Permalänk
Medlem

Billiga cdr?

399:-
(319,2:- ex. moms)

Information CD-R 80 min (100 st)
- 32x Spindel
- Kapacitet 700 MB (80min)
- Inget tryck på skivan
- OBS! Endast 3.99 kr per skiva inkl. moms
- OBS! Fabrikat Sony

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Oj, mycket billigt, var köper man?

Permalänk
Medlem

pcfynd i stockholm sorry glömde skriva var.
www.pcfynd.se

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad till lagringsmedia*

Permalänk
Medlem

Köpte en kakburk med 100skivor på elgiganten i sundsvall, kostade 369kr. Har bränt 80-90st och inte en felbränning eller nåt annat skit än så länge!

Visa signatur

Stabilitet är överskattat... En krasch om dan gör kroppen glad!

Permalänk
Medlem
Permalänk

det finns även skivor från inet-data för 50kr/tiopacket 80min/700mb (vanliga fodral) ..har bara haft typ två felbränningar på 30 skivor..duger för mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

www.komplett.se

Dom har 100 pack på spindel 80 min Prostore 32X
Med tryck på ovansidan.
350:-
Funkar kanon i 40X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
det finns även skivor från inet-data för 50kr/tiopacket 80min/700mb (vanliga fodral) ..har bara haft typ två felbränningar på 30 skivor..duger för mig

Enda problemet med dem är att om man säger att man köpt Benq-skivor för bara 5 spänn styck fattar ingen vad man säger (läses högt för att förstås)

Tycker att 5kr/skiva med jewelcase är bättre än 3,99kr/skiva på spindle.

Visa signatur

uin: 6550610

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtEase
Enda problemet med dem är att om man säger att man köpt Benq-skivor för bara 5 spänn styck fattar ingen vad man säger (läses högt för att förstås)

Tycker att 5kr/skiva med jewelcase är bättre än 3,99kr/skiva på spindle.

Fast det tar sån jävla plats att ha 200-300 skivor med fodral i ett cd-ställ! Bättre då att ha en cd-väska för 200 skivor och köpa skivor på spindel. Sen är det ju bra att ha några skivor med fodral oxå

Visa signatur

Stabilitet är överskattat... En krasch om dan gör kroppen glad!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RaWeN

Fast det tar sån jävla plats att ha 200-300 skivor med fodral i ett cd-ställ! Bättre då att ha en cd-väska för 200 skivor och köpa skivor på spindel. Sen är det ju bra att ha några skivor med fodral oxå

Jo det är klart, men det är från person till person, tex. jag kopierar filmer och skriver ut omslag då är det lite mäktigt att ha en hel hylla fylld med skivor ...en smaksak

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=info&p=14811&t=1777&l=...

Prostore 650mb.. 16X .. nån som vet om de är nånting att satsa på om man vill lagra sånt som man gärna sparar ? De var billiga som satan iaf, drygt 2:-/st

Visa signatur