Permalänk
Hedersmedlem

Dags att uppdatera annonseringen lite kanske, 5830 verkar ni ju inte ha kvar

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Tjena Inet!

Ang denna dator:
http://www.inet.se/artikel/1517098/inet-taurus-hardcore-gamer...

Vad är det i den egentligen? Specifikationerna säger helt annat mot rubriken, är jävligt stor skillnad på en i5 + gtx470 mot en i7 + GTX570. Desutom står det bara i5/i7, VAD för i7 är det?

Den ena specifikationen är rätt prisvärd faktiskt, men om det är i5 är den ju väldigt dyr.

Permalänk

Såg att ni tagit bort Creative HS-980 Fatal1ty MKII lurarna, synd, ni hade ju grymt pris på dem.

Men kommer ni att få in Corsairs analoga headset?
http://www.corsair.com/audio/gaming-headsets/gaming-audio-ser...

Permalänk
Medlem

Saknar någon sorts av reklam(Rea) på inets sidor. Även om inet.se är ett bättre val.

Köpte ett HAF 932 och ett Corsair 750TX på Komplett för ca 2-3 månader sedan på deras rea som dom brukar ha(direkt när man kommer in på sidan, så finns det en massa produkter som dom har märkt te.x -17%)

Köpte då själva chassit för 899:- och nätaggregatet för 899:- fick ju betala för att hämta ut allt också men det var under hundringen.

Nu kostar chassit Webbpris: 1 275 kr(på inet). (enligt inet så är dessa chassin beställda från själva leverantören)
Nu har ju HAF X funnits på inet ett tag och säljes för Webbpris: 1 595 kr.

HAF 912 rear komplett ut nu. Har själv köpt ett och är glad att komplett säljer på detta sättet, men är lite sur på inet att dom inte säljer så här.

Inet.se: Webbpris: 729 kr
Komplett.se:Ord. pris 725:- Nu 595:- (18%"rabbat")

Skulle gärna se någons sorts reklam på själva framsidan på inet. Te.x där dom säljer en produkt för bara 1hundra billigare stämplat (5%) precis som komplett har gjort. Gillar Komplett.se's hemsida mer bara på grund av detta.

Sapphire Radeon HD6950 2GB Ord. pris 2.690:-
Nu 2.495:- . även om bara detta är 7% billigare än vanligt, så beställer jag hellre på komplett än på inet eftersom att det är billigare ??

Skulle gärna se inet med den sortens reklam (Vet dock inte om det hade gjort så att ni på inet säljer mer , Emellertid så hade jag köpt mer hos er annars)

Ursäkta ''stavfel''

Mvh
Philip Nilsson (Upskattar ett svar)

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Medlem

Corsair VX 550W 80+ KAMPANJ!
(MER SÅDANT)

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av capolano:

Saknar någon sorts av reklam(Rea) på inets sidor. Även om inet.se är ett bättre val.

Köpte ett HAF 932 och ett Corsair 750TX på Komplett för ca 2-3 månader sedan på deras rea som dom brukar ha(direkt när man kommer in på sidan, så finns det en massa produkter som dom har märkt te.x -17%)

Köpte då själva chassit för 899:- och nätaggregatet för 899:- fick ju betala för att hämta ut allt också men det var under hundringen.

Nu kostar chassit Webbpris: 1 275 kr(på inet). (enligt inet så är dessa chassin beställda från själva leverantören)
Nu har ju HAF X funnits på inet ett tag och säljes för Webbpris: 1 595 kr.

HAF 912 rear komplett ut nu. Har själv köpt ett och är glad att komplett säljer på detta sättet, men är lite sur på inet att dom inte säljer så här.

Inet.se: Webbpris: 729 kr
Komplett.se:Ord. pris 725:- Nu 595:- (18%"rabbat")

Skulle gärna se någons sorts reklam på själva framsidan på inet. Te.x där dom säljer en produkt för bara 1hundra billigare stämplat (5%) precis som komplett har gjort. Gillar Komplett.se's hemsida mer bara på grund av detta.

Sapphire Radeon HD6950 2GB Ord. pris 2.690:-
Nu 2.495:- . även om bara detta är 7% billigare än vanligt, så beställer jag hellre på komplett än på inet eftersom att det är billigare ??

Skulle gärna se inet med den sortens reklam (Vet dock inte om det hade gjort så att ni på inet säljer mer , Emellertid så hade jag köpt mer hos er annars)

Ursäkta ''stavfel''

Mvh
Philip Nilsson (Upskattar ett svar)

Håller med!
Har inte så mycket tid så det skulle vara guld om man kunde gå in på sidan och se alla aktuella erbjudanden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av borz:

Håller med!
Har inte så mycket tid så det skulle vara guld om man kunde gå in på sidan och se alla aktuella erbjudanden...

Hehe jo? , erkänn att du hade köpt chassit på komplett istället för på inet.se eftersom att det var billigare?
det är ju iallafall logiskt. nu säljer inet Corsair VX550W för ett väldigt fint pris(även jag har köpt det) men skulle inte sett produkten om det inte vore för KAMPANJ! på slutet

Corsair VX 550W 80+ KAMPANJ!
Skulle inte vara något svårare att skriva KAMPANJ! , och även sälja det lite billigare som dom nu gör med te.x Corsair VX 550W 80+ KAMPANJ! , XFX Radeon HD5770 1GB KAMPANJ!

