Permalänk
Medlem

Helgpris Logitech MX518 199:-

199 pix denna helgen.
Fraktfritt.
Logitech MX518 Optical Gaming Mouse - Elgiganten

Permalänk
Medlem

Lagom pris
Passade på att beställa en eftersom min intellimouse är lagom utsliten efter 5,6,7 år eller vad det är jag haft den

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! har dock nyss köpt den för 300, men säkert många andra som blir glada

Visa signatur

| FD Define R2 | Corsair HX 750W | Gigabyte GA-P55-UD4 | Intel Core i5 750 2.66GHz | XFX Radeon HD5850 1GB | Corsair 4GB XMS2 | 80GB Intel X25-M G2 | 640GB WD Black |

Permalänk
Medlem

Köpte en för samma summa på Media markt för något dag sen! Tack för tipset ändå

Permalänk
Medlem

Beställde en direkt, är ju en klassiker och fortfarande grymt skön

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Tackar bra reserv mus:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Det här är den härligaste musen någonsin! Haft flera razer och och steelseries, men sen jag köpte mx518 tänker jag aldrig välja en annan mus. Kanske bäst att köpa sig en och ha i reserv ifall det ofattbara skulle inträffa. Att dom slutar tillverka den.

Permalänk

Det står ju iinternetpris. Hur mycket dyrare brukar elgiganten va i butik?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

kolla priset på denna kostar 936 på inet och 499 på elgiganten

Logitech G9x Gaming Mouse - Elgiganten

Permalänk
Medlem

Jag slog till. Synd att man inte bara kunde gå till köpcentret som det inte ens tar en kvart att gå till...

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Passade på jag med, om inte annat kan man ge bort som julklapp. Men har någon fått orderbekräftelse? Har inte fått något mail ännu så vet ju knappt om beställningen har gått fram, kanske beställde i någon dröm.

Permalänk
Skrivet av Handa:

Tack för tipset. Passade på jag med, om inte annat kan man ge bort som julklapp. Men har någon fått orderbekräftelse? Har inte fått något mail ännu så vet ju knappt om beställningen har gått fram, kanske beställde i någon dröm.

Kör Logitech G5 mus, och det är väl egentligen samma modell? Ser jäkligt identisk ut iallafall.

Edit: Förlåt för att jag citerade, tryckte lite fel.

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Skrivet av Handa:

Tack för tipset. Passade på jag med, om inte annat kan man ge bort som julklapp. Men har någon fått orderbekräftelse? Har inte fått något mail ännu så vet ju knappt om beställningen har gått fram, kanske beställde i någon dröm.

Jag fick bekräftelsen direkt. Kollat skräpposten? Annars så är det kanske säkrast att ringa.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Moderator
Moderator

Om någon missade denna och fortfarande vill ha den så kostar den 249:- för alla inloggade medlemmar på Webhallen.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anton00b:

Jag fick bekräftelsen direkt. Kollat skräpposten? Annars så är det kanske säkrast att ringa.

Reservation Kortköp -199,00

Så jag avvaktar iallafall, du kanske orkade registrera dig?

Edit: Nvm, såg att den låg i skräppost på mitt andra gmail konto som jag har länkat till det jag brukar använda. Tack för tipset.

Permalänk
Medlem

Har kört med nästan alla möss man kan tänka sig, DA, 3.0, zowie EC1, G5, 1.1, qpad 5k osv osv, men måste säga att jag ALDRIG kommer släppa MX518, musen har nog den bästa optiken på marknaden, samt den är skön.

Permalänk
Medlem

Idag fick jag min! Lite seg leverans från Elgiganten tycker jag, 4 dagar tog det. Musen känns riktigt härlig och glider samt läser bra. Det enda jag har stött på är att höger musknapp är lite väl lätt jämfört med vad jag är van med, så det blir ofta en del ofrivilliga klick på den när man vilar fingrarna där, men det är väl en vanesak som försvinner efter ett tag.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM