Permalänk
Medlem

MSI GT780 och GT680

http://gizmodo.com/5725546/msis-fastest-gaming-notebook-is-an...

Awesome!

"Intel's next-generation core processors are just out of the oven, and you can already overclock the bejeezus out of 'em. The G Series notebooks from MSI? They let you overclock 10-15% beyond what Sandy Bridge intended.

The 17.3-inch GT780 and 15.6-inch GT680 both pack the latest Core i7 quad core processors, along with MSI's Turbo Drive Engine, an overclocking technology that juices up your system with the touch of a button. Both feature Nvidia GeForce GTX 500 Series (or 400 Series) graphics cards, along with USB 3.0 standard, dual SSD storage, and up to 16GB RAM. Vrooooom.

Surely a challenger will emerge, probably even sometime this week, that can push Sandy Bridge to even more brazen speeds. But for now, the G Series seems like a pretty sick ride in a very fast machine.

The GT680's coming this month for the sounds-expensive-but-maybe-not-for-what-you-get sticker price of $1500, with its big brother following sometime this spring."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av roundhat:

http://gizmodo.com/5725546/msis-fastest-gaming-notebook-is-an...

Awesome!

"Intel's next-generation core processors are just out of the oven, and you can already overclock the bejeezus out of 'em. The G Series notebooks from MSI? They let you overclock 10-15% beyond what Sandy Bridge intended.

The 17.3-inch GT780 and 15.6-inch GT680 both pack the latest Core i7 quad core processors, along with MSI's Turbo Drive Engine, an overclocking technology that juices up your system with the touch of a button. Both feature Nvidia GeForce GTX 500 Series (or 400 Series) graphics cards, along with USB 3.0 standard, dual SSD storage, and up to 16GB RAM. Vrooooom.

Surely a challenger will emerge, probably even sometime this week, that can push Sandy Bridge to even more brazen speeds. But for now, the G Series seems like a pretty sick ride in a very fast machine.

The GT680's coming this month for the sounds-expensive-but-maybe-not-for-what-you-get sticker price of $1500, with its big brother following sometime this spring."

Tror inte dem kommer ha värsting grafik... Gx680 kommer ha en 6870.... Inte bäst då..

Permalänk
Medlem

Det blir lätt en sån för min del, väntat på det här länge!

Permalänk
Medlem

Blir nog en sådan för mig också alltså... snygg var den också.

Permalänk
Inaktiv

Undrar när dem kommer...

Permalänk
Medlem

Jag ska köpa laptop i höst så den kan bli väldigt intressant

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Inaktiv

Uppdaterad Info:
Gt 680 kommer att ha Geforce 460M
Och här är en video på Gt 780
http://www.youtube.com/watch?v=tseolD3cE7A&feature=youtube_gd...

Permalänk
Medlem

Den såg mycket trevligare ut än föregångarna Stilrenare!

Nån som har koll på releasedatum?

Stör mig dock på videon ser det ut som bakgrundsbelysningen är defekt på vänster sida av tangentbordet kan vara en synvilla dock

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MasteraCe:

Den såg mycket trevligare ut än föregångarna Stilrenare!

Nån som har koll på releasedatum?

Stör mig dock på videon ser det ut som bakgrundsbelysningen är defekt på vänster sida av tangentbordet kan vara en synvilla dock

Andra kvartalet på 780....

Permalänk
Inaktiv

GT 680 kommer kosta 1500 Dollar...

Permalänk
Medlem

13 000-14 000 för den prestandan är väl inte illa va?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av roundhat:

13 000-14 000 för den prestandan är väl inte illa va?

Kommer nog kosta 15000 och i5 modellen 12000... Men nu går dem andra ner i pris!