Permalänk
Medlem

ny gaming mus

Tja så jag skaffade en deathadder för någon månad sen och den är för låg och sne för min smak. fick min steelseries ikari idag och den är ganska skön men ringfingret ligger konstigt på sidan av den och fick kramp!. kan någon rekommendera en bra gaming mus typ palm grip. stor, bekväm mus. jag quickscopar mkt i cod 4, mw2 så en ganska hög dpi mus behöver jag nog. tacksam för svar!.

Permalänk
Medlem

Qpad 5K.

Permalänk
Inaktiv

Logitech G500

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon150406:

Logitech G500

har denna samma form som MX518? för att jag har en sån hemma. gillar inte formen för fps

Permalänk
Medlem
Skrivet av jux2:

Men snälla du kan ju inte rekommendera en liknande designad mus .. läste du ens vad han skrev ?

Själv har jag en laser Steelseries Xai som jag avgudar .. kanske lite dyr men de finns en billigare variant som är optisk

// E

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

Men snälla du kan ju inte rekommendera en liknande designad mus .. läste du ens vad han skrev ?

Själv har jag en laser Steelseries Xai som jag avgudar .. kanske lite dyr men de finns en billigare variant som är optisk

// E

Xai är den palm grip? den ser väldigt simpel och liten ut varför avgudar alla den?

Permalänk
Medlem

Synd att höra om din deathadder har själv skaffat en sån nyss och innan hade jag en MX518. Jag är då hel nöjd med deathadder.

Har du kollat på intellimouse 3.0 från microsoft?
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 Black | MaxFPS.se

Visa signatur

Desktop/Spel 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, SG GGX 1.2, SF1000, Win 10 IoT LTSC
Laptop/Jobb MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM
Skärm PG32UCDP OLED Mus G305 Tangentbord Keychron V4 60% (Kailh Box Whites)

Permalänk
Hedersmedlem

Du verkar vara en kandidat för att faktiskt se till att känna på en mus innan du köper den...

Permalänk
Medlem

Zowie EC1?

Permalänk
Medlem

Mionix Naos 5000 är riktigt skön.

Visa signatur

| NZXT H9 Flow | MSI MAG Z790 Tomahawk WIFI | i7 13700K | 32GB Kingston Fury Beast 6000 DDR5 | NZXT Kraken Z73 360mm | MSI Suprim X RTX 4080 | Seasonic Vertex GX 1200W | Mionix Naos 5000 | Corsair K70 | Epos GSP 370 | LG 38GN950B | LG 34GN850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thrasher:

Tja så jag skaffade en deathadder för någon månad sen och den är för låg och sne för min smak. fick min steelseries ikari idag och den är ganska skön men ringfingret ligger konstigt på sidan av den och fick kramp!. kan någon rekommendera en bra gaming mus typ palm grip. stor, bekväm mus. jag quickscopar mkt i cod 4, mw2 så en ganska hög dpi mus behöver jag nog. tacksam för svar!.

haha klockrent! skulle ha rekomenderat mx518 men eftersom du inte gillar den och liknande former så har jag inget vettigt förslag. åk till nån datorbutik och be att få känna på lite olika möss istälelt

Permalänk

Mionix Naos 3000? Släpps snart inte alltför dyr, optisk och ser skön ut.

Är förresten 3mm lift off distance "för mycket" för en spelmus?

Permalänk
Medlem

Kolla dina meddelanden. Har skrivit till dig, kanske finner dig intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

Har själv lirat under viss tid med ikari och deathadder utan att tycka särskilt bra om någon av dom, plus att jag själv gillar att qsa i mw, och älskar verkligen 5Kan. Musval är ingen vetenskap, utan de man tycker är sköna är det rätta helt enkelt. Dra och testa först är ett råd jag kan ge dig dock, var själv skeptisk till 5K innan jag testat den.

Permalänk
Medlem

Zowie EC1, jag har den och visst är den härlig!

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoBBanG:

Mionix Naos 5000 är riktigt skön.

Skaffade precis en sådan, valde mellan den och qpad.
Jag är riktigt nöjd.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

microsoft 3.0:D, riktigt skön billig mus!, den är ganska "hög" , har själv den men även fast den är ganska stor så kör jag nästan alltid "the claw" eftersom jag har ganska stor händer

Visa signatur

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Permalänk
Medlem

Den ultimata

Den bästa alround/gaming musen som finns..

Microsoft IE 3.0

Permalänk
Medlem

g700

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

Logitech G9X Laser Mouse - Inet.se

Låt inte formen lura dig, helt klart den bästa mus jag någonsin haft.

Det är palm grip, hyfsat tung, väldigt precis, och har snabbknappar för 4 st olika dpi hastigheter.

Permalänk

Mionix Naos 3200.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50