Permalänk
Medlem

gött, fick du nåt leveransbesked?

Permalänk
Medlem

Bara bekräftelse. Men om det står att den ska komma den 4e så borde den väl finnas inne imorrn.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

jag beställer imorgon.... hoppas jag hinner med den... blir en xbox oxå....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grillen
jag beställer imorgon.... hoppas jag hinner med den... blir en xbox oxå....

xboxen har man redan

låter min order på komplett bestå

Visa signatur

Asus p5q pro, q6600, radeon 4870, Twinx pc6400 4gig, 2st seagate 500gig, FSC Amilo 26" wide

Permalänk
Medlem

2995 kr för en 4x DVD±R-brännare är ett mycket bra pris ja. Vill minnas att det var exakt den summan jag gav för min gamla 4x/2x CD-brännare för ett antal år sedan
Men jag är lite tveksam till att JME får in den snart. I all info hittills som jag sett så har det varit november som har varit leveransmånaden. Såvida NEC inte valt att lansera den här först då, för det var ju på NEC Sveriges sida den dök upp först. Hoppas kan man ju alltid även om det låter lite för bra...

Permalänk
Medlem

nu har jag beställt min brännare... passade på att ta ett 50-pack skivor oxå...

får se när den dyker upp... den som väntar på något gott....

Permalänk
Medlem

021114 har JME ändrat datumet till nu...

Permalänk
Medlem

jag såg det.... inte kul, men det stämmer bättre...

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att vänta då.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow