Starcraft 2 Guest pass

Permalänk
Avstängd

Starcraft 2 Guest pass

Hejsan!

Jag ska börja med Starcraft 2, men vill först veta hur det är och spela det.
Demot funkar inte att ladda ner.

Så jag undrar snällt om någon har en/två guest pass key att ge mig? hade uppskattat det väldigt mycket!

/Viktoria!

Permalänk

Har tyvärr inga kvar :(, hoppas du får tag i ett! Tror många tjejer skulle tycka det var roligt att spela StarCraft 2 om de bara gav det en chans! Lycka till och ge inte upp vid dina första motgångar!

Permalänk
Medlem

Har tyvärr inga heller. Men kolla om du har någon polare som har spelet. Då kan du spela "som guest" med deras account. Funkar det med.

Hade du inte sagt att demot buggade för dig hade ja sagt till dig att testa det.

Ja skulle dock försöka ladda ner den lite till, trixxa o joxxa med demot.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikkevikz93:

Hejsan!

Jag ska börja med Starcraft 2, men vill först veta hur det är och spela det.
Demot funkar inte att ladda ner.

Så jag undrar snällt om någon har en/två guest pass key att ge mig? hade uppskattat det väldigt mycket!

/Viktoria!

kolla din inkorg :]

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk
Medlem

Vilket troll.

Detta är självklart en kille som gör efterfrågan på Quest passes, kul ni föll för det =D

Eller varför heter du Viktoria i denna tråd och Johanna i din förra tråd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Vilket troll.

Detta är självklart en kille som gör efterfrågan på Quest passes, kul ni föll för det =D

Eller varför heter du Viktoria i denna tråd och Johanna i din förra tråd?

Quest passes? =0

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Vilket troll.

Detta är självklart en kille som gör efterfrågan på Quest passes, kul ni föll för det =D

Eller varför heter du Viktoria i denna tråd och Johanna i din förra tråd?

HAHA skrattade lite när jag läste den andra tråden
LOL
spela tjej för att få gp kanske funkar men hade nog gått om han var sig sj..

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chazzi:

Quest passes? =0

va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chazzi:

Quest passes? =0

lol'd, my bad. Läste att TS hade råkat skriva "quest passes" i sin föregående tråd där han uppgav sitt namn som Johanna så per automatik så råkade jag skriva "Quest passes".

Ska självklart vara guest.

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Vilket troll.

Detta är självklart en kille som gör efterfrågan på Quest passes, kul ni föll för det =D

Eller varför heter du Viktoria i denna tråd och Johanna i din förra tråd?

Hahahaha ja det där var ju rätt rolig info =P
Jag skulle personligen aldrig ge bort mina "guest passes" eller "Beta nycklar" till folk jag inte känner, oavsett om det är killar eller tjejer. Så därför har jag ganska mycket av sådant material liggande då inte många jag umgås med lirar så mycket.

Visa signatur

Dator: Duglig. Padda: Asus Eee Pad Transformer TF101.
Konsol: PS4. Telefon: Nexus 5.

Citera om ni vill ha svar.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*