Permalänk
Medlem

Tangentbord som passar mig?

Nu börjar mitt 3 år gamla dell-tangentbord bli snuskigt, och därför ska jag köpa ett nytt. Dock vet jag inte vad som passar mig. Ett måste är att den har två stycken usbportar och handledsstöd. Volymkontroll samt mediaknappar är även ett krav. Att det lyser kan vara bra, men då ska det gå att stänga av helt. Det kan kosta runt 300-600 kr.

/csmannen

Permalänk
Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Tack Grefven, men jag har varit inne där och kollat, men nu söker uppfyller sidan inte mina krav.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Mitt förslag är att du ger dig ut i affärerna och provar olika tangentbord som uppfyller dina krav och välj det som passar dig bäst för det är exakt som möss eller högtalare, man måste prova sig fram innan man hittar det som passar en för det är en smaksak:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Tack, glömde dock att säga att "platta" tangenter är tabu. Nu lutar det mot logitech g11/alt. den nya varianten. Vi får se var det blir!

Permalänk
Medlem
Skrivet av csmannen:

Tack, glömde dock att säga att "platta" tangenter är tabu. Nu lutar det mot logitech g11/alt. den nya varianten. Vi får se var det blir!

Okok, jag gillar platta tangenter, tycker att de är mycket skönare.
Lycka till i sökandet då!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!