Permalänk
Medlem
Skrivet av BlackDistortioN:

Jag är 15 snart 16

Jamen, grattis i förskott då hehehe. En liten -93a då alltså ^^

Permalänk
Medlem

Ne jag är en 95a

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Hur är det med svensk cola, är väll inte korn sirap i dem?

Jag har för mig det. Det är mycket mer tillsatser i den svenska varianten

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Sånt här gillar vi!

Tycker dock CocaCola Cherry kunde fått lite högre betyg
De har ett par av sorterna på Citycross har jag sätt, blir till att prova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Sånt här gillar vi!

Tycker dock CocaCola Cherry kunde fått lite högre betyg
De har ett par av sorterna på Citycross har jag sätt, blir till att prova.

Smaken är som baken! Men det är vad jag personligen tycker. Men en 3a är ju ungefär god. En 1a är ju odrickbar. 4a jävligt god och 5a underbar! Ska nog skriva ditt det Tack för tipset ^^ typ

Visa signatur

Permalänk

Det kommer! Spring förfullt framåt och tillbaka och tvättar burkarna och tar bilder. Det kommer fler upp hela tiden och sen tillslut kommer helheten!

Smaken är som baken! Konstigt att Mtn dew in finns där :s

de finns massa på coop vid a6 med bla mtn dew

Permalänk
Medlem
Skrivet av järnnäsan:

de finns massa på coop vid a6 med bla mtn dew

Gött!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Mountain dew *dregglar* och sneglar bort mot min 1,5L flaska med MTDew Här i finland finns MTDew i alla butiker köper 1,5L varje helg

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Avstängd

Fin samling och fint galleri =D 5p! Tycker dock Mountain Dew smakar Sk*t, hatar sprite med.

Coca cola
Vanilla Coke
Wild Dragon

Är fan grymma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Mountain dew *dregglar* och sneglar bort mot min 1,5L flaska med MTDew Här i finland finns MTDew i alla butiker köper 1,5L varje helg

Jag vet! Mina kusiner bor där och dom köper massor!

Skrivet av chainzaw:

Fin samling och fint galleri =D 5p! Tycker dock Mountain Dew smakar Sk*t, hatar sprite med.

Coca cola
Vanilla Coke
Wild Dragon

Är fan grymma

Wild Dragon? Var finns den? Smaken är som baken, men jag personligen gillar mtn dew ^^

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Wild Dragon? Var finns den? Smaken är som baken, men jag personligen gillar mtn dew ^^

Haha, kan jag förstå alla ungdomar i Finland dricker nästan MTDew xD

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Haha, kan jag förstå alla ungdomar i Finland dricker nästan MTDew xD

Jag vet Märkte det med, men inte konstigt med tanke på att den är väldigt god!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Jag vet Märkte det med, men inte konstigt med tanke på att den är väldigt god!

God? Nej nej nej, Drycken är ju fan helig!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

God? Nej nej nej, Drycken är ju fan helig!!!

Kan inte komma på en bättre förklaring!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att du inte åkte hela vägen över pölen enbart för att dricka läsk, för isf hade du hittat 90% av det du postat på ICA Maxi...

Om du inte redan har testat det kan jag rekommendera Boylands Orange Cream, löjligt god!

EDIT:
När man ändå är på ämnet så kika in den här videon, hit lär jag vallfärda någon gång:

http://www.wimp.com/sodaflavors/

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem

Boylan suger cane cola: Bästa colan någonsin.
Har vart ett otroligt lojalt fan av coca-cola så länge jag kan minnas, men boylan's cola är på en helt annan nivå. Drack min första sådär lagom kyld och sakta och efter det har coca-cola mest smakat socker och kolsyra.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Boylan suger cane cola: Bästa colan någonsin.
Har vart ett otroligt lojalt fan av coca-cola så länge jag kan minnas, men boylan's cola är på en helt annan nivå. Drack min första sådär lagom kyld och sakta och efter det har coca-cola mest smakat socker och kolsyra.

Måste hålla med, det är stor skillnad mellan tillsatser och inte. Och sen är det glas burkarna som behåller smaken mycket bättre. Men är fortafarande ett stort fan av Coca Cola, men tycker att den börjar smaka mindre och mindre hela tiden, eftersmaken börjar försvinna. Kolla gärna in videon som Bunz länkade, väldigt intressant!

Skrivet av Bunz:

Jag hoppas att du inte åkte hela vägen över pölen enbart för att dricka läsk, för isf hade du hittat 90% av det du postat på ICA Maxi...

Om du inte redan har testat det kan jag rekommendera Boylands Orange Cream, löjligt god!

