Permalänk

Rådfråga om chassi

Hej!

Jag tänkte köpa en ny dator och har funderat länge på ett chassi.

Jag tänkte köpa en In-Win Dragon Slayer Micro Tower.

Men frågan är jag skulle vilja försöka proppa in 2st 570or i den. Tror ni att det skulle funka eller är dem förstora?

Jag vet att det är ett litet chassi men såg på en bild att det hade två stycken 5850or i den eller något liknande därför blev jag lite intresserad.

Visa signatur

In the beginning the universe was created.

This has made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adam

Permalänk
Medlem

5850 eller något. vad jag vet så ser ju nästan 5770 5870 5760 å de flesta i 5 serien ut? :S
iaf som "original" :S

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk

Vad menar du, att de ser likadana ut eller?

Visa signatur

In the beginning the universe was created.

This has made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adam

Permalänk
Medlem

Enligt hemsidan för Dragon slayer http://www.inwin-style.com/website/pd/pd_detail.php?iw_lanid=0&iw_name_id=465&iw_pd_id=13#, skall den ha stöd för "2 full-length (32cm/12.6”) VGA cards". Jag hade personligen kollat med försäljaren av chassit för att vara på den säkra sidan, och för att få det lämpligaste moderkortet för uppgiften.
Lycka till!

Permalänk

Tackar!

Ska kolla upp det, det enda jag var rädd för är om man skaffar chassit sen slår det nedre kortet i hårddiskhållaren.

Men jag ska kolla upp det som du säger!

Visa signatur

In the beginning the universe was created.

This has made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adam