Permalänk
Medlem

Allmän fråga:
Jag har en datordel köpt från dustin som strular, oftast funkar den, ibland inte.
Har efter felbeskrivning fått retursedel, så långt allt gott. (känns ju bättre att byta ut nått som strular)

Problemet:
Skickar jag in delen har jag en till 100% icke fungerande burk under tiden den är borta, vilket jag lärt mig kan vara allt från 5-15 dgr.

Funderingen: Jag ringde dustin och ville att dom skulle skicka mig en ersättningsdel _innan_ jag skickar in min "trasiga" del så jag slipper downtime. Detta ville dom dock inte.
Sa även att jag kunde sätta in motsvarande pengar för en ny del som "försäkring" under tiden, men det gick inte heller för sig.

Så, vad anser ni här på forumet? Vem ligger detta på? Ska man som kund behöva ta hela smällen? Det är ju inte på något sätt dustins "fel" att delen är defekt, men det är alltså kunden som ska hamna i kläm ändå?
Enda alternativet jag ser är att gå och köpa en ny del att använda under tiden, som jag sen får försöka kränga begagnat.

Själv anser jag att det är extremt dålig service, då jag inte har nån möjlighet att vara utan denna burken ens för några dagar, och det verkar dom ha precis 0 förståelse för.

Permalänk
Medlem

Dålig RMA-upplevelse med Dustinhome

Köpte för ganska exakt ett år sedan ett grafikkort från Dustinhome.
Beställningen och leveransen var super som vanligt när jag handlat från Dustinhome. Grafikkortet skulle jag främst använda till uppspelning av film och annan media, vilket det fungerade perfekt till, och testade således inte det med något annat.

När jag för 2 månader sedan fick för mig att spela ett spel så märkte jag snabbt att något inte stod rätt till med grafikkortet. Vid tyngre arbeten (vilken jag säkert inte uppnådde med filmuppspelning) så kraschade grafikdrivrutiner hela tiden och man kastades in och ut ur spelet vilket såklart gjorde det helt ospelbart. Efter vidare test så var beteendet likadant i andra spel. Ett tag senare så började samma problem uppstå vid filmuppspelning som tidigare fungerat, men kvarstod bara några dagar.

Jag fick tag i en liknande grafikkortsmodell vilken jag testade i min dator och där var det inga som helst problem när jag testade ett spel som alltid genererade problemet med mig eget kort. Testade direkt efter med mitt eget igen och problemen kom tillbaka. Fick därmed bekräftat att något var fel med mitt eget kort.

Kontaktade Dustinhome (16/7) och knappt en vecka senare så hade jag fått hemskickat returfraktsedel så jag kunde returnera varan till Dustinhome. Skickade tillbaka varan och väntade ivrigt på att jag skulle få problemet löst på ett eller annat sätt; mitt moderkort saknar integrerat grafikkort vilket nu gjorde min dator obrukbar. Frågade Dustinhome ifall man kunde lösa detta på något sätt, men fick ingen som helst respons. Hur som helst så var jag glad över att jag fått iväg kortet och att jag snart (förhoppningsvis) skulle ha en fungerande dator igen.

Ganska exakt fyra veckor passerade, vilket kändes som en ganska lång tid, och jag fick ingen som helst information om vad som hände. Hade dock räknat med att det kunde ta upp till en månad då kortet kanske skulle skickas vidare på reparation samt att det var sommartider. Fick iaf mail från Dustinhome den 24/8 att problemet var bekräftat och att jag skulle få ett nytt kort, dock så hade modellen utgått och jag blev erbjuden en annan modell. Svarade på deras mail inom två timmar att ersättningsmodellen såg bra ut och att de kunde skicka den. Sedan dess, två veckor snart, så har jag inte hört ett pip. Mailade dem igen 31/8 och frågade vad som hände och bad kundservice att kontakta mig snarast, men det har de iaf inte gjort än.