Detta är något jag har velat ha mer på inet.se

Skulle bli bättre (tycker jag)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

INET NU ÄR VI 2

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Hej. Nu kommer jag med en potentiellt kalas korkad fråga. Kundvagnslänkarna hur länge ligger dom uppe?

Tills du tar bort din kundvagn antar jag

Permalänk
Medlem

Hejsan!
När tror ni att ni får in denna igen?
http://www.inet.se/artikel/5308665/amd-athlon2-x3-450-3-2ghz

Permalänk
Medlem

Hej Inet och alla Inetare!

När kommer ni ha mellandagsrea? xD för att jag tänkte med lanseringen av Sandy Bridge bygga ett nytt system för 38-40K kr och ville kolla om det finns möjlighet för rabatt

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meisam:

Hej Inet och alla Inetare!

När kommer ni ha mellandagsrea? xD för att jag tänkte med lanseringen av Sandy Bridge bygga ett nytt system för 38-40K kr och ville kolla om det finns möjlighet för rabatt

Mellandagarna är till för att tömma lager av sortiment som håller på att bli utgående och in med nytt, tror knappast Sandy Bridge blir tillgängligt med rabatt.

Vad jag vet så har dem verkliga kampanjer med tanke på hur jag har hållt koll på priserna i deras hemsida med deras kampanjprodukter nu, de andra sneglar med priserna väldigt mycket när mellandagsrean slår till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el30:

Tjena Inet!

Ang denna dator:
http://www.inet.se/artikel/1517098/inet-taurus-hardcore-gamer...

Vad är det i den egentligen? Specifikationerna säger helt annat mot rubriken, är jävligt stor skillnad på en i5 + gtx470 mot en i7 + GTX570. Desutom står det bara i5/i7, VAD för i7 är det?

Den ena specifikationen är rätt prisvärd faktiskt, men om det är i5 är den ju väldigt dyr.

Undrar jag med! Jag beställde denna dator i torsdags, och har fått den skickad, men när jag beställde stod det i7+gtx470+ 6gb ram, nu står det i5+gtx570+ 8gb ram, när man läser på "reklamen" för taurus datorer, så står den ursprungliga specen kvar, alltså i7+gtx470+6gb ram. När man sedan trycker på datorn står det endast i5 och att det nu är i ett gtx570 på rubriken, dock på specen står det 470. Det jag är nyfiken på är ju vad för dator jag får hem.

När jag tittar på min orderstatus så står det hardcore gamer gtx570, men på min bekräftelse på min mail står det hardcore gamer gtx470. Känner mig lite lurad om jag defakto får en i5, även fast jag beställde den med i7, kan det ha blivit ett tryckfel på i5 månne?

MVH

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in den vita versionen av 600T?
http://www.techpowerup.com/live/images/CES_2011/unsorted_027....

Visa signatur

Moderkort: Asus M4A89GTD/USB3 | Processor: AMD Phenom II X4 955 | Grafikkort: XFX Radeon 6870 | Nätaggregat: OCZ Modxstream 600W | Lagring: Hitachi 500GB
iPhone 4 32GB | MacBook Pro 17" (Unibody)
Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Det är en mycket bra fråga som är värd att ställas. Just nu har vi inte satt någon tidsbegränsning för kundvagnarna och kommer utvärdera hur det fungerar om något år. Lagring är billigt idag så förhoppningsvis löser vi att en kundvagnslänk aldrig försvinner.
Mvh / Inet

Skrivet av nfskillen:

Tills du tar bort din kundvagn antar jag

Okej tack för svaren!

Nu vet jag inte om någon redan har frågat detta. Men såhär innan den stundande Sandy Bridge lanseringen undrar jag om ni ska ta in AMD:s nya Fusion moderkort? Och i så fall vilka modeller ni har tänkt att ta in? Och även när dessa kan tänkas komma i lager.

Sen hade det varit trevligt om ni kanske hade kunnat ta in ett bredare utbud av mini-ITX och mATX chassin.

Nu gapar jag efter mycket här men man vill helst göra alla inköp hos den bästa datorbutiken i Sverige!

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Internt Serverfel när jag ska beställa med postförskott.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Tjenare!
Fundera på att köpa ett Sparkle GTX460 1GB OC från er, men är det blå PCB på det kortet?

Permalänk

Älskade Inet. Ni är ju helt fantastiska.
00:01 hade ni uppdaterat eran sida med Sandy Bridge + Moderkort.

Snacka om service.

EDIT: Upptäckte ett litet fel under Intel Core i7 2600K 3,4GHz där står det: Upplåst överklocksvänlig variant av splitter nya Core i5 2600K Om det kunde ändras till till i7 vore det perfekt

Permalänk
Inet

Intel Sandy Bridge släppt! Vi har både processorer och moderkort i lager till kampanjpriser!

http://www.inet.se/kampanj/msi-sandy-bridge/
http://www.inet.se/kategori/631/socket-1155/3/intel
http://www.inet.se/kategori/632/socket-1155

Trevlig helg!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Tjenare Inet!

