Permalänk
Medlem

BF:BC2 | Filmtråden

Tråd där vi kan länka diverse BFBC2 klipp man vill visa upp.
Tror det inte finns en liknande tråd, ifall det finns, länka gärna.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

lite klipp ifrån pub när jag spelar med en irl kompis (:
YouTube - NEEDS MOAR DESU~! - BC2 Montage

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Videon va fan underhållande ^^

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatyrax:

Videon va fan underhållande ^^

haha tackar
Kastade ihop den igår så var orolig att den skulle bli ogillad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

bästa vad ju när ni gjorde c4 waterscooter jumps xD

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Kan väll visa min ganska (väldigt) korta. Var bara ett quality test men ändå
YouTube - Battlefield Bad Company 2 Quality test

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Gjorde en film för ett tag sen när jag pysslade lite med vegas faktiskt.
YouTube - Panga På - Bad Company 2

Permalänk
Skrivet av 1guy:

lite klipp ifrån pub när jag spelar med en irl kompis (:
YouTube - NEEDS MOAR DESU~! - BC2 Montage

Ganska skönt montage bortsett från att ni fick mig att inse hur dålig jag är på spelet! Nästan pinsamt.. Får nöja mig med att jag glädjer de som dödar mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PanicOutPut:

Ganska skönt montage bortsett från att ni fick mig att inse hur dålig jag är på spelet! Nästan pinsamt.. Får nöja mig med att jag glädjer de som dödar mig!

haha jag skämmer ut mig själv genom att ragea ibland.
spelade just en Conquest och hade 49-11 (samt hade tagit de få flaggor vi lyckats få) medans tvåan i laget hade 2000 pts mindre och bra mycket mindre kills.

då blev jag lack.

borde jag inte bli, alla spelar ju på sin bästa nivå.
tror däremot inte det har så mycket med aim att göra, det har mer med "game iq" att göra.
du får mer kills om du rushar hela tiden, försök bara rusha smart.
spela engi på maps där folk hänger i fönster, du kan spränga bort dom då, osv.

blev ingen fraps nu för vissa servrar så får jag sjukt dålig framerate med fraps, även om den ligger på stadiga 120 (kör vsync) med fraps av.

så mååånga saker kommer inte med, fick fasen 7 pers med en RPG på SOFTCORE i förrgår

Skrivet av SkorutansteN:

Gjorde en film för ett tag sen när jag pysslade lite med vegas faktiskt.
YouTube - Panga På - Bad Company 2

skulle vara "bättre" ifall det var lite mer extraordinära kills, alternativt spree's.
men det var välgjort

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av 1guy:

haha jag skämmer ut mig själv genom att ragea ibland.
spelade just en Conquest och hade 49-11 (samt hade tagit de få flaggor vi lyckats få) medans tvåan i laget hade 2000 pts mindre och bra mycket mindre kills.

då blev jag lack.

borde jag inte bli, alla spelar ju på sin bästa nivå.
tror däremot inte det har så mycket med aim att göra, det har mer med "game iq" att göra.
spela engi på maps där folk hänger i fönster, du kan spränga bort dom då, osv.

blev ingen fraps nu för vissa servrar så får jag sjukt dålig framerate med fraps, även om den ligger på stadiga 120 (kör vsync) med fraps av.

så mååånga saker kommer inte med, fick fasen 7 pers med en RPG på SOFTCORE i förrgår

Haha, tur att inte jag var med då! Tror jag är en ganska medelbra spelare, har väldigt svårt att bli bra i något spel. Men det beror väl mest på att jag bara spelar för att det är kul och inte heller varje dag (pga vi tappar synken på ADSL alldeles för ofta ibland, och oftast när man ska göra något roligt vilket innebär att man blir lite smått irriterad och stänger av spelet ).

Jag tycker att det är oftast går bäst när man kommer i en grupp utan recon eftersom många av dem spelar enligt "sitta långt borta och vila"-principen, vilket gör att man aldrig kommer in direkt i striden. Spelet tappar hela tempot då tyvärr. Sen hjälper det med om gruppen håller ihop. Lätt att få poäng och mycket lättare att överleva.

Och så känns det väldigt ofta som att motståndarna allt för ofta flankerar ens lag. Och även att laget satsar på att försvara helt fel saker och ställen.

Jag börjar komma igång med spelet mer och mer, så för eller senare blir det väl riktigt kul!

Menar du med ett skott? Isf säger jag bara, awesome!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PanicOutPut:

Haha, tur att inte jag var med då! Tror jag är en ganska medelbra spelare, har väldigt svårt att bli bra i något spel. Men det beror väl mest på att jag bara spelar för att det är kul och inte heller varje dag (pga vi tappar synken på ADSL alldeles för ofta ibland, och oftast när man ska göra något roligt vilket innebär att man blir lite smått irriterad och stänger av spelet ).

Jag tycker att det är oftast går bäst när man kommer i en grupp utan recon eftersom många av dem spelar enligt "sitta långt borta och vila"-principen, vilket gör att man aldrig kommer in direkt i striden. Spelet tappar hela tempot då tyvärr. Sen hjälper det med om gruppen håller ihop. Lätt att få poäng och mycket lättare att överleva.

Och så känns det väldigt ofta som att motståndarna allt för ofta flankerar ens lag. Och även att laget satsar på att försvara helt fel saker och ställen.

Jag börjar komma igång med spelet mer och mer, så för eller senare blir det väl riktigt kul!

Menar du med ett skott? Isf säger jag bara, awesome!

heh vi kan lira någon gång så kan jag visa dig hur jag kör för att få mkt pts osv.
handlar som sagt nästan helt om att rusha.