EDIT:
När man ändå är på ämnet så kika in den här videon, hit lär jag vallfärda någon gång:

http://www.wimp.com/sodaflavors/

Åhh, tackar för du länkade videon! Nu vet man vart nästa resemål ska sättas!

Visa signatur

Permalänk

Finns ju att beställa massa amerikans dricka på Discshop.se http://www.discshop.se/kiosk/american_soda/PG83
ca 155 kr för 12 st! vet inte om det är värt det men men

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Avstängd

Vet inte om den finns ngn annanstans men jag har lokaliserat den på hemmakväll i Norrtälje stad

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Vet inte om den finns ngn annanstans men jag har lokaliserat den på hemmakväll i Norrtälje stad

Lite långt borta bara :/
Men ska kolla in närmaste hemmakväll!

Skrivet av Evilmonkey:

Finns ju att beställa massa amerikans dricka på Discshop.se http://www.discshop.se/kiosk/american_soda/PG83
ca 155 kr för 12 st! vet inte om det är värt det men men

Hittade bara 2st nya där Skulle inte kunna tänka mig att betalla 150kr för någon läsk jag inte vet om den är god eller inte ^^ Men tack för tipset!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Dr pepper smakar mandel, inte cherry.
Grape är druvor inte grapefrukt.

Permalänk
Medlem

http://www.roligaprylar.se/Energidryck/
där finns det massor utav läsk sorter man inte vanligtvis brukar hitta på Konsum

Permalänk
Medlem
Skrivet av 91fisher:

http://www.roligaprylar.se/Energidryck/
där finns det massor utav läsk sorter man inte vanligtvis brukar hitta på Konsum

Det var mer energidrycker Som jag inte är något stort fan av, men coola burkar Tack för tipset!

Skrivet av Fryk:

Dr pepper smakar mandel, inte cherry.
Grape är druvor inte grapefrukt.

Oj skrev visst lite fel där, tackar! Kom ihåg att detta är enligt mig. Drack en Dr Pepper precis innan jag skrev detta för var lite osäker på den, men smaken är som baken!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj skrev visst lite fel där, tackar! Kom ihåg att detta är enligt mig. Drack en Dr Pepper precis innan jag skrev detta för var lite osäker på den, men smaken är som baken!

Bra test, synd att det är så svårt att få tag på dom i vissa städer, får åka en bit.
Man skulle haft soda pop store i sverige.
http://sodapopstop.com/store/shop.asp?mid=119

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fryk:

Bra test, synd att det är så svårt att få tag på dom i vissa städer, får åka en bit.
Man skulle haft soda pop store i sverige.
http://sodapopstop.com/store/shop.asp?mid=119

Jaa, det skulle man vilja ha! Jaa, bor själv ute på landet så det blir en bit för hitta där som har det :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mountain Dew är sjukt gott, sitter själv i staterna och skulle byta ut Sprite/7Up emot MD vilken dag som helst!

Cherry punch provade jag först för några dagar sedan, lite sliskig men en riktigt kall sådan på en varm sommardag skulle nog sitta fint.

Ett tips är Snapple, pink lemonade!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ridder:

Mountain Dew är sjukt gott, sitter själv i staterna och skulle byta ut Sprite/7Up emot MD vilken dag som helst!

Cherry punch provade jag först för några dagar sedan, lite sliskig men en riktigt kall sådan på en varm sommardag skulle nog sitta fint.

Ett tips är Snapple, pink lemonade!

Ahh, inget dåligt land du sitter i! Men tyvärr impoterar sverigie för lite enligt mig :/

Visa signatur

Permalänk

Sweclockers är ett dator/hårdvaru/teknik -forum

Bara för att någon lägger upp en enstaka bild på sin burksamling så betyder ju inte det att du ska komma och göra ett helt galleri om det.

Trots att du säkert lagt ner några timmar på det här albumet så tycker jag inte det passar på sweclockers iallafall.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fragdeath:

Bara för att någon lägger upp en enstaka bild på sin burksamling så betyder ju inte det att du ska komma och göra ett helt galleri om det.

Trots att du säkert lagt ner några timmar på det här albumet så tycker jag inte det passar på sweclockers iallafall.

Joo, jag vet att det är lite offtopic men liksom alla sweclockers så dricks det rättså mycket läsk? Tänkte det skulle kunna vara kul att få in något lite mer annorlunda, jag tycker inte att den gjorde något ont där. Och om du kollar in kringutrusting finns det många saker som är offtopic. Förlåt om detta stör dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fragdeath:

Ingen förutom du har kommenterat att galleriet inte platsar här. Jag tycker det platsar mycket väl då drickor hör hemma i datorvärlden.

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS ROG Astral RTX 5090
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||