Jag har ett väldigt jobbigt dilemma. Det är så att min dator har varit trasig/ knasig i nästan två års tid nu. När felen uppstod så trodde jag att det var grafikkortet så efter massor med lokala felsökningar utan vidare hjälp, vissa sa att det inte var något fel. Men crashar datorn och det blir massor med knasiga färger och datorn sen inte går att starta på några dagar så är det fel. Vissa sa dock att det var grafikkortet så jag skickade in det till er utan resultat. Så gick det en tid, jag var så trött på dumma datorn som man har lagt massor med pengar på. Tillslut så forskade jag vidare och det var ju självfallet grafikkortet men samma visa igen. Så då började jag tänka på moderkortet och lämnade in det till netonnet där jag köpt allt förutom grafikkortet eftersom jag inte visste vad inet var Då fick jag pengar tillbaka antagligen för att dom inte orkade felsöka moderkortet. Men iallafall så köpte jag nytt moderkort och processor (bytte till AMD). Datorn funkade fortfarande inte så jag lämnade in hela datorn till netonnet och dom testade med ett annat grafikkort och allting funkade perfekt. Så nu är jag trött på allt skick hit och dit och väntetiden, nu vill jag ha en fungerande dator Det är förövrigt ett Ati 4870x2 vi har att göra med Förövrigt så tycker jag att Inet är en väldigt bra affär och jag hoppas att vi löser det här!

/ Martin

Visa signatur

Antec 1200 | Asus Crosshair IV Formula | Phenom II x6 1055t | 4gb Kingston 1333 Mhz | Gigabyte 4870X2 2Gb | Cooler Master 1000W | LG HD/DVD- Blue Ray | Logitech G5 | Hiper | Steelseries S&S | 640 Gb

I got Rytmus!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av inet.se:

Intel Sandy Bridge släppt! Vi har både processorer och moderkort i lager till kampanjpriser!

http://www.inet.se/kampanj/msi-sandy-bridge/
http://www.inet.se/kategori/631/socket-1155/3/intel
http://www.inet.se/kategori/632/socket-1155

Trevlig helg!

Trevligt, god natt!

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

En sak som irriterar mig väldigt sedan ni aktiverade länkning till kundvagnar är att det inte går att spara över sin kundvagn.

Jag brukar ha ett par olika byggen igång hos er som jag uppdaterar och fixar med så att jag har färdiga paket att tipsa om, och för att det är roligt.
Men nu när jag uppdaterar ett paket måste jag spara det som en ny kundvagn och det blir väldigt många onödiga klick och det är mycket irriterande om jag håller på och jämför 2-3 olika dator med varandra.

Jag saknar hur det funkade på det gamla sättet.

Permalänk
Medlem

Hej på den som läser.

Min fråga jag har bbeställt ett par st

SCYTHE GENTLE TYPHOON 120MM FAN 1850RPM

och jag undrar när dom kommer in hos er så ni kan skicka dom

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem

Vill bara ge er på inet lite beröm beställt ett par gånger de senaste veckorna till familj, mig själv och vänner. Beställningarna lagda dag 1, packat och klart inom kort och anlänt till mig dagen efter alla gånger. Dessutom så är eran redigera order nästintill onödig då man nästintill direkt får ett SMS, "din order packas". Blev tvungen att ringa er en gång och ni svarar inom någon minut.

awesome.

Kanske upptäckte en liten bugg dock:
Inlogget: Mitt person nummer
Fakturan: En bekants personnummer

Leveransadress står som:En bekant - Då detta var tvunget när man valde faktura.

I mailet står sedan Leveransadress: En bekant
Faktureringsadress: Mig
Trots detta stod fakturan i "Bekants" namn

Antingen så är faktureringsadressen min pga att jag får den på mailen eller så är det något i ert system som kör ihop sig beror lite på vad syftet är.

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.inet.se/artikel/1901998/asrock-p67-pro3

"CrossFire Ja, Quad CrossFireX, 3-Way CrossFireX och CrossFireX
SLI Ja, Quad SLI och SLI"

Hmm, aningen optimistiskt kanske.

Visa signatur

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

jahapp, då var alla ASUS korten slutsålda då..(1155) endast fyra timmar efter det släpptes.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Entusiast

Någon som vet om det låga priset kommer stanna eller om det bara är tillfälligt?

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3ffectiv3:

Maila Inet istället!

service@inet.se
order@inet.se

Citat från förstasidan:

"Vore väldigt tacksamma om ni kan undvika specifika frågor gällande produkter, beställningar, serviceärenden eller liknande i forumet, kontakta då istället vår kundtjänst direkt för bäst och snabbast möjliga svar."

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Hur länge kör ni kampanjpriser på msi korten för sandy bridge?

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

jahapp, då var alla ASUS korten slutsålda då..(1155) endast fyra timmar efter det släpptes.

Crap, kom precis hem och var glad att skulle kunna beställa Asus mobo (1155) ... men tyvär slut
eller så har det inte alls kommit.

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64