Nu är jag faktiskt ganska irriterad på att jag blir ignorerad och inte får uppdateringar på vad som sker. Tycker att efter jag accepterat ersättningskortet så borde de bara behöva skicka det så ärendet kan stängas. Detta är första gången jag varit i kontakt (kan man kalla det för det?) med kundservice, och det har blivit en riktigt hemsk upplevelse. Om det är såhär service-ärenden behandlas av Dustinhome så hoppas jag verkligen att inget annat går i sönder. Tyvärr så är större delen av all min elektronik i hemmet köpt från Dustinhome så jag fasar dagen då något annat skulle sluta fungera. Det får mig också att dra mig för att göra vidare köp från Dustinhome då elektronik kan vara känsligt och ibland inte fungerar korrekt.

Väldigt synd att det ska bli såhär då jag annars tycker Dustinhome är en väldigt bra butik med schyssta priser med väldigt fin studentrabatt, men behandlingen av supportärenden är precis lika viktigt som stort utbud och bra priser, och där har tyvärr Dustinhome visat sig urusla i min mening.

Uppdaterat 6/9
Efter telefonkontakt med kundservice så har problemet löst sig och kortet har jag imorgon!
Tydligen så hade allt stannat upp då jag ville ha en adapter till det nya grafikkortet, och som jag förstod det så hade de problem med att hitta vilken adapter jag behövde då jag inte angav något artikelnummer i mailet. Kan dock tycka att de borde tagit kontakt med mig och frågat vilken adapter jag åsyftade, så problemet hade varit löst snabbt och utan att kunden ska behöva ta kontakt och undra vad som pågår.

Ska jag ge kritik till Dustin Home så är det att bli bättre på mailkontakten med kunderna (jag verkar inte vara ensam med att inte få svar), och uppstår det problem med ärendet så kontakta kunden direkt! Om ni inte kan svara på ett mail från en kund pga. informationsbrist eller högre beslut w/e, så meddela kunden detta så denne iaf vet att det händer något med ärendet. Hellre ett mail för mycket...

Permalänk
Medlem

Jag undrar om Dustin kommer att få in i3- eller i5-versionen av Acer TimelineX 1830T?

Acer Aspire TimelineX 1830T-33U4G50n (LX.PTV02.052) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer

Visa signatur

Fractal Design North | Corsair SF850 | Asus ProArt B650 | AMD Ryzen 7 9700X | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance DDR5 5200 MHz 64GB (2x32GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | 2 x WD BLACK SN850X 2 TB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | Asus Xonar Essence STX | Windows 11 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk

Konstigt att alla sitter och klagar, då mitt nätagg och hdd gick så ringde jag in och berättade hur det låg till, fick fraktsedel och skickade in varorna och efter 4 dagar hade jag fått ett bättre nätagg och en ny hdd, då undrade jag om de ens kollade de gamla varorna innan de skickade de ny? men glad iallfall, bästa servicen jag haft.
så inga större problem här inte.. alltid varit snabba med leveranser och support, handlar en hel del därifrån.

men nu har min bluray lagt av, kommer inte in i menyn endast bakgrunsbild syns och går inte starta något. så skall skicka in den till dustinhome så får vi se om det går lika fort denna gång=)

kan ju hålla tummarna..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Avstängd

Dustin har utan tvekan den bästa service utav alla företag i sverige.
Har både skickat tillbaka saker på ångerrätt utan problem (dustinhome har tom betalat returfrakten vilket företag som Inet, komplett INTE gör)
Dom saker som varit defekta har aldrig tagit mer än 1 vecka och ibland har dom skickat ut ny vara innan jag ens fått fraktsedel för retur på den trasiga varan.

Handlat i flera år på dustinhome (såklart på inet osv också) och dustinhome har alltid varit nr1 för mig med tanke på deras extremt bra service.
Sen har man fått mycket nytta av student erbjudande osv när man pluggade.

Full pott i mina ögon för dustinhome.

