Permalänk

Tre bokstäver är förkortningen till ett magiskt spel, GTA. Det första spelet är lungt bäst!

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

Spel som jag har lirat mycket.

RTS MP - Total Annihilation
Klart bästa multiplayer RTS liret någonsin, slår starcraft! Har mycket mer strategi.

FPS SP - Doom / Max Payne
Doom is still going strong... fast Max Payne är nyare och lite fräshare

FPS MP - Quake3
Fint röj, välbalanserat

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

.:PSX/PS2:.
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
Metal Gear Solid
Final Fantasy 7/9/10 (Dom 3 äger)
Silent Hill2
Castlevania: Symphony of The Night

.:PC:.
Fallout 1/2/Tactics
NOLF 1/2 (2an kommer äga)
Jedi Knight 2: Jedi outcast
Diablo II
Aracnum

.:GBA:.
Castlevania: Harmony od Dissonance
Castlevania: Cirlce of The Moon
Golden Sun

.:Bästa RTS-Spel:.
Command & conquer (Alla)

.:Sämsta RTS-Spel:.
Blizzard alla RTS spel
------------------
Måste bara säja att MGS2 äger..spelade det första gången 13timmar i sträck och klarade det då
Kunde inte slita mig ifrån det!

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Counter-Strike... Behövs det någon motivering ??
Svar: -NEJ !!!

Visa signatur

Rädda skogen, skjut en bäver!

Permalänk
Medlem

det är fjortisvarning på CS...samma sak som Lunar... ^^

Permalänk
Medlem

HAHA fan va kung Falcon!!!!

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

PC; Fallout 2, Counter strike, UFO, Doom2, Quake1 mulitplayer.

Amiga; Supercars 2, Moonstone, Defender of the crown, Lisenece to kill.

Nes; Punchout, mario 3.

Snes; Supermariocart, Zelda 3, Romance of the trhree kingdoms 3.

PS; Tekken3.

PS2; GTA3.

C64; California games och Outrun.

Permalänk
Medlem

The Dig.

Permalänk
Medlem

Transport Tycoon Deluxe - Det spel jag lagt ner flest spel-timmar på.
FF7 - Det spel jag varvat flest gånger
Mina favorit-spel måste helt enkelt varit de jag spelat mest, eller?
Så då fick det bli TTDX och FF7 eftersom jag fortfarande spelar dem ibland.
Andra kandidater:
StarCraft - Spelade det som satan en gång i tiden, b.net över modem, bra stats
Diablo II - Spelat det ganska mycket, mest SP och LAN
Quake - Oj vad vi spelade det förr, TF SuperHero och Demontag
Quake 3 - Inte lika mycket som 1:an men endå en hel del tid slösad där med.
Settlers 2 - Varvat många gånger
Nyare spel än så vågar jag inte uttala mig om då jag inte vet om jag kommer att fortsätta spela dem om X antal år.

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk

Carmageddon är ett jävla kul spel Iaf den banan som man blir jagad av en stor fet Dumper, det va så otroligt nerverande när man såg den fade:a fram genom dimman i 200 i rikting rakt mot en

Visa signatur

Töjjbonegjoo

Permalänk
Medlem

UT 2k3
UT
Unreal (SP)
Deus Ex
Serious Sam (Humor)
HaLF-LIFE (SP, Vilken känsla, bra fysik)
GTA (hela serien. Skitkul att leka bort polisen totalt)
Resident Evil (dodge move i 3:an är helt enkelt underbart)
Jedi Outcast (Ljussabel-dueller, springa på väggar, YEAH!!!)

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Hedersmedlem

Det absolut bästa (som jag tycker) är helt klart aq2. En grym känsla i det spelet!

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Verkar som om många har missat deus ex.... Sååååå bra spel, klimax på den storyn !

Permalänk
Medlem

Gillar många spel men i olika genrer,

Mitt favo spel just nu måste vara Battlefield 1942. I mitt tycke det första äkta team play spelet, riktigt kul när alla i laget samarbetar. Ett stort plus att det finns många fordon, kul att flyga

Mitt favo spel gennom tiderna är Champion Manager. När jag först fick syn på CM2 då va det bara wow, det här är ju coolt! Sen när CM3 kom då blev det ju ännu roliga, har spelat det i många år nu och kommer någ fortsätta att spela det när CM4 kommer snart, kan knappt vänta

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denniz PoP
Favoriten just nu är nog soldat. Mäkta roligt spel!