99% av tiden jag spelar är det endast med min IRL jakobiwee, och då är vi bara 2 i en squad, och vi brukar klara av rushningar bra ändå.

adda mig, heter "1guy"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

YouTube - BC2 1guy @ random helicrash

Håller på att göra ett helikopter montage.
dessvärre laggar det på somliga servrar (inte alla, wtf?) så det går inte att recca allt, man måste ha lite "tur".

fick en fin 24man MI24 HIND (stal den som anfallare, hehe) men den kom självklart inte på rec, trist.

Här är iaf ett klipp vi fick från samma match, vi stal HIND'en som spawnade efter denna.
Planen var att tracea den ifrån Blackhawk och sedan skjuta ner den, blev ju inte precis det som hände.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av 1guy:

heh vi kan lira någon gång så kan jag visa dig hur jag kör för att få mkt pts osv.
handlar som sagt nästan helt om att rusha.

99% av tiden jag spelar är det endast med min IRL jakobiwee, och då är vi bara 2 i en squad, och vi brukar klara av rushningar bra ändå.

adda mig, heter "1guy"

Jag addar så snart jag kommer in då! Ska bara öva upp mig lite igen då jag knappt spelat på en månad..

Permalänk
Skrivet av 1guy:

alla spelar ju på sin bästa nivå.

Mycket bra skrivet, håller med till fullo, "Game IQ" som jag hädanefter kommer kalla det spelar större roll än vad aimet gör i ett FPS, man får bara tänka efter lite efter lite innan man gör något radikalt.

Man ska vara självkritisk, brukar jag säga. Att spela in sig själv och sen kolla igenom inspelningen kan ge väldigt mycket.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fragdeath:

Mycket bra skrivet, håller med till fullo, "Game IQ" som jag hädanefter kommer kalla det spelar större roll än vad aimet gör i ett FPS, man får bara tänka efter lite efter lite innan man gör något radikalt.

Man ska vara självkritisk, brukar jag säga. Att spela in sig själv och sen kolla igenom inspelningen kan ge väldigt mycket.

Precis, ifall man kommer bakom motståndaren spelar det inte så stor roll ifall du har 0.1 sec reflexer, då har man gott om tid på sig att skjuta honom
Hjälper också att ha game iq när det gäller aimet också, jag t.ex kör nästan enbart med UMP, de flesta som spelar (allt utom sniper nu alltså) axlar alltid vapnet (mouse2) innan de skjuter, fast på nära avstånd, alternativt ifall motståndaren redan har sett dig, är det i 9 fall av 10 bättre att skjuta utan att axla vapnet.

Skulle uppskatta att 85% av mina ump frags är hipfire.

Här är en rolig film jag hittade på tuben, underbar grabb som lirar en hel drös matcher ENDAST med repairtool! Jag ska lätt prova samma sak!
YouTube - Battlefield Bad Company 2-Uhaull Repair tool montage

Visa signatur

Permalänk

YouTube - BFBC2 Sniper at Arica Harbour by =DwC= Pinguulol Klippte ihop denna ikväll, lite snabbt för att prova övergång mellan några klipp bara

YouTube - BFBC2 Multiplayer by =DwC= Pinguulol (Battlefield Bad Company 2 PC) En till jag gjorde för länge sen nu, min första

YouTube - BFBC2 Chopper Madness! En film när jag och en polare slaktar med Blackhawk, kolla hans kanal för lite fler BC2 filmer.

Visa signatur

i7 3930k | Rampage IV Gene | 32GB RAM | HD7950 | Silverstone SG10
Retina 15" | Sennheiser RS180 | Audioengine A5+ | Sound Blaster X-Fi HD

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Provade att göra en film lite snabbt. Inspelat vid två tillfällen under veckan. Inget spektakulärt, men några sköna frags finns det.

http://www.youtube.com/watch?v=yE37Cp5pTBQ

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Har skaffat mig ett ordentligt videoredigeringsprogram och frapsat lite mer:
http://www.youtube.com/watch?v=tAbdoOP1YbA&hd=1

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av PanicOutPut:

tänkte samma sak men har slutat spela det nu efter att jag fick mitt konto resetat och att jag inte fick spela på 42 tummaren. fick spela på en 28 tummare med pal upplösning (tjock tv)
ps bor kvar hos mina föräldrar och det är lille brorsans ps3 så jag får inte koppla den till min dator skärm nu får jag nöja mig med mw2 på datorn

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Argh lyckades få 34-8 i stats nyss men min dator är för vek för att spela in

Edit: Om någon vill spela någon gång lägg bara till på friends.Heter Massy in-game också

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1guy:

Precis, ifall man kommer bakom motståndaren spelar det inte så stor roll ifall du har 0.1 sec reflexer, då har man gott om tid på sig att skjuta honom
Hjälper också att ha game iq när det gäller aimet också, jag t.ex kör nästan enbart med UMP, de flesta som spelar (allt utom sniper nu alltså) axlar alltid vapnet (mouse2) innan de skjuter, fast på nära avstånd, alternativt ifall motståndaren redan har sett dig, är det i 9 fall av 10 bättre att skjuta utan att axla vapnet.

Skulle uppskatta att 85% av mina ump frags är hipfire.

Här är en rolig film jag hittade på tuben, underbar grabb som lirar en hel drös matcher ENDAST med repairtool! Jag ska lätt prova samma sak!
YouTube - Battlefield Bad Company 2-Uhaull Repair tool montage

gör det fast med defiblilator har inte sätt det än

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Nästa film får bli en udda vapen film... C4, Skruvdragare och defib

EDIT: Nu har snusReaver som jag brukar lira mest med fått upp sin film:
http://www.youtube.com/watch?v=SOQdsRh4mso

Visa signatur