Permalänk
Medlem

Hejsan
Fick nyss mitt HS-1100 som jag beställt utav er, dock verkar inte micken fungera, har försökt olika drivrutiner (32 och 64), skivan som följer med och pysslat runt rätt länge.
Därför skulle jag vilja begära återköp, hur går det till?

Permalänk
Medlem

Hallå där!

Har ett Gigabyte Geforce GTX 460 OC 768MB som jag köpt från er och har ett irriterande problem när jag startar datorn;
När jag startar datorn och kommer fram till windows loggan(när windows laddas) så får jag ljusa streck över skärmen i ett par sekunder tills windows laddat.
Kan inte heller köra utan Vsync på i spel då skärmen börjar flimra nått så förbannat.
Dessa fel upphör när jag byter tillbaka till mitt gamla grafikkort, radeon 4650 1gb.
Och ja, jag avinstallerar grafikkorts drivrutinerna innan jag byter kort och installerar de rätta. Provat olika drivrutiner och kör även driver sweep emellan. Provat olika OS, vista32/64 och Win7 32/64.

Nu undrar jag helt enkelt om jag kan skicka in kortet och få ett nytt och undrar även om det går att betala mellanskillnaden för 1gb varianten av samma kort(nuvarande är 768MB).

Jag orkar helt enkelt inte bli irriterad längre, haft kortet i en månad ungefär.

MVH

EDIT: Vilken jävla överraskning jag fick, har nämligen skickat ett mail till dustin ang. ett nätagg som pajjade och som svar får jag:

"Hej,

Vi kan göra ett undantag denna gång, du behöver inte skicka tillbaka den defekta produkten till oss. Vi skickar ut ett nytt nätaggregat till er på engång.

Med vänliga hälsningar / Best regards

Abraham"

Kan det bli bättre?

Får se hur det går ang grafikkortet nu då

Permalänk

Ang grafikkort

Hey dude!

Som du ser så har inte dustin svarat här sen 30/8
Mitt tips.. Ring kundtjänst, och maila kundtjänst oxå. Läs min post så får du se. Fick nytt kort efter 15 dagar.

//Markus

Permalänk
Medlem

Annica, nu till ett ärende där jag inte är part. Min kusin beställde en TV från er tidigare, LG 42LD420 42" LCD-TV FULL-HD - Stilren platt-tv med Full-HD upplösning - Produktinformation och då stod det ett preliminärt datum. Han har numera flyttat och skulle verkligen behöva både TVn samt den bärbara datorn i samma order.

Skulle det gå att skicka delad order så han får den bärbara snarast möjligt samt ett eventuellt ETA på TVn? Ska försöka ta reda på ordernumret, och kan maila detaljerna till dig när jag får tag på dessa.

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik21:

Annica, nu till ett ärende där jag inte är part. Min kusin beställde en TV från er tidigare, LG 42LD420 42" LCD-TV FULL-HD - Stilren platt-tv med Full-HD upplösning - Produktinformation och då stod det ett preliminärt datum. Han har numera flyttat och skulle verkligen behöva både TVn samt den bärbara datorn i samma order.

Skulle det gå att skicka delad order så han får den bärbara snarast möjligt samt ett eventuellt ETA på TVn? Ska försöka ta reda på ordernumret, och kan maila detaljerna till dig när jag får tag på dessa.

Den här tråden är till för allmäna funderingar, ett sådant specifikt ärende bör du kontakta kundtjänst direkt.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Skrivet av heande:

Den här tråden är till för allmäna funderingar, ett sådant specifikt ärende bör du kontakta kundtjänst direkt.

Fast det är ju dels generella frågor kring hanteringen med att splitta en order, samt ETA på TVn i posten. Det övriga har jag tänkt ta med Annica via mail när jag fått ordernumret. Vilket även stod i posten.

