Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muss3:

Splinter Cell pack för 28 eur nu, 4 spel + dlc. Köpte det, om någon vill spela co-op så skicka ett meddelande eller skriv här.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/splintercell.png

Köpte nyss detta , mums! Har väntat på att de skulle bygga ett paket med spelen samlade.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Tyvärr gjorde du nog det, finns 4 DLCs.
Köpte man alla så landade det väl på 12,95€ (4.99 + 4*1.99) medan GOTY kostade 12,50€.

Det fanns ett DLC-pack med alla 4 DLC inkluderade. Det kostade 5.99€ och själva spelet 4.99€ = 10.98€. Vet inte om det var något annat som skiljde GOTY från det jag köpte men whatever. Nu ska jag bara ta mig tid att spela det och alla andra spel jag köpt men inte börjat på. ^^

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av era909:

Det fanns ett DLC-pack med alla 4 DLC inkluderade. Det kostade 5.99€ och själva spelet 4.99€ = 10.98€. Vet inte om det var något annat som skiljde GOTY från det jag köpte men whatever. Nu ska jag bara ta mig tid att spela det och alla andra spel jag köpt men inte börjat på. ^^

Aha, då var det en annan femma

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Båda Max Payne spelen finns nu för en spottstyver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Båda Max Payne spelen finns nu för en spottstyver.

yes, jag skaffa hela paketet i natt, även fast jag köpte max payne för ett bra tag sedan på games for windows market place för 9kr, så har nu båda på steam. kom ihåg att tanka patchen så ni får ljud i max payne 1 i vista/win7.

Permalänk
Skrivet av Dalton Sleeper:

yes, jag skaffa hela paketet i natt, även fast jag köpte max payne för ett bra tag sedan på games for windows market place för 9kr, så har nu båda på steam. kom ihåg att tanka patchen så ni får ljud i max payne 1 i vista/win7.

Tack, jag hade detta problem när jag skulle lira tidigare idag.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dalton Sleeper:

Patchas det inte automatiskt i steam? o_O

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Patchas det inte automatiskt i steam? o_O

Inte om det inte är en officiell patch

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av peo.b:

Jaså...var får man tag i den då?

Permalänk

Nu får man gta, gta II, gta III, gta VC och gta SA alla för endast 7.49€.

Permalänk
Medlem
Skrivet av peo.b:

precis, det är en patch för ljudkonvertering som någon nisse har pulat ihop, googla på det.
jag gillar starkt musiken i max payne 1, den kan man ju inte vara uten

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Jaså...var får man tag i den då?

Typ här: 3drealms
längst ner 1.12 eller liknande... tanka på egen risk!

Permalänk
Medlem

Någon mer som är uppe och väntar? :3
http://www.aperturescience.com/glados@home/

Permalänk
Hedersmedlem

Veckans weekend deal är Metro 2033 för halva priset, vilket blir 88,34 kr med nuvarande växelkurs.

Permalänk
Skrivet av widL:

Veckans weekend deal är Metro 2033 för halva priset, vilket blir 88,34 kr med nuvarande växelkurs.

Inhandlade det just själv:)

Permalänk
Hedersmedlem

ARMA II: -80% -> €5,99

Permalänk
Medlem

Köpte ARMA II. Ser ut som skit grafik på bilderna men jag ska prova nu.

Avinstallerade spelet direkt ^^ Dock kul att man får spel för billigt pris!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Elgot:

Nu till ett helt nytt pris.

Och igen.

Permalänk

Tycker helt klart att ARMA II är ett av de snyggaste spelen som gjorts. Visst, det är inte "300% BLOOM MOTION BLUR UBER HDR", men ibland ser det nästan fotorealistiskt ut.

Permalänk
Medlem

Mount & Blade rea på steam. Complete Pack(Mount & Blade, Mount & Blade Warband och Mount & Blade With Fire & Sword) för 15,99€ blir nog ett köp för min del.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

EA erbjudanden hela veckan :D, DA 1&2 idag.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

DA2 fortfarande ~200kr dyrare än i fysisk butik. Nej, tack.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem
Skrivet av q0rra:

DA2 fortfarande ~200kr dyrare än i fysisk butik. Nej, tack.

Jag köpte mitt DA2 strax efter release från Gamersgate digitalt. Kostade nästan exakt 300SEK då som nu. Vilket fortfarande är nästan 40:- billigare än Steam med rea. Dessutom laddade jag ner det med tre gånger högre hastighet jämfört med andra spel jag köpt på Steam.
http://www.gamersgate.co.uk/DD-DAO2UK/dragon-age-2

Permalänk
Medlem

Kan också nämnas att Dragon Age 2 kostar £22 på brittiska Steam Store, så om någon har vänner med möjlighet att gifta därifrån är det betydligt mer prisvärt.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av q0rra:

Kan också nämnas att Dragon Age 2 kostar £22 på brittiska Steam Store, så om någon har vänner med möjlighet att gifta därifrån är det betydligt mer prisvärt.

Annars kostar det £12,91 på amazon.co.uk. Inklusive frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Tycker helt klart att ARMA II är ett av de snyggaste spelen som gjorts. Visst, det är inte "300% BLOOM MOTION BLUR UBER HDR", men ibland ser det nästan fotorealistiskt ut.

Håller med, tyvärr även ett av de mest krävande och sämst optimerade

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk

Need for Speed är spelet de säljer billigt idag.

Hot pursuit, 50%
Shift, 66%
Undercover, 75%

Visa signatur

Cooler Master HAF932 | Gigabyte GA770T-USB3 | AMD Phenom II X4 3.2 GHz | Zalman Extreme | 1600MHz 12GB Corsair| Gigabyte HD7950 3GB | Corsair TX850M | Fujitsu 26" SL3260 1920x1200 | Windows 10 Pro.

Permalänk

Är NSF Shift nåt att ha?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Anilusion:

Är NSF Shift nåt att ha?

Ja, det tycker jag.
Beror väl på lite vad det är för sorts bilspel du gillar, dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Är NSF Shift nåt att ha?

Varken ettan och tvåan är det. Gillar du simulator köper du bättre spel, gillar du arkad banracing köper du också saker mer åt det hållet. Det försöker vara en slags hybrid där simulatorförare inte gillar känslan men ändå är det för svårt för arkadfolket.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16