Men bästa spelet någonsin är lätt action quake 2 (aq2). Jag har spelat det från och till (lätt mest till) ända sedan det kom. Brukar lira minst 30 min - 2 h varje dag på internet + på nästan alla raster / luncher i skolan. Det går bara inte att tröttna på spelet.

kan man anant än o hålla med?? Aq2 äger nog tyvärr alla spel som släppts.. det är så jävla roligt..
spelat ett tag nu... o kommer garanterat att fortsätta

www.aq2dreamhack.tk <<aq2 på dreamhack (om vi får turneringen)
www.maamas.tk << aq2 klan som gärna spelar

Visa signatur

alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan

Permalänk
Medlem

beställde detta för några dagar sen, fick det igår. Fan så kul!!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=2576

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk

det där med Gordon Freeman

Permalänk
Medlem

"Favvospel" Just nu!

1. Counter-Strike 1.5/1.6 (Det är inte enformigt. Tex alla härliga klanmatcher, med lag känslan och alla snygga frags.) ||Multiplayer||

2. Warcraft 3 TFT (Mycket bra, snyggt, underhållande strategispel.) ||Multiplayer||

"Favvospel" Som jag inte spelar så mycket längre men som är helt enkelt BÄST!

1. Final Fantasy Nästan ALLA! Speciellt 7 & 9:an (Underbar story, underbar musik. Man dras verkligen in i spelet, SÅ härligt!) ||PS||

2. Harvest Moon (Alla Harvest Moon spel är väldigt roliga, mkt härligt spel.) ||PS, SNES kommand GC||

3. Tony Hawk 2 (Bästa Tony Hawks som någonsin gjorts, banorna och musik är så jävla skönt!)

4. Zelda Ocarina Of Time & The Wind Waker (Mkt välgjorda och härliga spel! Miljöerna och musiken och känslan i spelet är så härligt.)

Det var allt från mig... Har fler men orkar inte skriva... Favvospelen som jag inte spelar så mkt är inte i ordning efter vad ja tycker om dom! MVH SNirkk

Visa signatur

|| Athlon 64 3200+ || Asus K8N-E Deluxe || 2x512 Corsair PC3200 || Hercules 3D Prophet 9800PRO || 120GB Maxtor ||

Permalänk
Medlem

1. Morrowind
2. StarCraft/BroodWar
3. Half-Life (icke CS!)
4. Heroes of Might and Magic III
5. Wheel of Time

(Obs. spelar endast StarCraft av dessa för närvarande, men samliga är så gudomliga att min ungdom skulle känts tom utan dem!)

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

MORROWIND!!! bra story! massor av quests! Stor yta att springa runt på. Mycket att göra. både 3:dje första persons persspektiv. bra grafik. och massa mer

om man ska se till konsol så kanske zelda OoT alla andra zelda spelen och final fantasy spelen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag orkade inte läsa alla inlägg men vill komentera det första! moh verkligt? eeh menade du allvar? jotack det är mycket verklighetstroget att man infiltrera en ubåtsstation tar an hela den divisonen ensam spränger båtarna och sticker därifrån, kills ca 250..... jo tack det är verkligt

men nu till mina favoriter.
jag kan nog inte göra en top 10 men några spel som jag minns som otroligt bra och som jag älskar gamla och nya. spelen är till pc/ps/ps2/xbox/gc.

tenchu 1&2 (3 suger) syphon filter 1&2 (3 suger) metal gear solid 1&2, gta3, gta vice city, vietcong, call of duty, hidden and dangerous 2, warcraft 2&3, starcraft, stronghold,
age of empires 2, halo, resident evil 1 code veronica och zero, gran turismo, need for speed underground, driver 1&2, jag ahr säkert missat minst 5st men det får duga.

kan också tilläga att jag hade väldigt kul när jag vid ca 7 års ålder spelade igenom shadow warrior (fps spel) tillsammans med pappa. vi använde os av co-op på ett speciellt sett nämligen att han stryde gubben och siktet medans jag ducka sköt och hoppade fattar inte hur vi klarade alla 24 banorna... man har ju provat att göra så på lan med typ cs, en styr mus en tangentbord.