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk

Det verkar som Dustin helt och hållet ger upp kundservice. Långa telefonköer, inget svar på mejlen och de har inte varit här på en halv månad. En vecka sedan det var livtecken på deras facebook. Nu är det nog dags att rycka upp sig om ni vill behålla gamla trogna kunder. Själv har jag börjat rekommendera Inet till folk då de faktiskt kan sköta kundservicen. Det är mycket viktigare än att delarna är några tior billigare.

Permalänk

Hej! (ursäkta sent svar...)

@ Nomanners
Vi ställde den frågan mest som en kontrollfråga.
När vi fick in ert kort så gjordes bedömningen troligtvis att det var lika bra att byta ut kortet direkt, det är ju inte särskilt ofta som datorkomponenter repareras.

@ Freshfredde
Jag skulle vilja kika på din order, om du kan skicka det till mig som PM så ska jag se över hela.

@ Fantoon
Den svarta har vi ETA på idag, och den röda 2010-09-20. Dessa är dock inte helt bergsäkra...

@ sunefred
Den ligger uppe på ASUS GEFORCE GTX 460 DIRECT CU 1GB DDR5 PCI-E DVI/HDMI - Specifikationer, men vi har ETA 2010-10-27 på den som det ser ut.

@ BasseBaba
Vi kan skicka ut en ny komponent mot faktura innan vi tagit emot din gamla. Problemet är ju dock ifall vi tar emot din gamla och den inte hittas något fel på, då kan du bli ståendes med två produkter som du får betala för.
Om du har något ärendenummer så skicka över det till mig så jag får kolla!

@ WOOLAN
Troligtvis har ditt kort varit iväg för felsökning hos vår leverantör, ibland tar det tyvärr lite längre tid. När du mailat så har vi troligtvis kollat status.
De flesta produkter skickas vidare för felsökning, då vi inte har några egna tekniker hos oss, men det är naturligtvis beklagligt att det tagit så lång tid för dig.

@ Rokkoko
Jag ska kolla med de produktansvariga!

@ zlim_zune & definition
Kul att höra att ni är nöjda! @zlim_zune, det ska nog gå bra ska du se

@ SkorutansteN
Antingen så kontaktar du kundservice på kundservice@dustin.se eller 08-553 44 800, så hjälper våra handläggare dig. (eller skicka PM till mig, funkar också!)

@ Jeetk
Svårt att säga såhär i förhand, men hittas felet på grafikkortet så byts det ut ganska omgående.

@ Henrik21
Ja, det bör inte vara några problem att ändra adressen, dock finns det vissa säkerhetsåtgärder som gör att faktura- och leveransadress inte ändras på ordrar som ligger mot faktura med Klarna. Då skickas allt till kundens folkbokföringsadress.

@ RubberDucc
Vi har haft ganska långa väntetider tidigare, men senaste tiden har vi haft en snittväntetid på mindre än två minuter.Det har varit ett fåtal tillfällen där vi haft längre väntetid än så.
Mailen strävar vi efter att besvara inom 24 timmar, men vi ligger runt två arbetsdagars svarstid just nu.

MVH
Annica
Dustin Home kundservice

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

@ Nomanners
Vi ställde den frågan mest som en kontrollfråga.
När vi fick in ert kort så gjordes bedömningen troligtvis att det var lika bra att byta ut kortet direkt, det är ju inte särskilt ofta som datorkomponenter repareras

Och jag beskrev allt mest för att det skulle gå smidigt. Samt påvisa att jag tömt ut alla tänkbara möjligheter.
Du får ursäkta, men ditt svar är väldigt otillfredställande.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag köpte uDac 2, väldigt imponerad av ljudet i ett väldigt litet format och är sjukt tacksam över den snabba leveranstiden.

MEN,

Jag misstänker att enheten är defekt på en punkt. När vrider på enheten, höjer och sänker volym etc. hörs ett monotont högfrekvensljud (bästa förklaringen jag kan ge på det hela) vilket är väldigt störande.

