Håller på att plocka ihop en dator åt en kille och det här är vad jag har kommit till... funderar på om moderkortet är värt eller inte. Även grafikkortet är jag lite fundersam över... bättre att ta ett 460 eller kanske ett 470? 460 är ju iallafall mycket billigare. Så vad säger ni?
bättre att vara säker inför framtiden, Ha ett moderkort med stöd för Crossfire är ett Stort + enligt mig, vet dock inte vad TS tycker. Med om han ska köra med ATI kort så är det lika bra att ta ett Mobo med stöd för Crossfire istället för SLI ?
Hehe mjo, Men tänkte på om det nu blir Crossfire senare så kan det vara bra att ha ett Bra corsair nätagg för det på iallafall 550w. + att det är billigt nu och kampanj osv...
Hehe mjo, Men tänkte på om det nu blir Crossfire senare så kan det vara bra att ha ett Bra corsair nätagg för det på iallafall 550w. + att det är billigt nu och kampanj osv...
Okej men måste bara fråga.
Eftersom nätagget är Modulärt och kablarna man får med är väldigt korta så kan man väll köpa ''Begangnade'' (Dålig stavning) kablar? Från tillexempel Corsairs modulära nätagg.