Permalänk

Hörlurar till musik/spel

Har ett par SteelSeries Siberia (v1) just nu men dom gör ont efter någon timmas användning och har inte det ljudet som jag söker.

Lyssnar på mycket hardstyle, club och rock.
Blev väldigt sugen på ett par trådlösa hörlurar och spelar inte roll på om det finns mic.
Hittade Logitech G930, någon som kan rekommendera eller förslå några andra?
Priset är väl upp mot 2000kr

Tack i förhand //max

Permalänk
Medlem

Beställde mina Logitech G35 från expert för 599 kr i förrgår. Vet dock inte om det kampanjpriset gäller längre. Annars ligger dom på drygt 900 kr.

Permalänk
Skrivet av mapo:

Beställde mina Logitech G35 från expert för 599 kr i förrgår. Vet dock inte om det kampanjpriset gäller längre. Annars ligger dom på drygt 900 kr.

Ser likadana ut som Logitech G930 fast inte trådlösa då. Hur sitter dom runt öronen? Något specielt negativt som positivt ?:)

Permalänk
Medlem

Vet inte, har inte fått dom än. Men tippar på att de är riktigt grymma.

Permalänk
Skrivet av mapo:

Beställde mina Logitech G35 från expert för 599 kr i förrgår. Vet dock inte om det kampanjpriset gäller längre. Annars ligger dom på drygt 900 kr.

Jag och en polare köpte G35 också, fick hem mitt idag och är nöjd! Dom är väldigt täta runt öronen och stänger ut allt ljud typ, klämmer lite nu i början men det funkar för mig och det blir lite bättre över tiden antar jag.
Kan bli lite varma men ljudet är mycket bättre än mitt gamla SteelSeries 4H headset

Expert - ProductPage Expert har i skrivande stund fortfarande kampanj men står att det är slut i lagret och man kan inte klicka på köp.

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD

Permalänk
Skrivet av Pinguulol:

Jag och en polare köpte G35 också, fick hem mitt idag och är nöjd! Dom är väldigt täta runt öronen och stänger ut allt ljud typ, klämmer lite nu i början men det funkar för mig och det blir lite bättre över tiden antar jag.
Kan bli lite varma men ljudet är mycket bättre än mitt gamla SteelSeries 4H headset

Expert - ProductPage Expert har i skrivande stund fortfarande kampanj men står att det är slut i lagret och man kan inte klicka på köp.

okej tackar för informationen! väntar och ser om jag hittar några bättre

Permalänk
Medlem

Hämtade mina idag! Fick en påse julskum i lådan också. Är riktigt nöjd!

Permalänk
Skrivet av mapo:

Hämtade mina idag! Fick en påse julskum i lådan också. Är riktigt nöjd!

Haha låter kanon ah ska fundera ett tag till, vill ju vara hundra på vad jag köper

//Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAxAbbemo:

Haha låter kanon ah ska fundera ett tag till, vill ju vara hundra på vad jag köper

//Max

G35 är svinigt sköna och riktigt bra ljud! Basen är det bästa du kan få ut ur ett Headset. Mitt gick av dock men har silvertejpat det.
Till saken, G35 är värt det (MEN) efter att ha kollat runt lite så tror jag att du får ut bättre ljud med Sennheiser HD595 + Ljudkort, Blir dyrare men.

Jag rekommenderar starkt G35 och om du köper dom hoppas jag att du bli nöjd, Dock så kommer jag nog testa ett par HD595 istället för ett par nya G35.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Sajmon37:

G35 är svinigt sköna och riktigt bra ljud! Basen är det bästa du kan få ut ur ett Headset. Mitt gick av dock men har silvertejpat det.
Till saken, G35 är värt det (MEN) efter att ha kollat runt lite så tror jag att du får ut bättre ljud med Sennheiser HD595 + Ljudkort, Blir dyrare men.

Jag rekommenderar starkt G35 och om du köper dom hoppas jag att du bli nöjd, Dock så kommer jag nog testa ett par HD595 istället för ett par nya G35.

Mvh

Tackar för det! har hört gott om Sennheiser! Ska kolla mer på dom //max

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAxAbbemo:

Tackar för det! har hört gott om Sennheiser! Ska kolla mer på dom //max

Inga problem haha
Jag rekommenderar defenitivt G35, men man ska alltid våga testa nya saker! Gör som jag kommer göra (Sennheiser HD595 + Asus Essence STX). Blir 3K+ men tror att det verkligen är värt det. Alternativt att köpa HD595 och spara ihop lite cash och köpa ett ljudkort senare (:

Mvh Simon

Permalänk
Skrivet av Sajmon37:

Inga problem haha
Jag rekommenderar defenitivt G35, men man ska alltid våga testa nya saker! Gör som jag kommer göra (Sennheiser HD595 + Asus Essence STX). Blir 3K+ men tror att det verkligen är värt det. Alternativt att köpa HD595 och spara ihop lite cash och köpa ett ljudkort senare (:

Mvh Simon

Hittade dessa på prisjakt: WEBHALLEN.com - Sennheiser Trådlös hörlur RS160
Ska nog åka upp till stockholm och fråga om man kan få testa dom(passformen)
Funderar fortfarande på vilka jag vill köpa, fler förslag tar jag gärna emot

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAxAbbemo:

Hittade dessa på prisjakt: WEBHALLEN.com - Sennheiser Trådlös hörlur RS160
Ska nog åka upp till stockholm och fråga om man kan få testa dom(passformen)
Funderar fortfarande på vilka jag vill köpa, fler förslag tar jag gärna emot

Hade inte kört på dom, Denon's kan du alltid testa på Hifiklubben ( DENON AH-D1100 Hörlur | Hi-Fi Klubben ). Dom är riktigt bra och skön bas. Det är mitt andra alternativ om jag inte köper HD595! Om du vill ha trådlösa hörlurar kan du ju alltid testa dessa SENNHEISER RS170 trådlös hörlur | Hi-Fi Klubben som är "snäppet" över dom du länkade

Mvh Simon