Vidarutvecklar...
Permalänk
Medlem

Jag har ett exempel ang reklamationer hos Dustin home.
Köpte en Linksys router från Dustin home som jag sedan flashade med US firmware av misstag :(, och den flutade fungera. Man skulle kontakta
Linksys support ,då Dustin home hade inte hand om support av linksys produkter. Efter några dagars tel samtal till linksys gav jag upp
och kontaktade Dustin home. Dem skickade en ny router med detsamma.

Vad kan jag säga... Fortsätt så som ni har gjort hittills!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

@ BasseBaba
Vi kan skicka ut en ny komponent mot faktura innan vi tagit emot din gamla. Problemet är ju dock ifall vi tar emot din gamla och den inte hittas något fel på, då kan du bli ståendes med två produkter som du får betala för.
Om du har något ärendenummer så skicka över det till mig så jag får kolla!

MVH
Annica
Dustin Home kundservice

Mitt problem var ju som sagt att jag inte kunde ha nån nertid på burken i fråga ändå.
Sen är det ju självklart inte erat fel att jag satt mig i den situationen.
Jag har nu redan löst detta, gick och köpte en ny komponent själv, så nu fick jag ju med 100% sannolikhet en dubbel uppsättning av komponenter.

Fick i veckan tillbaks en ny del av er (då det mycket riktigt var tillverkningsfel på den jag skickade in)
Så nu får jag försöka sälja den tillfälliga på ex. blocket.

Jag förstår självklart alla olika vinklar och problem på detta, jag ville mer bara få ut funderingen på att det inte är så "självklart" vem det är som ska stå för "smällen" när det blir problem.
Ytterligare ett "problem" är ju att "allt" blivit internetbaserat idag. Hade varit bra mycket enklare om det funnits en fysisk butik att gå in i.
Nu när köpen går via nätet förlorar man ju flertalet dagar (snarare en vecka) bara på att få hem en retursedel, skicka tillbaks varan, få en ny vara skickad.

Just därför väcktes bara tanken om ett resonemang om hur stor del av "ansvaret" den säljande parten ska ha.

Permalänk
Dustin AB

Hej alla!

Nu är jag back in business från en föräldraledighet, så ni får jättegärna maila och PM:a mig igen.

@ Fantoon
Vi kan alltid testa med ett utbyte/felanmälan och se om det löser sig, speciellt om samma fel förekommer mot flera datorer.

@ BasseBaba
Det är precis det alternativet man har. Om man har en trasig produkt vars garanti avser utbyte eller reparation efter verifikation av fel så har man alternativet att få ut en ny produkt mot en ny faktura, man köper med andra ord en ny produkt och får hålla tummarna för att tillverkaren krediterar den trasiga produkten. Det är en risk man får ta beroende på hur viktig driften är kontra den eventuella kostnaden.

Köper man en produkt så köper man produkten med dess garanti, och som Annica skrev så vet ju ingen via avstånd om vad produktens öde kommer bli förrän produkten har blivit testad och åtgärdad/utbytt av tillverkaren. Det finns tillverkare som erbjuder andra typer av garantilösningar för sina produkter, men kollar vi på vanliga datorkomponenter så är det generellt utbyte som gäller efter verifikation av fel.

Köper man däremot t.ex. en produkt och en utökad garantilösning i form av t.ex. HP CarePack, Acer Advantage eller AppleCare så finns det oftast olika former av warranty-lösningar där man får saker och ting fixade på ett sätt som kanske passar ens krav bättre.

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej,
Köpte just en HTC Desire Z av er och undrar ETA på dem?

Kan passa på att berömma er kundtjänst som snabbt & smidigt hjälpte mig att komplettera ordern på ett smidigt sätt då jag ville ha ytterligare minne till telefonen. Bra folk, se till att de fortsätter vara lika trevliga.

Permalänk
Dustin AB
Skrivet av Perdurabo:

Hej,
Köpte just en HTC Desire Z av er och undrar ETA på dem?

Kan passa på att berömma er kundtjänst som snabbt & smidigt hjälpte mig att komplettera ordern på ett smidigt sätt då jag ville ha ytterligare minne till telefonen. Bra folk, se till att de fortsätter vara lika trevliga.

