Permalänk
Inaktiv

Pccity

Tjena! Beställde Crysis 2 Nano edition från Pc city i januari. Nu när jag går in på deras webbsida så hittar jag den inte... Jag loggar in och kollar mina beställningar... = Inga beställningar. Jag skickade ett mail igår till deras service... inte fått svar än.

Va ska man göra? sitta och tumma mer?

Permalänk
Medlem

Ringa dem kanske.

Permalänk
Inaktiv

Dom har stängt just nu men ändå.
"Skicka ett mail till vår kundtjänst. Vi besvarar dina mail så fort vi kan, inom 48 timmar. För att skicka ett mail använder du formuläret nedan."
Sedan att dom inte skickar ett mail att produkten inte kan levereras och att jag får pengarna tillbaka är ju bra (Y)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon142576:

Dom har stängt just nu men ändå.
"Skicka ett mail till vår kundtjänst. Vi besvarar dina mail så fort vi kan, inom 48 timmar. För att skicka ett mail använder du formuläret nedan."
Sedan att dom inte skickar ett mail att produkten inte kan levereras och att jag får pengarna tillbaka är ju bra (Y)

Fått nåt svar? Fick du nå bekräftelse via mail eller nåt? Man brukar få det.
Om du inte har det så är det möjligt att du kanske bara har för dig att du köpte det men kanske i själva verket bara glömt bort att du inte gjorde det, det har hänt mig Dock så syns det ju också på din banks hemsida om du gjorde några köp det datumet om du minns när det var

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)