Blu-Ray -> PS3 eller vanlig spelare?

Permalänk
Medlem

Blu-Ray -> PS3 eller vanlig spelare?

Ska införskaffa en Blu-Ray-spelare men vill ha tips på bra spelare eller är det PS3 som gäller? Skulle tro att det blir minimalt med spel men finns det en prisvärd spelare som har bättre bild än PS3?

Någon som har tips?

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

PS3 är ju inte regionsfri så jag skulle rekommendera en stand alone-spelare, helst en som kan läsa externa hårddiskar med NTFS och stödjer MKV.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

själv funderar jag på att inhandla en blu-ray läsare till min media dator.. dom är inte så dyra längre om man inte vill ha en BR brännare dvs.

Samsung SH-B123L Blu-Ray läsare & DVD-brännare - Inet.se

så om du har en media dator köp en BR läsare och spara ett par tusenlappar

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

själv funderar jag på att inhandla en blu-ray läsare till min media dator.. dom är inte så dyra längre om man inte vill ha en BR brännare dvs.

Samsung SH-B123L Blu-Ray läsare & DVD-brännare - Inet.se

så om du har en media dator köp en BR läsare och spara ett par tusenlappar

Antar att han ska köpa en vanlig blu-ray spelare och inte någon till datorn..

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk

jag har samsungs slimm modell, lite dyr men funkar kanon.. (den nya) den gamla var inte så bra, fick nog ett måndags ex..

+++ drar lite störm, snabb, går hänga på vägg, klarar typ alla format, inbyggt trådlöst nätverk osv

- - - är dyr, fyl kontroll ( funkar till alla samsung)

tittade lite på andra, men de var så sega att starta!! hade en billigare och den lästre inte alla bluray riktigt..

annars finns det billiga för runt 800-1000 till och från, vet ej kvaliten bara?

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,