Mvh
Stefan P
stefan@eXzoneLan.com
http://www.eXzoneLan.com
Hälsinglands största LAN-Party.

Permalänk
Medlem

Du skrev i update:en att du beställt Lian Li's täcklucka för dvd/cd-läsaren (för att vara helt säker; den heter "C-02B" va?" så att jag tänker på samma). Hur som helst, ska nog beställa en själv till min låda, vill dock bara vara helt säker på att den passar så frågar dig; inga problem med den? med den dvd-läsaren du hade på bilden

edit: Beställde ändå, mitt tålamod är inte det bästa. Får hoppas på det bästa

Permalänk

Vart köpte du den där tavlan du har vid soffan den va najs:)

Permalänk

Vad kallas bilden?

Permalänk

Snygg soffa! Om du hittar något namn så hojta till! Gillar din placering av möbler, bra jobbat!