Jonas recenserar Kroatiens inhemska dryckesvanor

Permalänk
Medlem

Mmmm beeeer!

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

"Jag tar en klunk" -- Jonas

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Hahaha, kan inte bli bättre än sådär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

"Jag tar en klunk" -- Jonas

"Jag tar en till" - Jonas

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Hahaha att slivon slinker ner så lätt. kan bara betyda en sak, att man är aspackad

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem

Hehe blir svårt att sluta tänka på detta när man ser framtida tester

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Noterade att Jonas hade börjat använda en annan avatar (säkert sedan länge, märkte det nu) så var tvungen att skriva i denna tråd och kolla på klippet igen.

Permalänk

"Det är min favorit"

Haha grymmaste klippet på utube!

/s

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Shameless bump.
Vad heter swecloggans typsnitt?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.