Finns tyvärr ingen info alls om ETA på dessa :/ När det kommer så kommer det stå på sajten, så mycket kan jag lova.

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Hej.

Jag hade tänkt köpa Acer GD245HQ, hos inet kostar den 3390 men hos er 4290.
Hur kan det komma sig att ni är nästan 1000kr dyrare än inet på samma skärm?

Permalänk

Hej,

måste bara säga tt jag aldrig haft några problem alls med dustinhome, köpt mycket där och även skickat in några prylar på RMA.. det senaste var min bluray spelare som de tyckte jag kunde köra till en service verkstad här och det gjorde jag, men de ville inte ta emot den pga att samsung då inte ville ta emot räkningen för servicen osv.. då fick jag köra hem och ringa dustinhome igen, (blev aningen irreterad) men de skickade en betaldfraktsedel så var det fixat..

några dagar senare så säger de att det inte går att laga spelaren så jag får en ny bättre modell då denna har utgått (ändå var den rätt ny) eller får jag pengarna tillbaka. då jag vill ha en bluray spelare och får en ny bättre modell så tackar jag bara dustinhome så mycket för detta

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Hej

På prisjakt listars HTC Desire (den gamla modellen) som "i lager" hos er men på er hemsida har ni levdatum 2010-10-01.

Permalänk
Medlem

Såg bannern på er hemsida om Logitech Z-5500 för 2 490:- "Kalas och ballonger!" tänkte jag, precis det jag letat efter.
Men när jag klickar på bannern och kommer till produktsidan står det istället 2 790:- Fuult gjort!

Permalänk
Medlem

Tjenare igen!

Kan inte ni börja ta in vissa produkter ur Marantz sortiment? Jag syftar på surroundförstärkare framförallt men även stereoförstärkare! Tar ni en titt på prisjakt ser ni att dessa är omåttligt populära med hög kvalitet, högre än Onkyo i många fall.

Sen tänkte jag även höra om ni precis tagit bort studentrabatten på HP 625? Den kostade 3500 :- för ett par dagar sen och nu ligger den på 3990, sänk gärna ner det igen

Mvh,
Jocke

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Tjenare igen!

Kan inte ni börja ta in vissa produkter ur Marantz sortiment? Jag syftar på surroundförstärkare framförallt men även stereoförstärkare! Tar ni en titt på prisjakt ser ni att dessa är omåttligt populära med hög kvalitet, högre än Onkyo i många fall.

Sen tänkte jag även höra om ni precis tagit bort studentrabatten på HP 625? Den kostade 3500 :- för ett par dagar sen och nu ligger den på 3990, sänk gärna ner det igen

Mvh,
Jocke

Och marginalerna är inte helt uppätna av andra aktörer på marknaden heller!

Permalänk
Medlem

Båda märken är ju sjukt populära så det kan säkert vara små marginaler, men jag tror ändå många skulle välja Dustin/Dustinhome som leverantör om de valde att ta in deras populära modeller! Tänker jag så bör flera göra det också

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Hur gör ni med spel som man "förbokat" hos er? T.ex. Civilization 5 som släpps imorgon, skickar ni ut spelen idag så man har paketet imorgon eller får man vänta tills måndag innan man får lira det?

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Båda märken är ju sjukt populära så det kan säkert vara små marginaler, men jag tror ändå många skulle välja Dustin/Dustinhome som leverantör om de valde att ta in deras populära modeller! Tänker jag så bör flera göra det också

Jag försökte inte vara ironisk... Det ÄR bra marginaler på Marantz. Dock är de lite kinkiga med vilka de väljer att sammarbeta med. Säkert därför som de lyckas behålla fina siffror åt försäljarna.

Permalänk
Medlem

Såg att Sport Champions var billigare hos er än hos cdon.com, men med frakt så blev ni dyrare tyvärr :/

Visa signatur

#framtiden